Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kertoo facebookin kaverien määrä?

Vierailija
08.07.2013 |

Minulla on perussetti 250 kaveria. Selasin kaverilistoja etsiäkseni erästä tuttua (kun en millään muistanut hänen uutta sukunimeään) ja huomasin että eräällä kaverillani on lähes 1000 kaveria enemmän kuin minulla. Tiedän että hän on sosiaalinen ja matkustaa paljon - mutta olisiko muutama liikaa?

Toisena ääripäänä on sitten ne, joilla on ehkä 20 kaveria, kun ei se fb kiinnostanutkaan alun jälkeen. Profiili kuitenkin jätetty.

Mites teillä muilla?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänhallinnasta ja mielenterveydestä. Jos on alle 70 kaveria, on elämänhallinta hukassa, ja jos on yli 200 kaveria, on mielenterveys hukassa.

Tai näin ainakin oletan, koska nykyään kaikki ilmeisesti kertoo siitä, että on joko elämänhallinnan tai mielenterveyden kanssa ongelmia.

Vierailija
2/7 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään. Toki on noita ihmisiä joilla on tuhansia kavereita. Voihan ajatella että se kertoo impulsiivisuudesta tms., että lyhyenkin tuttavuuden perusteella pyytää fb:ssä kaveriksi. Enemmän se kertoo kuitenkin varmaan siitä, että suhtautuu fb:hen eri tavalla kuin henkilö, jolla on 20 tai 200 kaveria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavasta narsismista. Oletteko huomanneet, että kaikki 1000+ kaveria haalineet ovat naisia?

Niinpä.

Vierailija
4/7 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, kyllä mun kavereissa ne on ainakin enimmäkseen miehiä, taitaa olla jokunen nainen joukossa. Musiikki- ja media-alalla olevia ihmisiä, eli työssään tapaavat paljon ihmisiä ja verkostoituminen on tärkeää.

Vierailija
5/7 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelisin että ton raja menee jossain 400 paikkeilla. Kun on facebookissa ollut yli 5v täyttyy 200 kaveria helposti.

Mullakin se 250 on täyttynyt itsestään. En ole montaakaan itse kutsunut. Ovat entisiä ja nykyisiä työavereita (näitä ehkä 60kpl), sukulaisia (30), opiskelukavereita (30), koulukavereita ylä&ala-asteilta sekä lukiosta (40), urheiluseuran kautta tuttuja (30), toisen seuran kautta tuttuja (40), läheisempiä kavereita ja heidän puolisoitaan (20).

Urheiluseuran ja tän toisen järjestön kautta tuli kavereita yllättäen paljon kun olin molemmissa paikoissa hallituksessa vuoden verran. Sitä tuli tutustuttua moneen aiemmin puolituttuun paremmin erilaisissa tapahtumissa.

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 12:08"]

Elämänhallinnasta ja mielenterveydestä. Jos on alle 70 kaveria, on elämänhallinta hukassa, ja jos on yli 200 kaveria, on mielenterveys hukassa.

Tai näin ainakin oletan, koska nykyään kaikki ilmeisesti kertoo siitä, että on joko elämänhallinnan tai mielenterveyden kanssa ongelmia.

[/quote]

Vierailija
6/7 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

6=ap

Vierailija
7/7 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kerro mistään... syyt joilla hyväksytään/lähetetään kaveripyyntöjä ovat henkilöstä riippuvia. Itsellä oli feikkiprofiililla enemmän kavereita kuin oikealla. Kavereita saa kun menee yhteisöihin ja pyytää kaikkia kaveriksi. Vaikutsta elämään sillä ei ole minkä luvun joku jenkeissä sijaitse nettipalvelin antaa sinun kohdalle..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän