Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lentoemäntänä mulla niin ärsyttää matkustajat...

Vierailija
07.07.2013 |

jotka unohtavat aivonsa jonnekin koneeseen astuessa. Kesä ja lomalennot!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aivot pitää jättää narikkaan ennen lomallelähtöä.

Vierailija
2/25 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh. et ole emo, osaisit paremmin analysoida juttuja tyyliin ortodoksijuutalaisista tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro heistä! Haluan kuulla, vaikkei sinua varmaan työtilanteissa juurikaan naurattanut.

Vierailija
4/25 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan joka asiasta valittavia trolley dolleys. Joka ammatissa on plus-ja miinuspuolet. 

Vierailija
5/25 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt, mikä siinä on että jo ennen koneeseen menoa tai viimeistään koneessa vedetään perseet olalle koska NYT OLLAAN LOMALLA!!! 

Eikö siitä lomasta saa vähän enemmän irti selvinpäin?

Mutta se se vasta hauskaa onkin kun lennetään etelästä takaisin, välissä ihmisten ilmeet viikon ryyppyputken jälkeen on kyllä näkemisen arvoisia. Ap

Vierailija
6/25 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin Suomea sanotaan "mulla ärsyttää"? Vai oliko tuo typo? Ihan aidosti kysyn, olen nimittäin av:lla ennenkin törmännyt tuohon.

Vierailija
7/25 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa yleistystä näemmä :)

Vierailija
8/25 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tässäkin ammatissa miimuspuolet on, mutta lähinnä säälin noita kyseisiä lomailijoita. Toki jokainen viettää lomansa miten haluaa, mutta kannattaako noin kauas lähteä kännäämään kun sen voi tehdä Suomessakin...

Joku pyysi kertomaan heistä, niin he ovat juuri sellaisia kuin humalaiset ovat. Pitävät meteliä, eivät meinaa pysyä paikallaan, puheesta ei saa välillä mitään selvää, kuvittelevat että henkilökunta hakee heille vaikka kuun taivaalta...

Ei näitä tietenkään joka lennolle satu, suurin osa lennoista sujuu kyllä rauhallisesti mutta ilmapiiri keski-Euroopan ja lomalentojen välillä on ihan erilainen. Ap

Vierailija
9/25 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla logiikalla voisin sanoa, että ärsyttää kun sairaalaan tulevat jättävät aivonsa narikkaan. Molemmissa taitaa olla sama syy. Eli alitajuintaisesti pelottava ympäristö. Silloin ei ajatus kulje yhtä hyvin kuin normaalisti.

Vierailija
10/25 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jo luulin, että se ärsyttävä olen minä. Kahden pienen lapsen yh-äiti. Vaippoja ei enää käytetä, mutta kumpikin lapsi oksentaa koneessa, vaikka kuinka on lääkärin määräämät lääkkeet otettuna. Ilman lääkkeitä toki yrjöttäisiin enemmän. Hyvää palvelua on aina saatu oli lentoyhtiö mikä tahansa. En vain usko silti, että ollaan niitä lentoemännän mielestä ihanimpia matkustajia...

Vierailija
11/25 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit oikea emo tietäisit että esim. espanjalaiset osaa olla paljon ärsyttävämpiä. Mutta ap, älä huoli, tiesithän että Finnairilla on jo espanjalaisia lentoemot esim. Barcelonaan ja japanilaisia Tokioon.

Vierailija
12/25 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni espanjalaisissa ei ole mitään vikaa, kyllähän niistäkin ääntä lähtee mutta voisin luetella aika montakin muuta maata jossa ne matkustajat eivät yleensä ole sieltä kivoimmasta päästä. Humalaiset kyllä voittaa espanjalaiset mennen tullen :) Muutenkaan tämän keskustelun idea ei ollut erimaiden ärsyttävät asiakkaat vaan puhuin niistä ärsyttävistä lomalle lähtijöistä, jotka unohtavat aivot narikkaan tai tässä tapauksessa portille. Ap

Vierailija
13/25 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 20:56"]

Missä päin Suomea sanotaan "mulla ärsyttää"? Vai oliko tuo typo? Ihan aidosti kysyn, olen nimittäin av:lla ennenkin törmännyt tuohon.

[/quote]

Mun Lapista kotoisin oleva kaveri sanoo noin.

Vierailija
14/25 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen stadista ja aina sanonut että mulla ärsyttää :)

Vierailija
15/25 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin ne työt kun matkustajat kohtelevat kuin orjaa!

Pahimpia oli moukat lapsiperheäidit jotka olivat koko ajan vaatimassa jotain ja kuvitteli olevansa kuningattaria vaikka matkustivat turistiluokassa, työnsivät lasten valuvat paskavaipat väkisin minulle ja käskivät viedä pois, jos en tarttunut niihin niin työnsivät niitä kylkeeni kiinni. Ketkä idiootit vaihtavat vaippoja siinä penkillä, hyi hitto!? Sitä varten vessassa on olemassa hoitotaso, ja sekajäteroskis.

Pahin oli äiti joka työnsi minulle lapsensa syliin kun kävelin ohi ja käski vaihtaa sen vaipat, "ota tämä ja vaihda vaippa, heti!" Sanoin ettei kyseinen palvelu kuulu lentolipun hintaan, alkoi haukkumaan ja huorittelemaan kaikkien kuullen, onneksi lähellä istunut miespuolinen matkustaja ärähti naiselle asiasta ja käski pitämään suunsa kiinni, olla häiritsemättä muita matkustajia ja olla loukkaamatta palveluammatissa olevaa ihmistä.

En kestänyt lentävän tarjoilijan hommaa kuin puoli vuotta, jonka jälkeen opiskelin uuden alan.

Vierailija
16/25 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ennen turvatarkastajana töissä ja vakuutan, että ne aivot on hukattu jo kauan ennen koneeseen nousua

Vierailija
17/25 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

16, kuulostaa tutulta :) Osa asiakkaista on moukkia, mutta kyllä edellen myös älyttömän mukavia matkustajia löytyy joiden kanssa voisi jutella päivät pitkät.

Allekirjoitan täysin, että osa kuvittelee lentoemäntien olevan samalla myös koko lennon käytettävissä olevia lastenhoitajia. Mielelläni olen avuksi ja voin vaikka pitää vauvaa sillä aikaa kun äiti käy vessassa jne. mutta muuten lastenhoitajan koulutusta eikä velvoitetta meillä ole. 

Eräs nainen totesi kerran kesken lennon minulle, että näytät vähän tylsistyneeltä niin voisit ottaa lapsen jotta saan tämän lehden luettua loppuun... Ap

Vierailija
18/25 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 21:16"]

Olen stadista ja aina sanonut että mulla ärsyttää :)

[/quote]Oikea: Minua ärsyttää.

Vierailija
19/25 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 21:38"]

Mä olin ennen turvatarkastajana töissä ja vakuutan, että ne aivot on hukattu jo kauan ennen koneeseen nousua

[/quote]

Vierailija
20/25 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei hermo kestäisi. Jaksan ihmetellä sitä kaaosta, minkä jotkut lapsiperheet saa turvatarkastuksessa aikaiseksi. Tilannetta ei yhtään valmistella etukäteen, vaan ne tuhannet nyssäkät pitää purkaa siinä just itse tilanteessa ja pyhät pillimehut kaivetaan ties mistä. 

Matkustin aikoinani erään lapsiperheen kanssa. Siellä isä vastasi sähkölaitteista ja nesteistä ja äiti lapsista. Vyöt yms kerättiin etukäteen laukkuun ja homma meni kuin tanssi. Lapset totteli äidin sanaa. Homma meni niin hienosti ilman perseilyä ja suunsoittoa. Se kaaos ei ole mitenkään välttämätöntä. 

[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 21:38"]

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi