Lentoemäntänä mulla niin ärsyttää matkustajat...
jotka unohtavat aivonsa jonnekin koneeseen astuessa. Kesä ja lomalennot!
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 20:53"]
En ole koskaan ymmärtänyt, mikä siinä on että jo ennen koneeseen menoa tai viimeistään koneessa vedetään perseet olalle koska NYT OLLAAN LOMALLA!!!
Eikö siitä lomasta saa vähän enemmän irti selvinpäin?
Mutta se se vasta hauskaa onkin kun lennetään etelästä takaisin, välissä ihmisten ilmeet viikon ryyppyputken jälkeen on kyllä näkemisen arvoisia. Ap
[/quote]
Mä vedän perseet olalle, koska pelkään lentämistä ja suljettuja tiloja. Paha ydistelmä. En uskalla mennä lentsikan vessaan selvinpäin ja kun juo tulee pisihätä??
Sori nyt kauheasti, vaihtoehtoisesti voin oksentaa pussiin:)
Niin samaa mieltä kuin nro 22! Muistakaa toki lentoemot se, että kaikki eivät ole hankalia tai kännissä. Ihan tavallisena matkustajana saa välillä kokea nimenomaan olevansa alinta kastia, jota armollisesti lentoemäntä suvaitsee sentään tervehtiä...
Niin no, eipä tuo lentoemännän homma muutenkaan juuri eroa ihan tavallisen baarin tarjoilijasta - yläilmoissa sitä kärryä joutuu vaan raahaamaan perässään... Sitä vartenhan te siellä olette eli ruokaa ja juomaa kuskataksenne.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 00:02"]
Muistakaa toki lentoemot se, että kaikki eivät ole hankalia tai kännissä. Ihan tavallisena matkustajana saa välillä kokea nimenomaan olevansa alinta kastia, jota armollisesti lentoemäntä suvaitsee sentään tervehtiä...
[/quote]
Hmm, mulla taas ei ole ainuttakaan ikävää kokemusta lentokonehenkilökunnasta, aina vähintäänkin asiallisia.
Itse myös aspana ymmärrän sen, että ei tätäkään aloitusta tarvitsisi lukea niin, että kaikki matkustajat ovat urpoja, siellä on vain niitä urpoja joukossa. Jos aspa haluaa avautua niin ei se sitä tarkoita, että vihaisi työtään ja ajattelisi kaikista asiakkaista negatiivisesti. Joskus vaan pitää ihmetellä niitä kaikkein huonoiten käyttäytyviä.:)
Hyvin käyttäytyvänä matkustajana mua ärsyttää nämä hapan naama lentoemännät jotka kohtelee jokaista matkustajaa kuin olisivat maailman alhaisinta pohjasakkaa! V*ittu jos se työ on niin hirveetä niin tehkää kuten 16... alkakaa tekemään jotain muuta!
Ja siis ei sillä, oikeasti kusipäisille matkustajille saakin ärsyyntyä mutta miksi se pitää jakaa myös niille matkustajille jotka käyttäytyvät hyvin.
Niin ja muistakaa että ette tekään ole mitään kuningattaria kuten ei se vaippoja vaihtava äitikään