Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomaatteko miten ihmisillä aina loppuu koronat ja syyhyt ja kaikki muukin kun valtamedia lopettaa niistä rummuttamisen?

Vierailija
11.03.2024 |

:DD tää kaava on jatkuvaa. 

Lopettakaa niiden lukeminen, ne lehdet tekee teidät luulosairaiksi. 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro se mun koronalle. Se ei tunnu piittaavan valtamediasta.

Vierailija
2/23 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa miten sen nyt ottaa, kun minulla oli syyhy 2019 ennenkuin olin edes kuullut koko taudista. Koronasta valtamedia lopetti jo puhumisen, mutta joulukuussa luultavimmin sairastin koronan.

Vierailija
4/23 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Vierailija
5/23 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoaako Purra ja muut persut jos valtamedia lopettaa uutisoinnin niistä?

Vierailija
6/23 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Vierailija
7/23 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtamedia antaa kansalle sen mitä kansa haluaa.

Rahvas ryntää laumana joka ikisen klikkiotsikon perään, näinhän niitä lehtiä myydään.

Mitään ei "rummutettaisi" jos ei olisi kieli kuolaa valuen seuraavaa skandaalia odottavaa joukkoa odottamassa mitä suraavaksi. Ja kassa kilisee! :D

Vierailija
8/23 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomaa. Just oltiin koronassa koko perhe. Huomaan vaan ettei siitä enää mitään numeroa tehdä. Ei se silti mihinkään ole kadonnut. Syyhystä en tiedä, ei ole toistaiseksi ainakaan meille tullut, enkä ole kuullut että tuttavapiirissäkään olisi.

Vierailija
9/23 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut. Pitää saada jotain kohua koko ajan. Mediaa ei enää paljon kannata seurata. Oikeaa uutisointia on niin vähän.

Vierailija
10/23 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu lämpötilojen kanssa. Heti kun uutiset kylmistä pakkaskeleistä loppuvat, ihmiset vaihtavat talvivaatteet kevyempiin ja kesäisempiin. Joka vuosi sama juttu. Siis todella outoa, vai mitä AP.

Vierailija
11/23 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En huomaa. Just oltiin koronassa koko perhe. Huomaan vaan ettei siitä enää mitään numeroa tehdä. Ei se silti mihinkään ole kadonnut. Syyhystä en tiedä, ei ole toistaiseksi ainakaan meille tullut, enkä ole kuullut että tuttavapiirissäkään olisi.

Edelleen siis testaatte kiltisti kun tulee nuha?

Vierailija
12/23 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Vierailija
13/23 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persu?

Vierailija
14/23 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut.

Olen kyllä huomannut ap:n kaltaisten idioottien kuvittelevan, että jos esim. koronasta tai lintuinfluenssasta ei jatkuvasti uutisoida, niitä ei silloin ole. Se kertoo aloittajan matalasta älykkyydestä.

Vierailija
15/23 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katoaako Purra ja muut persut jos valtamedia lopettaa uutisoinnin niistä?

Ei ne osaa kadota, koska aina on Marinin hallitus ollut johonkin vikana.

-winner-

Vierailija
16/23 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan syyhystä lällättäis, voi puraista omaan persuukseen ihan koska tahansa.

Vierailija
17/23 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tjaa miten sen nyt ottaa, kun minulla oli syyhy 2019 ennenkuin olin edes kuullut koko taudista. Koronasta valtamedia lopetti jo puhumisen, mutta joulukuussa luultavimmin sairastin koronan.

Me onnistuttiin välttymään syyhyltä kun sitä oli v.2009 lasten päiväkodissa. Varmaan vältyttiin siksi kun siitä ei puhuttu uutisissa. Puolet päiväkodin lapsista sai silloin syyhyn. En tiedä miten onnistuvat sen saamaan kun niitä uutisia ei ollut. Ehkä heidän vanhempansa stressasivat liikaa 😱

Vierailija
18/23 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkansa, paitsi tyhmien mielestä.

Vierailija
19/23 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ymmärrän, että jokainen iltapäivälehti pitää erikseen myydä. Vaan sitä en ymmärrä, miten ihmiset lähtevät kaikkiin vouhotuksiin mukaan. On se sitten Venäjän uhka, korona, inflaatio tai vaikka syyhy.

Pelko varmaan tuo tyhjään elämään jotain sisältöä. Puhumattakaan, jos on itsellä mahdollisuus vielä vähän hyvesingaloida ja muita syyllistää, kuten koronan aikaan.

Vierailija
20/23 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvikin loppuu kun media lopettaa siitä kertomisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi