Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

11-vuotias Veljentyttö oli yökylässä.. Nyt itkettää :(

Vierailija
06.07.2013 |

tytön äitipuoli 'Riitta' soitti et hän on tulossa tulossa hakemaan tyttöä. Sanoin tytölle et Riitta soitti, ja hän tulee kohta. Tyttö kysyi et kauanko Äitillä kestää, ehtiikö käydä vielä trampalla. Jotenkin tämä osui hirveästi korvaani.. Sanoin tytölle et Riittaa pitäisi sanoa Riitaksi sillä tytöllä on omakin äiti, 'Jaana', joka tulee surulliseksi jos kuulee. Tähän tyttö sanoi että 'Vaikka Riitta oo mua synnyttäny niin SE ON mun oikee äiti eikä Jaana!' :( Tyttö näkee kyllä oikeaa äitiään mutta ei tunnu hyväksyvän sitä että Jaanalla on uusi perhe. 

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsipuoli kutsui mua äidiksi viime viikolla. Lapsi on 16 ja asunut meillä vuoden. En kysynyt moista, en ole vaatinut, mutta hän päätti haluta tätä nimitystä käyttää. Hulluhan olisin jos kieltäsin. kai se tarkoittaa, että hän kokee mut turvalliseksi ja välittäväksi vanhemmaksi itselleen. 

Vierailija
42/48 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika ei puhu mitään äitipuolesta mutta ilmeisesti hyvin kohtelee koska menee sinne mielellään useesti viikonloppuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanovathan adoptiolapsetkin adoptiovanhempiaan äidikseen ja isäkseen vaikka eivät ole biologisia lapsia.

Vierailija
44/48 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ap osaa elää ilossa mukana. Hyvä äitipuoli on harvinaisuus.

Vierailija
45/48 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen kouluikäisen lapsen, joka kutsuu äitipuoltaan äidiksi, vaikka on tuntenut hänet alle vuoden. Oikea äiti on kuvioissa myös, mutta lapsi suurimman osan ajasta isänsä luona. Harmittaa oikean äidin puolesta, kyllähän se särähtää korvaan...

Vierailija
46/48 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän sitten parut ja vollotat.

Jos tytöstä "Riitta" tuntuu enemmän äidiltä, niin hyvä niin. Se tarkoittaa silloin sitä, että hänellä on edes joku turvallinen aikuinen.

Vierailija
47/48 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi äiti ei ottanut lasta mukaan? Eli hän on nk joka toinen oleva viikonloppuäiti. Ei ihme jos lapsi alkaa pitämään äitipuolta äitinään. Hurjaa.

Vierailija
48/48 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 16:06"]

Niin kyllä äiti on aina äiti! Lapsi on kasvanut ihan vauvasta asti Riitan kanssa, kun Jaana lähti toisen miehen matkaan. Kyllä kaikki tekee elämässä virheitä mut äiti on aona äiti! Lapsi on aivan varmasti vain mudtasukkainen Jaanasta. Yritin tätä Riitalle sanoa, vaan hän ei kestänyt totuutta ja käski minun puhua veljelleni..

[/quote]

Jos se "Jaana" on lapsensa hylännyt jonkun satunnaisen panon takia, niin "Jaana" ei ole enää äiti lapselleen. Ei Ukkinikaan kutsunut bioäitiään äidiksi ihan vain sen faktan takia että ukkini bioäiti hylkäsi omat lapsensa toisen miehen takia. Kun isomummoni yritti paikata välejään lapsiinsa silloin kun lapset olivat aikuisia, oli kaikki lapset sanoneet vain että mene itkemään sen miehen haudalle jonka takia meidät hylkäsit, myöhäistä oli tuolloin mitään enää paikata. Hylkäys tapahtui vielä sota-aikana, ja isomummoni jätti lapset kotiin pärjäämään keskenään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän