Onko noloa jos rakentaa itse oman kännykän?
Olen rakentanut itse omat kännykkäni jo vuosia. Kaikki ystäväni tuijottaa aivan haavi auki aina kun juttelen sillä. Kännykkä on minimalistinen, eli sillä pystyy vain puhumaan ja lähettämään tekstareita. Se ei toimi edes kellona.
Joidenkin kanssa tulee mieleen että annan itsestäni halvan vaikutelman. Verratkaa esimerkiksi jos ompelee vaatteensa kotona tai hoitaa autonsa kaikki korjaukset itse. Mitä pidätte?
Kommentit (11)
aiks loukkaava tuo eka viesti ! mut aika näppärä oot tosissaas :D ei ole noloa
Minkäslainen koulutus sinulla on ja mitä osia kännykässäsi on?
No onhan se ihan helvetin taitavaa ja kunnioitettavaa että on kykeneväinen moiseen.
Mutta onhan se myös ihan saatanan tyhmää kun samalla vaivalla ja hukkaan heitetyllä ajalla olisit voinut olla töissä ja siitä saadulla rahalla ostaa tuhat kertaa paremman kännykän ja vielä olisi rahaa jäänyt henkilöautoon.
Minimalistinen kännykkä, missä ei ole kelloa.
Voi sitä aikaa. Silloin piti tilata ilmainen saldoviesti, että näki paljonko kello on.
Minimalismi ei ihan sovi kaikkeen.
Ei ole lainkaan noloa. Harrastus se on tuokin.
Ei kellon rakentaminen siihen enää ole vaikeaa, jos saat tekstiviestitkin. Ja voithan tehdä seuraavaan vaikka ihan viisarikellon. Varsinkin oikea mekaaninen viisarikello kännykässä olisi asia, joka osoittaisi näppäryytesi omalle tasolle.
No missähän verkossa tuo härvelisi toimii ? Miten olet hoitanut algoritmien koodaukset ym. konvoluutio ja turbokoodien aukaisu, rate matchingin laskenta ? jne
Mikä kovo sinulla on pohjana ?
Jossakin takavuosien tekniikkalehdessä oli ohje, kuinka matkapuhelimen saa siirrettyä lasten lelupuhelimen kuoriin. Harmi kun en säästänyt, sellainen kääntäisi katseita.
Näppärää! Mä olen jo vuosia tehnyt omat televisioni ja autoni lasten kanssa askarrellen. Ja nyt tehdään kuurakettia. Siitä tulee vähän semmonen karvalakkimalli - mutta jos hällä ny edes kerran pääsis käväsemään Kuussa...