Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huolissanne seksin aikana, että ällöttääkö miestä

Vierailija
06.07.2013 |

vatsamakkaranne ja paksut reitenne?

Tai että miltä näytätte tietyissä asennoissa?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää. Kun olin lihavimmillani, niin toisinaan kyllä. Ja se oli hämmentävää, en ole ennen kokenut niin. Nyt onneksi jo hyvin lähellä omas normaalkpainoa, joten en mieti tollaisia!

Vierailija
2/25 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena tuli mietittyä tollasia, mutta ei enää. Ja tuntuu, ettei mies välitä makkaroista vaan ainoastaan siitä pesästä.

Tosin jos jäisin nyt sinkuksi ja pitäisi mennä uuden miehen kanssa sänkyyn niin sitten vois jokainen makkara ja finni olla todella ärsyttävä, ainakin omasta mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä miehenä toivoisin että miettisitte. Tai mieluiten ettei niitä olisi..

Vierailija
4/25 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä kannata siinä sekstatessa miettiä! On hyvin vaikeaa nauttia ja heittäytyä seksiin, jos tiedostaa oman ulkonäkönsä! Silloin seksi ei ole kovin laadukasta, koska siitä puuttuu intohimo, antautuminen ja hyväksyntä. Seksi on silloin huonoa molemmille osapuolille. 

Jos läskit mietityttää, niin niille kannattaa tehdä jotain sinä muuna aikana, kun ei ole harrastamassa seksiä. 

Vierailija
5/25 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit palaa kun sekstailee ahkerasti, joka päivä :)

Vierailija
6/25 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 11:12"]

Minä kyllä miehenä toivoisin että miettisitte. Tai mieluiten ettei niitä olisi..

[/quote]

Minkä ihmeen takia aina kun joku mies kommentoi jotain aaveella, se on typerästi ja loukkaavasti sanottu? Oletteko oikeasti noin tyhmiä? 

Onneksi mieheni ei ole tuollainen. 

Vierailija
7/25 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi valita meneekö sänkyyn jonkun kanssa vai ei , aivan kuten naisetkin voivat.

Eli en ajattele.

Vierailija
8/25 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieti, olen hoikka ja timmi.

Vierailija
9/25 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieti. Hakekoon reikänsä muualta jos minä en kelpaa. Ja ei ole ainakaan tähän päivään mennessä näyttänyt häiritsevän. Enemmän miestä varmasti häiritsisi jos luut kolisisivat yhteen kun olemme lähikontaktissa.

Vierailija
10/25 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele koska silloin olisi vaikea nauttia.

Onneksi on ollut jo sama mies yli 20 vuotta ja ainakin tähän asti olen kelvannut itselleni ja hänelle ;)

Jos alkaa ällöttää niin sitten voi olla ilman ja mies tietää missä on ovi...

Vierailija
11/25 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Seksin AIKANA?? Eikös silloin ole nauttimisen aika. Hölmö mies.

Vierailija
12/25 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 11:35"]

[/quote] Seksin AIKANA?? Eikös silloin ole nauttimisen aika. Hölmö mies.

[/quote] Jep, mies on vähän kehno taidoissaan sängyssä, jos nainen alkaa kesken touhujen muita asioita miettimään...

Vierailija
13/25 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus heikkona hetkenä itseäni ällöttää ja vituttaa omat ihrat mutta toisaalta ei mieheni ole valittanut ja täytyy sanoa ettei hänkään ole ihan timmi;)

Vierailija
14/25 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieti painoani koska olen hoikka, mutta kahden synnytyksen jälkeen rinnat ja alapää on muttunut ja se välillä ärsyttää. Ennen pidin rinnoistani, ovat kokoa C, mutta imetys ja raskaudet ovat jättäneet jälkensä. Nykyään roikkuu ja muoto on erilainen. Ennen en edes ajatellut alapäätäni, mutta nykyään se ei ole enää "kiinteän" näköinen ja ennen oli vaalea. Olen kysynyt suoraan mieheltä ja häntä ei kuulemma haittaa, en sitten tiedä puhuuko totta.:) Muutoin pidän ulkonäöstäni, mutta nämä aiheuttaa epävarmuutta.

Vierailija
15/25 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää muista mitä mietin, koska siitä edellisestä seksikerrasta on vuosia aikaa. Lopetin koko touhun, koska en siitä nauttinut. Miehet ovat juuri tuollaisia kuin tämä yksi täällä. Hyi olkoon, toisen pitäisi olla trimmi ja timmi, itse saavat olla ihan millaisia tahtovat. Ja seksin tavoite on heillä vain omien pussiensa tyhjentäminen ;(

Vierailija
16/25 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoin jossain vaiheessa melkein kymmenen kiloa, kun loukkasin jalkani, enkä voinut harrastaa liikuntaa yhtä paljon kuin aikaisemmin, mutta jatkoin syömistä samaan tapaan. Kyselin kerran mieheltä, mitä mieltä hän on meidän seksielämästämme ja hän sanoi, että se on ihan jees muuten, mutta mä voisin kyllä lakata häpeilemästä itseäni sen aikana. Vastasin, että "niinmuttakun..." ja mies kysyi, että pitääkö hänenkin alkaa hävetä sitä, ettei näytä Brad Pittiltä.

En siis enää mieti asiaa. Olen tosin laihtunut tuon kymmenen kiloa joten olen ihan normaalipainoinen. Mutta siis... tuon keskustelun jälkeen vietettiin sängyssä kokonainen vuorokausi. =D

Vierailija
17/25 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mieti, vaikka olis syytä. Mä keskityn ja nautin seksistä.

Yhtä dokkaria kerran kattelin, siinä ne ulkomaalaiset sulhot selittivät miksi suomalainen nainen on hyvä ellei paras. Eräs jenkki herra tuumi, että suomalaiset naiset ovat ihanan estottomia naidessa. Siellä niitä ei vaivaa läskit, ei häiritse se punaisena ärtynyt finni poskessa, vaan nauttivat täysillä, verrattuna jenkkisiskoihin, kun osa puuhista menee lakanoiden ja vaatteiden alla piiloiluun.

Vierailija
18/25 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tunnustaa, että mietin noita, vaikka ikää jo 40+. Ennen olin hoikka ja mies on atleettinen. Sanoo, ettei häntä haittaa yhtään, vaikka painoindeksini on noin 27, mutta itseäni häiritsee ihan tavattoman paljon. Aloitan dieetin syksyllä kyllä!!

Vierailija
19/25 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 12:59"]

Täytyy tunnustaa, että mietin noita, vaikka ikää jo 40+. Ennen olin hoikka ja mies on atleettinen. Sanoo, ettei häntä haittaa yhtään, vaikka painoindeksini on noin 27, mutta itseäni häiritsee ihan tavattoman paljon. Aloitan dieetin syksyllä kyllä!!

[/quote]

Mulla menee kyllä kaikki kommentointi ihan ot:ksi, mutta miksi aloitat vasta syksyllä? Aloita nyt! :) Mua aina ihmetyttää miksi pitää asettaa joku päivä kuten "aloitan maanantaina / uuden vuoden jälkeen / syksyllä" tms., kun voisi ihan yhtä hyvin aloittaa heti.

Jos nyt vastaan sitten alkuperäiseen kysymykseenkin... Kyllä joskus huolettaa läskit, mutta tiedän, ettei pitäisi, koska mies tykkää minusta juuri tällaisena. Yritän siis parhaani mukaan olla miettimättä :)

Vierailija
20/25 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieti. Ja mies ei kyylää esimerkiksi sitä miltä mun jalkoväli näyttää, enkä kyylää itekään, sieltä se reikä löytyy kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä