Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sanoa ystävälle nätisti?

Vierailija
06.07.2013 |

Ettei kertoisi mulle enää miesasioistaan?

Kaveri erosi hankalasta suhteestaan jo viime vuonna. Nykyään hän tapailee ahkerasti miehiä ja soittelee joka päivä kenet hän on taas tavannut, mitä touhusivat millaista oli. Vähän väliä sortuu eksäänsä ja miettii onko eksällä ollut muita ja kuinka kiero mies onkaan jos asiasta valehtelee. Itsellään on kuitenkin ollut muita niin että sormet saatika varpaat riitä laskemiseen niin vähän ärsyttää että muita vahditaan (exäänsä) kuin haukka.

Mä en aina pysy enää mukanakuvioissakun miehet vaihtuvat päivittin ja välillä palataan vanhoihin ja joka toinen viikko palataan yhteen eksän kanssa. Pisin uusi yritys taisi kestää jopa päivän. Lyhyin 3h.

Asiat ei minulle kuulu mutta en halua enää tietää. Mm jo sen takia koska muistaa vähän väliä mainita että jos juorut leviää niin tietää että se olen minä joka niitä levittää. Hän ei nyt usko että miehet keskenään juoruilisivat. Mm muuttoon on tulossa 5 miestä jotka kaikki hän on testannut ja he kaikki tietävät toisensa. Mua taas jännittää millloin homma räjähtää käsiin ja tiedän jo etukäteen kuka on syyllinen - Minä.

Miten mä sanon ystävälleni että en hluajatkossa tietää tuosta aiheesta yhtään mitään, mutta muuten olen kyllä tukena ja apuna kun tarttee?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanot ihan suoraan mutta ystävällisesti.

Vierailija
2/15 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota etäisyyttä ystävääsi. Seuraavan kerran kun soittaa niin olet just lädössä ostoksillle/muutaman päivän reissulle,joo ei nyt käykään. Mulla menisi hermot tuollaisen kanssa että "jos juorut leviää niin tiedän kuka on syyllinen". Ihme tyyppi ja uhkailija, johan tuollainen peli näkyy muillekin kirkolta kotia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin ystäväni kanssa kahvihetken rauhassa. Sitten sanoisin, että minulla on sanottavaa. Kerro, että sinua loukkasi se, että ystäväsi sanoi "tietävänsä kuka on syyllinen, jos juorut leviää". Lisäksi sano, että et ota mitään vastuuta, kantaa tai osuutta siihen, että miehet alkavat puhua keskenään tai levitää juttuja. Se on täysin niitten miesten vallassa ja ystävä tekee itse valintansa siinä, että keneen luottaa panomielessä. Ap voit sanoa, että voit kuunnella ystäväsi miesjuttuja, mutta on todella röyhkeää mennä latelemaan tuollaisia "tiedän kyllä..."-juttuja, jos itse sekstaa joka toisen miehen kanssa. Ne miehet on niitä, joihin ap:n ystävä näyttää luottavan enemmän kuin ap:een, vaikkei ystävä näitä miehiä tunne. Ap voit myös miettiä, mitä tämä kertoo ystävästäsi...ja ystävyydestänne.

Vierailija
4/15 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa puhelimeen enää, eihän tuollaista touhua kukaan jaksa. Laita vaikka tekstiviestiä, että olet päättänyt rauhoittaa kesäsi kaverisi miestouhuilta, mutta muuten voit kyllä jutella (jos muita yhteisiä asioita enää onkaan?). Menköön ja tehköön kaverisi yksinään ja pohtikoon asiat yksinään - voi tulla kohta ikävä kavereitaan..

Vierailija
5/15 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsia hoivattavia, treiniäikäisiä? Sanoisin että maltti on valttia. Ei kannata yhdenyön suhteita jne.

Vierailija
6/15 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäänsä en haluaisi kaveriani menettää. Tällä paikkakunnalla mulla ei oikeastaan ole ketään muuta eikä ole hänelläkään, joten harmittaisihan se. Kyseessä on pienenpieni kaupunki jossa me ollaan muualta muuttaneina ns ulkopuolisia. Sitä suuremmalla syyllä on mielestäni syytä varautua siihen että juorut oikeasti leviää ihan muuta kuin minun kauttani..Täällä KAIKKI tuntevat toisensa jollain tapaa.

Asiaa ei myöskään auta sen eksä joka soittelee mulle ja kyselee ystäväni touhuista.

Tää vaan käy raskaaksi näin.

Vierailija
7/15 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että Älä länkytä, horo.

Vierailija
8/15 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot tosiaan suoraan että et halua enää kuulla mies jutuista koska ystäväsi ei edes luota sinuun.

Ja sille soittelevalle exälle sanot ettei tartte enää soitella jos ei ole jotain oikeasti tärkeää asiaa sillä et halua aikuisten ihmisten "panojuttuihin" sekaantua.

Jotain rajaa....

Vierailija
9/15 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten alussa kirjoitit, kerrot hänelle, että et halua olla syyllinen kun homma leviää käsiin. Ystävällisesti. Missään tapauksessa älä vain hiljene ja mene tekstiviesti tasolle, sellainen ei ole ystävyyttä. Pitää pystyä puhumaan myös hankalista asioista.

Vierailija
10/15 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en laittele viestejä saatika horottele. Kyllä mä olen tähänkin asti koittanut sille järkeäpuhua että oikeasti jättäisi nyt eksänsä rauhaan jos haluaa rillutella ja että varattuihin ei koskisi, koska itsekin petetyksi ullessaan syytti vain sitä toista naista. Nyt kun itse varattuja tarttee testailla niin vastuu onkin sen miehen.

Olen hänelle vihjaillut miesten juoruilu taipumuksista viimeksi kun hoiteli saman päivän aikana parhaita kavereita, mutta ei usko.Oli toiselta kysynyt että sanoiko toinen mitään. Ei ollut sanonut. tse en noihin kyllä luottaisi. Kyllä ukot puhuvat mitä tuli tehtyä ja kenen kanssa. Samoin sanoin ettei nyt noin kiivaasti kannata tutkia eksänsä touhuja kun itsekin liitelee milloin missäkin. Hän on kuulemma ollut siveästi eikä vrsinaisesti pettänyt :D  3 eri miestä päivässä 15 kuukaudessa ei ole minun käsitykseni mukaan siveästi olemista. Ainakaan kun joutuu peittelemään.

Sanon nyt hänelle että jatkossa en halua noista kuulla etten jää syylliseksi ja tää käy muutenkin raskaaksi kun joka päivä soitellaan kun on ihastunut taas uuteen tai joku ei soittanutkaan tai keneltä on saanut millaista seksiä. Ja suututaan kun en muista kaikkie nimiä. Ei jaksa! Olen mä vitsaillut että josnumeroisi ne niin muistaisin paremmin :D

Vierailija
11/15 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onpa sinulla melkoinen ystävä. Ei taida olla tunne-elämältään ihan kaikkein vakaimmasta päästä, kun pitää testailla kaikki vastaantulevat kaksijalkaiset.

Oletkin jo sanonut mielestäni ihan ihailtavan paljon ystävällesi. Silti hän on niin kovapäinen, ettei suostu ottamaan vinkistä vaarin. Onkin hyvä, että sanot hänelle suoraan, ettet halua puhua enää hänen kanssaan hänen miesasioistaan. 

Vierailija
12/15 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sinun aloituksesi oli jo hyvin kirjoitettu, joten siitä vaan sanomaan sama kaverille. Sano myös että, pelkäät, että hänelle käy huonosti jossain vaiheessa.

Vierailija
13/15 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvee horatsu, eikä itse tajua sitä.

Vierailija
14/15 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh. Viskaa Ulos vaan ja pian!!!

Vierailija
15/15 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin aikoinaan samanlainen, melkein kaikki kaksilahkeiset kelpasivat. Joka kerta lähdin baarista jonkun kanssa kotiin ja usein oli monta hoitoa yhtäaikaa kierrossa. Olisipa minulla silloin ollut ystävä, joka olisi jarrutellut menemisiäni. En kyllä kadu mitään, mutta muutaman panon olisin voinut jättää tekemättä. Onneksi asuin tuolloin niini isossa kaupungissa, ettei kukaan tiennyt tekemisistäni. Ja kun olen kiltinnäköinen ei kukaan edes epäile, että kykenisin moiseen. Nyt olen vakaasa suhteessa ja mieheni ei todellakaan tieda menneisyydestäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi