Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****Huhtikuiset 2014****

06.07.2013 |

Hei kaikille :) Ajattelin aloittaa huhtivauvasta haaveileville ketjun..:) Haaveilemme iltatähdestä :) Tai mieheni ei vielä niin innoissaan hypi asiasta,mutta kyllä hänki pikku hiljaa alkaa sopeutumaan ajatukseen.. Meillä viisi lasta,kolme yhteistä ja molemmilla pojat aikaisemmista liitoista..Olen 31 ja tämä olisi meille"iltatähti" ku on sitten viimeinen vauva..nyyh..Mutta odotan niin että saan vielä viimeisen kerran kaikki kokea..:) Nyt menossa kp3/26-28 yk 2 

Viime kuussa jätin pillerit pois.Kyllä sen huomaa eron ku on syöny noita pillereitä,heti tunsin ovulaatiokivut ja menkkaoireetki näköjään puski erinlailla esiin.. ja täytyy sanoa ettei sitä ole huomannut ku vasta nyt ku jätti nuo pillerit pois et peiton heiluttaminenki tuntui paljon paremmalta..;) 

Mutta ei kait muuta tällä kertaa :) Tän pitää rientää töihin..Toivottavasti saan tänne muitakin ettei tarvi yksin olla..:) Mukavaa Lauantaita kaikille :) 

Kommentit (326)

181/326 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tänään aamulla testin ja PLUSSA tuli!! :D haalea kylläkin ja aion testata vielä pari kertaa jos saisin vahvemman plussan. Tätä on vielä niin vaikea uskoa. :) tässä vaiheessa aika vähän mitään oireita, jano koko ajan jonka takia joudun ramppamaan vessassa koko ajan. :) eilen tunsin pari kertaa kamalan repäisykivun alavatsassa. Niin ja tänään on kp 34/34-40 yk 6 tai rv 4+0

Plussatuulia muillekkin!!

182/326 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus^: taitaakin olla rv 3+6 :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
183/326 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Tiinu89 ja Kevätpörriäinen!!

Mulla tänään menossa kp25/30-31 ja enpä sitten malttanut olla testaamatta. Tein Pregent-tikulla testin ja negaa se näytti. No, nyt on ihan liian aikaista, tiedän sen, seuraavan kerran voisi testata joko sunnuntaina tai maanantaina. Paketissahan lukee, että aikaisintaan sinä päivänä kun kuukautisten pitäisi alkaa... No, tällaistahan tämä nyt sitten vaan on.... :)

Mutta ei kyllä mitään sen kummempia oireita kuin vatsakipu, joka ei ole mitenkään kovaa, sitä samaa puristusta vaan. Ei mulla muistakaan lapsista ole ollut kummoisia oireita, joten sikäli ei hätää. En suostu luovuttamaan toivosta, että olisin raskaana. Se kun olisi todellakin enemmän kuin toivottua.

Plussausaaltoa toivottelen!!

Vierailija
184/326 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnnea hirmusesti plussan saaneille!! :)

Hiukkasen omasta olotilasta: Itkuherkkä olo kokoajan. Kurkussa kuristaa ja kaikki vähänkään surumielinen juttu itkettää. Toive raskautumisesta on niin kova, että sekin itkettää. :´) Väsymys on VALTAVA ja olo on saamaton. Mahakipuja kovasti, semmosta vihlontaa ja jomotusta. Saa käydä vähintään kolme kertaa kakilla ja vielä useammin pissalla. Yölläkin heräilen monta kertaa ton mahakivun kanssa. En pysty nukkumaan mahalteen enkä selälteen. Huhhuh, mut toisaalta toiveenahan mulla on kokoajan ollu, et tulis jotain oireita. Jos vaan olisivat viel aiheellisia :)

Päätin testata ekaa kertaa sunnuntaina ja sit oottaa tiistaihin, jos menkat ei ala. Toivottavasti ei ala. :) Edellisen plussan sain mielestäni vasta viikon päästä menkoista, kun en uskaltanu aiemmin testata.

Ainiin siitä kohdunnapukasta; luin kans, ettei se kerro juuri mitään raskautumisesta. Mutta toisaalta jännä sitäkin seurata.

Plussatuulia toivottelen minäkin :)) Peukut pystyyn!!

Vierailija
185/326 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko viel lisätä, et nyt illasta on tullu varmempi olo, et ei oo nyt tärpänny. Kohdunsuu on jo paljon alempana ja isompi ku eilen.. Lisäks musta tuntuu et toiveikkaana kuvittelen kaikki oireet. Mielialat aaltoillen eteenpäin..

186/326 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenia!

Tänä aamuna oksensin. Hmmm. Olin kyllä juonut aika paljon kahvia, mutta... Olisiko tämä raskausoire? Katsastelin taas raskauslaskuria, 5.viikko alkaisi 6.8. voi voi siihen on vielä aikaa, mutta tiedän, ettei noita testejä kannata tehdä liian aikaisin ettei pety. Pettyähän sitä voi muutenkin, jos menkat sitten alkavatkin, mutta toisaalta olen aika varma nyt, että olen raskaana. Toivottavasti siis en pety, vaikka kyllähän siitäkin sitten selviää, pitää alkaa yrittää uudestaan tai lykätä vauvahaaveita. Ei mulla kyllä nyt ole mitään ammatillisia tms. pyrkimyksiä, jotka menisivät edelle. Olen joka tapauksessa lasten kanssa kotona, että sikäli.... Tsemiä kaikille!

187/326 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Simpukka74: Mulla samanlaisia tuntemuksia parhaillaan. Söin tossa just aamupalan ja nyt huono olo. Ajattelin kans, et oisko kahvista... Mutta tietysti toivon, että kertoisi raskautumisesta! :) Eilen illalla nukkumaan mennessäkin huono olo ja kyljellään ei voinu nukkua, kun mahassa outo tunne.

Muutoinkin nyt kyllä on pahimmat piinailuhetket  käsillä,kun menkkojen pitäis alkaa ihan näillä näppäimillä (nyt kp26) eikä vielä ole kuulunut. Nää muutamat luomukierrot olleet 22-28 päivää... Lisäks mun lämmöt ainakin viimeks tippu vuorokautta ennen ja vielä ei oo tippunut. Ja oon aivan tajuttoman turvonnut! (voi olla menkkaturvotusta...) En silti uskallta testata kun pelkään sitä pettymystä... Maanantaina testaan, jos ei viel sillonkaan oo mitään kuulunut...

Kohdunnapukka keskusteluun taas.. Nyt napukka on noussut ylös. :D

Hyvää alkanutta perjantaita ja eritysesti hyvää viikonloppua!

188/326 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi.

Onko teillä ollut rusehtavaa vuotoa tai tuhrua ennen oletettujen menkkojen alkua ja sit kuites onki tullu positiivinen tulos? Mulla pitäis menkat alkaa 11.7,ja tänä aamuna heräsin kauheeseen alaselkäkipuun ihan niinku ois menkat alkamassa,ja sit ku vessassa pyyhin niin paperiin jäi rusehtavaa tuhrua paperiin,mut nyt ei oo sit tullu mitään koko päivänä,mut selkä kipee on. Ei kait mun menkat nyt yhtäkkiä voi alkaa viikkoa ennen ku normisti ois.....tää on niin turhauttavaa ku oottais et ois raskaana,mut ku menkkojen alkuunki on viel 9 päivää ja nyt sit tuli tota tuhrua mitä ei yleensä tuu....äähhhhh....

189/326 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis 11.8 pitäis menkat alkaa

190/326 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näppis84: Jos se on kiinnittymisvuotoa? ;)

191/326 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on :) Tää on musta niin tyhmää ku mä oon oikeesti jo "vanha" tekijä näissä hommissa ku mulla on jo 5 lasta,MUTTA tää että mä odotan et olisin nyt raskaana  tuntuu ihan niinku ekaa kertaa oltais suunnittelemassa vauvaa ja oikeesti jokaista asiaa pitäis jännätä. Mä en itteeni tajua yhtään miksi oon näin "tolvana" ja rauhaton ja joka asiaa mietin ja pohdin.En mä muistakaa raskauksista tällai hermoillu,totesin vaan et menkat on myöhässä teempä testin ja oho olen raskaana.Tää on nyt ihan eri,vähän on tissit kipeenä niin samantien et joo,oisinkohan raskaana....ja sit ku jotain tuhrua tulee ennen menkkojen alkupäivää,niin kauhee miettiminen et mitä tää nyt on.No,jos ei menkkoja kuulu 12 tai 13 päivä mennessä,niin sit hiphop kauppaan ja testin ostoon.Mies kyl jo tos yks päivä sano et ettet vaan ois paksuna.....mä vaan et empä kyl taida olla...saa nähä sit oonko.kaks edellistäki raskautta mies arveli et oonkohan raskaana ja mä olin varma et en tosiaan ole ja et ku menkat ei etes pitäis vielä alkaa...no sit ku tein testin niin mieshän se oli oikeessa. Joopatijoo,tää jatkaa tääl haaveiluja ja tuhrutteluita :D

Kävin tos lukemassa vanhoja kirjotuksia raskauksista ja kyl tuli niin iso HUOH ku sieltä luki kaikki neuvolassa käynnit sun muut ihanat kivut ja supistelut ja synnytykset :D

192/326 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Minut voitte tiputtaa listalta kokonaan pois.

Tämä pitkämatkalainen pääsi kuin pääsikin tänään lisätutkimukseen ja loop-konisaatioon, jossa poistettiin samalla tuo solumuutos kohdunkaulalta.

Lisätutkimuksessa tähystettiin kohtu ja otettiin sieltä pienet limakalvonäytteet. Kohtu näytti terveeltä, limakalvo hyvältä, eikä polyyppeja ollut. Tarkoittanee siis sitä, että päästiin pakastealkionsiirtoon, kuhan tästä toimenpiteestä on toivuttu. Mutta menee siis vähintään seuraavaan kuukautiskiertoon asti.

Olen iloinen tuloksista tässä vaiheessa, mutta kuumeilun kanssa on nyt maltettava vielä hetki. :)

Marjana

193/326 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa Marjana hienolta! Säikähdin, kun aloin tekstiäsi lukee, että oot nyt luovuttamassa koko homman suhteen taikka jotain kamalaa löytynyt! Huh, hieno uutinenhan tuo oli :)

Vakoilen teitä tuolta toukokuisista ;)

namihiiri

194/326 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, mäkin jo ehdin säikähtää tuosta Marjanan viestin alusta. Mutta hienoa!

Täällä Kp 24/28? menossa. Vähän tässä jo jännittää, vaikka jotenkin olen melko varma etten ole raskaana. Pitäisi vaan yrittää olla liikaa miettimättä asiaa, mutta taidan vähän olla tällainen stressaaja-luonne :)

195/326 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Mä oon varma nyt raskautumisestani, vaikka testiä en oo päässyt tekeen. Eilen oli paljon alavatsanippailua ja juilintaa, tissit oudolla tavalla turvonneet ja huono-olo. Äsken oksensin... Testin pääsen tekeen vasta ma, kun oon reissussa sunnuntaihin. Toivottavasti alkio pysyy kiinni, vaikka täytyy kyl sanoa että tää olo on kauhea. Ilmottelenpa siis maanantai-aamuna oliko hälytys oikea.

196/326 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laurina: Mulla on niin sama olo, tänä aamuna kun heräsin, päätä kivisti kuin olisin ollut krapulassa ja vatsa tosi kipeä, jatkunut koko aamun, välillä tuntuu, että tulisi yrjöt. Vaikken ole juonut kuin vähän kahvia ja vettä tietysti, vattassa kiertää.... Voi, kunpa tää olis nyt "tätä", mä en uskalla testata ennen kuin aikaisintaan maanantaina tai sitten jos malttia on, vasta tiistaina, kun menkkojen pitäis alkaa. Jännittää!

197/326 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä Simpukka74 vaikuttaa! Pidetään peukkuja! Jee! :)

198/326 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon testaillu negaa negan perään, pitiki alottaa se testausrumba niin aikasin!!! :/

Katsoin kalenterista, että viimekski plussasin tooosi tooosi haalealla haamulla vasta dpo 15 ja selvä plussa vasta dpo 21. Että iiihan liian aikasin oon liikkeellä, ku nyt on vasta dpo 13. Että pitäs viikko malttaa odottaa. Eipä mulla kyllä oo testejäkään enää. Tissikipu jatkuu, mut muuten oon kyllä aika oireeton. 

Pidänpä siis pienen testaustauon. :)

Tsemppiä Simpukka ja Laurina! Kuulostaa niin hyvältä etteiköhän teille ne plussat pamahda. :)

Näppis, mulla kans viis lasta ja niien raskauksia en oo pahemmin ressannu, nyt kaikkea ressaa ja hötkyilee ja testailee, ja lukee netistä kaiken mahdollisen. Menis kait se vähemmälläki ressillä. Malttas vaan jättää miettimisen ja keskittyä ihan muihin asioihin.

Koitan nyt pysyä pois, kunnes on jotaki oikeaa kerrottavaa, joko hyviä tai huonoja uutisia. 

Emotar kp 30

199/326 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai apua, anteeksi! Ei ollut ketään tarkoitus säikytellä viestilläni. :D Tosiaan ihan täysillä tässä kuumeillaan vauvaa ja uskotaan, että se meillekin vielä suodaan. Toihan se lisää toivoa taas, kun kohtu oli kunnossa. :)

200/326 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tunhteet ja ajatukset vetää semmosta häränpyllyä et morjens. Eilen saunan jälkeen tuli niiiiiin huono olo et ihan kauheeta.Paleli ja oksetti.Yritin siinä sit vähän syödä ja juoda et olo parani,pari tuntia meni palellessa viltin alla ja miettiessä et tuleeko oksennus vai ei.Tissit ei oo enää yhtään semmoset kosketus arat niinku oli alkuviikosta.Alaselkä on kipee,ja eilen ku hommailtiin miehen kans,niin kauhee vihlasu kävi oikealle puolelle alavatsaan,ja muutenki oli olo et on jotenki arka toi alapää.En sit tiedä...kait mä vaan niin toivon ja toivon,et alan tuntemaan kaikkia kipuja ja oloja.kp23/28-29 ois tänään...on tää kyl ihan hullua tämmönen hermoilu,luulis jo kuudetta "odottaessa" et kaikki menis ku vettä vaan.