Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

11-vuotias Veljentyttö oli yökylässä.. Nyt itkettää :(

Vierailija
06.07.2013 |

tytön äitipuoli 'Riitta' soitti et hän on tulossa tulossa hakemaan tyttöä. Sanoin tytölle et Riitta soitti, ja hän tulee kohta. Tyttö kysyi et kauanko Äitillä kestää, ehtiikö käydä vielä trampalla. Jotenkin tämä osui hirveästi korvaani.. Sanoin tytölle et Riittaa pitäisi sanoa Riitaksi sillä tytöllä on omakin äiti, 'Jaana', joka tulee surulliseksi jos kuulee. Tähän tyttö sanoi että 'Vaikka Riitta oo mua synnyttäny niin SE ON mun oikee äiti eikä Jaana!' :( Tyttö näkee kyllä oikeaa äitiään mutta ei tunnu hyväksyvän sitä että Jaanalla on uusi perhe. 

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Vaikka olisi lapsen synnyttänyt, niin eihän se sitä tarkoita että ansaitsisi kutsumanimen Äiti.

Jos tämä "Riitta" on lapsen elämässä jatkuvasta läsnä ja on ns. äiti tälle tytölle, niin tottakai hän saa sanoa häntä äidiksi.

Vierailija
2/48 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mielestäni on täysin luonnollista, että lapsi sanoo äidiksi sitä ihmistä jonka äidikseen elämässään mieltää. Äitiyteen ei riitä se biologinen fakta, että on synnyttänyt lapsen, vaikka asia paperilla olisikin niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu jos lapsi pitää äitipuoltaan äitinään? Jos oikea äiti on lapsen hylännyt niin hyvä et joku huolehtii hänest!

Vierailija
4/48 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan vaan mustasukkainen äidin uudesta perheestä ja osoittaa sen noin.

Vierailija
5/48 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyl mä ainaskii suuttusin ton Jaanan asemas? jos Riitta ja isä päättää tapaamisist ja yrittää kääntää tytön mua vastaa? Kyllä äiti on aina äiti!!!!

Vierailija
6/48 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä surullista tuossa on, että tytöllä on asiat hyvin? Hän on selvästi kiintynyt äitipuoleensa ja kutsuu tätä jopa äidikseen. Iloinen asia. Oma äiti on hänet hylännyt ja elää eri perheen kanssa. Miksi lapsen pitäisi moinen hyväksyä ja siitä pitää? 

Ihmeellistä vaatia noinkin pieneltä ymmärrystä asiaan jota ei oikeastaan aikuinenkaan voi ymmärtää - siis äitiä joka jättää lapsensa. 

Vierailija
7/48 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla murrosikää.

Vierailija
8/48 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ikävä äitipuoli jos noin käännyttää lasta omaa äitiään vastaan.

Vierailija
9/48 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyllä äiti on aina äiti! Lapsi on kasvanut ihan vauvasta asti Riitan kanssa, kun Jaana lähti toisen miehen matkaan. Kyllä kaikki tekee elämässä virheitä mut äiti on aona äiti! Lapsi on aivan varmasti vain mudtasukkainen Jaanasta. Yritin tätä Riitalle sanoa, vaan hän ei kestänyt totuutta ja käski minun puhua veljelleni..

Vierailija
10/48 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 oli ap

Vierailija
11/48 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei kuulu pätkääkään sinulle. Ulkopuolisten hyvää tarkoittavat väliintulot vain sekoittavat uusperheiden tilannetta. Tuo lapsi on jo kokenut vanhempiensa avioeron. Nyt hän yrittää kaiki voimin kiinnittyä uuteen perheeseensä ja uuteen huolenpitäjään, äitipuoleensa.  Uusperheiden lapset tarvitsevat tukea, eivät saarnoja. On täysin uusperheen jäsenten oma asia, millä nimityksillä he toisiaan kutsuvat.

Vierailija
12/48 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 16:04"]

No kyl mä ainaskii suuttusin ton Jaanan asemas? jos Riitta ja isä päättää tapaamisist ja yrittää kääntää tytön mua vastaa? Kyllä äiti on aina äiti!!!!

[/quote]

Minä en suuttuisi.

Sitäpaitsi, jos olisin kyvykäs jättämään oman lapseni ja perustamaan uuden perheen, niin en edes ansaitsisi sitä, että tämä lapsi sanoisi minua äidiksi.

Vierailija
13/48 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa, olen veljenlasteni täti ja kutsuvat minua äidiksi. Heidän äitinsä vain nauroi ja sanoi, että mitä useampi läheinen ihmissuhde lapsilla sen parempi. 

Kyllä äitiyden pitää olla muutakin kuin nimitys äiti.

Vierailija
14/48 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 16:06"]

Niin kyllä äiti on aina äiti! Lapsi on kasvanut ihan vauvasta asti Riitan kanssa, kun Jaana lähti toisen miehen matkaan. Kyllä kaikki tekee elämässä virheitä mut äiti on aona äiti! Lapsi on aivan varmasti vain mudtasukkainen Jaanasta. Yritin tätä Riitalle sanoa, vaan hän ei kestänyt totuutta ja käski minun puhua veljelleni..

[/quote]

No niin, eli tämä Riitta on ollut enempi äiti lapselle kuin Jaana.

Normaalia siis, että lapsi sanoo Riittaa äidiksi eikä Jaanaa.

Ei se synnyttäminen tee naisesta äitiä. Ei minun mielestäni. Jos vain synnyttää ja jättää lapsen, ei hän ole äiti vaikka biologinen vanhempi onkin.

Vierailija
15/48 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti pitää huolta ja rakastaa .Äidiksi kutsuu sitä jota itse rakastaa.

Vierailija
16/48 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ysi oli ap niin ap on joko Porvoosta tai harvinaisen typerä ihminen.

Vierailija
17/48 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 16:06"]

[/quote]On olihan tää provo =(

Vierailija
18/48 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaanan asia ja hän ei ollut paikalla.

Miksi et vaan voinut sanoa, että joo, ehdit mennä trampalle.

Tyhmä!

Vierailija
19/48 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla provo. Jos äiti on lähtenyt toisen miehen matkaan jo lapsen ollessa pieni, eihän lapsi parka voi lainkan muistaa biologisen äitinsä huolenpitoa. Äitipuoli on kasvattanut hänet pienestä pitäen, eikä hänelle sallittaisi edes äidin nimitystä. Kai ap pitää huolta myös siitä, ettei lapsi vaan ikinä sano rakastavansa äitipuoltaan? Joku pikku puhe täytyisi nyt nopeasti pitää siitäkin.

Vierailija
20/48 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka putkauttelee lapsia ulos vaginasta, niin se ei tarkoita sitä että niitä osaisi automaattisesti kasvattaa ja olla niille paras mahdollinen äiti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä