Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vyötärö 65cm

Vierailija
01.08.2020 |

onko paha? :s

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se sit jos pituutesi on 65 cm

Vierailija
2/10 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituus 151cm paino 46kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä luulet? Oletko koskaan kuullut, että jos naisella vyötärön ympärys ylittää 90 cm (tai miehellä 100 cm), niin puhutaan vyötärölihavuudeksi ja siihen liittyy monia riskitekijöitä?

Niin, että jos jollain tuo mitta on 65 cm, niin pystytkö aivoillasi ajattelemaan, onko se hyvä vai huono?

Vierailija
4/10 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä luulet? Oletko koskaan kuullut, että jos naisella vyötärön ympärys ylittää 90 cm (tai miehellä 100 cm), niin puhutaan vyötärölihavuudeksi ja siihen liittyy monia riskitekijöitä?

Niin, että jos jollain tuo mitta on 65 cm, niin pystytkö aivoillasi ajattelemaan, onko se hyvä vai huono?

Harvinaisen hyvin ja selkeästi muotoiltu asia, kiitos. Helpotti vähän omaa tuskaa kysymyksen laatuun nähden.

Vierailija
5/10 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä kuullut mutta ootko sä kuullut vääristyneestä suhteesta omaan kroppaan? Ei oo kovinkaan pitkä aika kun kuulin 2 tytön päivittelevän keskenään kuinka kauheaa on kun vyötärö on nykyään kasvanut ja on 60cm.. Että näin entisenä syömishäiriötä sairastavan korviin tuo voi kuulostaa pahalta. Kysyin myös pituuteni takia koska olen aika lyhyt ja oon kuullut myös siitä kuinka mun pitäisi painaa vain max 41kg etten näytä läskiltä pituuteen nähden....

Vierailija
6/10 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä kuullut mutta ootko sä kuullut vääristyneestä suhteesta omaan kroppaan? Ei oo kovinkaan pitkä aika kun kuulin 2 tytön päivittelevän keskenään kuinka kauheaa on kun vyötärö on nykyään kasvanut ja on 60cm.. Että näin entisenä syömishäiriötä sairastavan korviin tuo voi kuulostaa pahalta. Kysyin myös pituuteni takia koska olen aika lyhyt ja oon kuullut myös siitä kuinka mun pitäisi painaa vain max 41kg etten näytä läskiltä pituuteen nähden....

Olen kuullut, mutta jos se on noin vääristynyt, niin auttaako siihen mikään vastaus? Jos sata ihmistä sanoo tuollaiselle henkilölle, että olet hoikka, niin hän katsoo peiliin ja toteaa olevansa lihava. 

Vierailija
7/10 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut, mutta jos se on noin vääristynyt, niin auttaako siihen mikään vastaus? Jos sata ihmistä sanoo tuollaiselle henkilölle, että olet hoikka, niin hän katsoo peiliin ja toteaa olevansa lihava. 

Ei varmaankaan. Joka tapauksessa kysyin ja se ei mun elämästä paljoa aikaa vienyt mutta joo ehkä oot oikeassa. Hyvää päivänjatkoa :)

Vierailija
8/10 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa paljolta mutta et missään riskirajoilla kuitenkaan ole. Elintavoistasi et kerro tässä eli kannattaa muistella myös liikkumisia ja ruokailua. Sokerihötön syöminen ja sohvalla makoilu ei ole terveellistä. Sen sijaan jos mittasi ovat nuo salikäyntien, fyysisen työn ja ruokailun yhdistelmällä asia on eri.

Vierailija
9/10 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa paljolta mutta et missään riskirajoilla kuitenkaan ole. Elintavoistasi et kerro tässä eli kannattaa muistella myös liikkumisia ja ruokailua. Sokerihötön syöminen ja sohvalla makoilu ei ole terveellistä. Sen sijaan jos mittasi ovat nuo salikäyntien, fyysisen työn ja ruokailun yhdistelmällä asia on eri.

Syön puhtaasti, en juo koskaan mehuja/limsoja jne. Päivittäin vähintään 1h 30min lenkki ja toisinaan noin tunnin polkemista crosstrainerilla kotona.

Vierailija
10/10 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituus 151cm paino 46kg

Suhteellista. Pituus 171cm, paino 56kg, vyötärö 65cm.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan