Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****Huhtikuiset 2014****

06.07.2013 |

Hei kaikille :) Ajattelin aloittaa huhtivauvasta haaveileville ketjun..:) Haaveilemme iltatähdestä :) Tai mieheni ei vielä niin innoissaan hypi asiasta,mutta kyllä hänki pikku hiljaa alkaa sopeutumaan ajatukseen.. Meillä viisi lasta,kolme yhteistä ja molemmilla pojat aikaisemmista liitoista..Olen 31 ja tämä olisi meille"iltatähti" ku on sitten viimeinen vauva..nyyh..Mutta odotan niin että saan vielä viimeisen kerran kaikki kokea..:) Nyt menossa kp3/26-28 yk 2 

Viime kuussa jätin pillerit pois.Kyllä sen huomaa eron ku on syöny noita pillereitä,heti tunsin ovulaatiokivut ja menkkaoireetki näköjään puski erinlailla esiin.. ja täytyy sanoa ettei sitä ole huomannut ku vasta nyt ku jätti nuo pillerit pois et peiton heiluttaminenki tuntui paljon paremmalta..;) 

Mutta ei kait muuta tällä kertaa :) Tän pitää rientää töihin..Toivottavasti saan tänne muitakin ettei tarvi yksin olla..:) Mukavaa Lauantaita kaikille :) 

Kommentit (326)

221/326 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näppis84: Luinkin vasta nyt tarkemmin sun viestit edelliseltä sivulta. Taidan pian seurata sua toukokuisten puolelle, kuulostaa nimittäin ihan samalta meidän story, että ensin tuhrua ja sitten kierto jää 24 päivään. Perästä kuuluu...

222/326 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Lauriinalle ja muillekin plussanneille, mikäli heitä oli vielä, olen nyt vähän sekaisin, kuka on plussannut ja kuka ei... :) Mutta vielä kaikille tässä piinailuvaiheessa olevia voimia ja jaksamista, kyllä tää vähän hermoja syö, vaikka minäkin päätin niin olla miettimättä koko asiaa.

No, joka tapauksessa mulla alkaa olla tuntu, että saattaisin olla raskaana, ensinnäkin toi haamu ja lisäksi turvotus ja mahakipu. Välillä sattuu enempi, välillä vähempi, päänsärkyä myös jonkin verran koko ajan. Joskus pala tulee kurkkuun. Nyt on menossa kp28, mutta mun kierrot on kyllä olleet aika pitkiä, en ihan muista paljonko viime kierto oli, mutta ainakin 30 päivää. Niinpä päätin jotenkin sinnitellä huomisen ja tiistaina testaan uudestaan. Noi Predictorit tuolla apteekissa on kalliita, ei viittis turhan takia niitä tärvätä.... huh huh.

Toivottavasti ensi viikolla tulee plussia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
223/326 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonsterille tosi paljon jaksamisia!! :(

Onnea kaikille plussanneille, toivottavasti tuo plussatuuli jatkuu meille piinailevillekin...

Tänää ois jo kp31/30-32. Aattelin huomen aamuna tehdä testiä, mutta epäilen että nega sieltä taitaa tulla. Äsken oli semmoiset tuntemukset että hanat aukeaa kohta, mutta vielä ei oo mitää vuodellu ja jomotukset loppuvat. Saa nähä rupeeko tiputtelee yön aikana :/

224/326 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpä on paljon plussanneita, onnea! 

Tänään kp 25/28? ja eilen illalla hieman nipisteli mahaa. Tekisi niin mieli tehdä raskaustesti jo huomenna, mutta yritän jaksaa odottaa loppuviikkoon. 

Täällä tuntuu monella olevan nyt jännät hetket käsillä, joten plussatuulia meille kaikille!

225/326 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenia kaikille!

Minut voipi nyt tiputtaa tästä listasta, tänään alkoi vuoto. :(

No, ei se maailmaa kaada, nyt pitää vaan miettiä, rupeaisiko sitä heti tästä kierrosta yrittämään uusiksi, vai antaisiko ajan kulua.

Onnea plussanneille ja muille tsemppiä!

226/326 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hanat aukes heti ku silmät sain auki.. ei ollu geleistä ja greippimehuista apua minulle :/  kp1/32 yk9

227/326 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yön unessa tein plussatestin. Uni oli niin todentuntuinen, että oli pakko heti aamusta syöksyä testin kimppuun. Negaahan se näytti :(

Jalokivi kp 26/28? yk1

228/326 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin tuhruttelu yltyi kunnon vuodoksi mutta täytyy ottaa juhlan kannalta nämä ekat luomumenkat vuosikausiin. Paljon tsemppiä piinailijoille, itse siirryn jo toukokuisten puolelle :)

Vierailija
229/326 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Yksi toukokuisten kuumeilija liittyisi vielä joukkoonne. Aina silloin tällöin olenkin kuumeillut palstalla jos ja kun on tuntunut, että tärppi olisi voinut käydä. Kolmatta pienokaista siis kuumeilen, lapset jo 11v ja 8v. Keskenmenoja minulla on ollut ennen ekaa ainakin yksi, ennen tokaa yksi ja nyt kolmannen kuumeilussa yksi heinäkuussa 2011.  Hirmuista täyttä yritystä ei meillä ole, ehkäisyä ei käytetä, mutta jos tärppäisi niin tervetullut olisi.

Nyt siis tässä kierrossa kp 15 pe 26.7 oli oviskipuja ja silloin puuhailtiinkin, mutta tässä kierrossa oli todella oudot ovislimat tai pikemminkin niiden bongailu oli vaikeaa ja sekavaa. Yleensä kun selvästi huomaan ovislimat ja oviksenkin useimmiten. Pientä ovisjuilimista oli vielä silloin lauantainakin. Ti kp 19 huomasin että vatsaa nipisteli. Ke kp 20 pientä nipistelyä alavatsalla ja hiukan pahaa oloa pitkin päivää. Aamulla ei tehnyt mieli kahvia. Vatsa jo turvoksissa. To kp 21 myöskin nippailua alamasussa ja vähän pahaa oloa. Kahvia ei tehnyt mieli. Vatsa turvoksissa. Pe kp 22 paha olo, kahvia ei tee mieli. Vatsa turvoksissa. Illalla tajuton väsymys päivän reissusta laste kanssa. Ja tätä samaa rataa on menty. Paha olo on vähentynyt tai sitten vain olen osannut jo syödä fiksummin kotona kuin viime viikon reissussa. On vaan todella outoa nämä oireet kun ei minulla yleensä siis ole mitään nippailuja ennen tädin tuloa ja oikeastaan mitään kipua menkkojenkaan aikana. Paha olo saattaa joskus ollut, mutta vasta vain viimeisellä viikolla ennen tätiä eli ei todellakaan oviksen jälkeen. Masukin turpoaa yleensä vasta vikalla viikolla. Tänään aamulla tein sitten jo hätäpäiten negan, mutta tosiaan tuskin vielä kp 25 välttämättä mitään näyttäisikään. Testi oli apteekista Elivo eli ei mitään superherkkäkään. Joo, ei olisi kannattanut, mutta olisi ollut hieroja tänään, mutta ei tuo mitään sitten ratkaissut. Peruin sitten kuitenkin ajan, kun en haluaisi myöhemmin sitä joutua pohtimaan.. Ei tietysti vielä tässä vaiheessa hieronta varmaan haittaisi, mutta silti. Kierto mulla yleensä n. 28, joskus toki saattaa muutaman päivän heittää, mutta aika harvoin.

Tsemppiä kaikille kiertoon ja onnittelut jo plussanneille!

CelesteSebastian kp 25/28

230/326 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menee oudoksi. Mulle tuli aamulla melkein heti sängystä nousun jälkeen tosi paha olo. Pari kulausta sain kahvia alas, sitten tuli oksu. Paha olo ei loppunut vielä siihenkään, vaan jouduin käydä vielä toisenkin kerran vessassa yökkimässä. Koskaan aiemmin ei ole tällaista ollut, ja mieskin alkoi ihmettelemään että "Ootko sä raskaana????!!!" Itse taas veikkasin enemmänkin vatsatautia, mutta koko pahoinvointi meni sitten ohi kun lepäilin ja otin lasillisen jugurttia heti kun oli sellainen olo että se pysyy alhaalla. Mittasin lämmöt, oli 37,11 eli pientä lämpöä (normilämpö mulla siinä 36 tienoilla.)

Toinen juttu mikä eilen ihmetytti, oli voimakas repäisykipu vasemmalla puolella alavatsalla, kun nousin sohvalta ylös. Ei ole tuollaistakaan ennen ollut. Mulla on aika herkkä maha, joten näihin vatsatuntemuksiin ei ole luottaminen - ne voivat johtua ihan mistä vaan, ja mulla onkin tosi usein maha kipeä ihan muuten vaan. Mutta tuo pahoinvointi, se ihmetyttää. Vatsatautiakaan se ei nyt ole, koska enää ei ole huono olo lepäämisen ja sen jugurttilasillisen jälkeen. Tuntuu myös kuin rakko olisi pienentynyt herneen kokoiseksi, kun varsinkin yöllä saa ravata vessassa ihan koko ajan. Mutta, en vain jaksa uskoa siltikään että raskaana olisin. Miten muka voisi olla jo jotain raskauspahoinvointia, kun nyt on menossa kp 21 ja ovulaatiostakin vasta viikon verran aikaa... ei kai nyt sentään VIELÄ mitään pahoinvointia voi olla?? Kokemuksia kellään??

231/326 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,eilen tosiaan kävin vain pikaisesti heittämässä et menkat alko.Sit painuinki pihalle purkaan vitutusta pihahommiin,ja nyt alkaaki oleen jo ihan jees olo.Ehkä mie sen vauvan viel joskus saan.Ihmetyksen aiheuttaa nyt tää mun menkkavuoto.Yleensä menkavuoto on tosi tummaa verta,paksua ja kunnon veriklönttejä(anteeksi näin suora kuvaus),nyt sit vuoto on kirkkaan punaista,välillä vähän hailakamman punaista,limaista ja jotain limaisia repaleita mukana.Ja välillä holahtaa niin paljon kerralla verta et pitää mennä samantien vaihtaan side,muuten rupaa jalkoja pitkin veret valuun.Mies on vissiin helpottunu et menkat alkoki,ja seki mua ärsyttää....mitä helvetiä sit pannan ilman ehkäsyä jos kerta onki tota mieltä....tai emmä tiiä,haluaako se vaan olla viilipytty ko ite oon ku maani myyny :) mutta mutta...Oikein paljon onnea kaikille plussanneille ja teille jotka viel plussaatte.Mie toivonmukaan viel tämän vuoden puolella pääsen ilmoittamaan ihanat plussauutiset,ja pääsen "nauttimaan siitä 15 viikkoa kestävästä kokopäiväisestä pahasta olosta,mitä mulla on ollu kaikista muistaki muksuista :) Mut kylläpä sen kestää ku tietää mikä ihana palkinto siit on luvassa sit ku jaksaa sen kärsiä

232/326 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki! Liityn tänne nyt uutena.

En oikein tiedä mitä nuo kaikki lyhenteet tarkoittavat, mutta nyt viikonloppuna olisi odotettavissa kuukautiset (joita toivottavasti ei tule!).

Ihan ensimmäinen yrityskuukausi on eikä minulla taikka miehelläni ole lapsia entuudesta. Kovasti jännittää!

Olen 32 vuotias.

233/326 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tippuneille. :/

Eilen illalla 22 eteenpäin maha oli kipeä, tai ei ollut mitään sietämätöntä kipua vaan sellaista ettei oikein tahtonut löytää hyvää asentoa ettei olisi tuntunut pahalta. Samalla alkoi huono olo, olin ihan varma että menkat alkaa mutta ei näy. Aamulla maha ei ollut enää kipeä vaan tilalle on tullut koko päivän kestävä kuvotus ja oksetus, vielä ei ole laatta lentänyt.. Nyt vasta olen töissä syömässä, saa nähdä meneekö alas. Niin ja jano ei tunnu häviävän vaikka olisin juuri juonut enkä edes ole syönyt mitään niin miksi suu on koko ajan kuiva? Ja kun juon koko ajan vettä niin pissalla saa ravata entistä tiheämpään tahtiin :D

234/326 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmä perustettu, plussanneet jatketaan siellä! Toivottavasti saadaan iso porukka kasaan-tipahtaneiden kuukausi olkoon sitten se toukokuu :-)

235/326 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näppis84: Tuolta toukokuisten puolelta kommentoin, kun satuin lukemaan. Mulla ihan sama vuodon kanssa! Paitsi mulla ei määrässä muutosta. Ihmettelin ihan samaa, mut pistin ensimmäisten luomumenkkojen piikkiin. Mut tuntuu kyllä oudolta toi muutos:/ Miehellekin ihmettelin, ihanku se osais jotain kommentoida;D

-Kristina

Vierailija
236/326 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiina siirtyi toiseeen ryhmään ja muut ovat ilmeisesti huonoja päivittämään listaa... Minä mukaanlukien, kun töissä ei ehdi. Jos joku jaksaa niin olisi hieno lukea listaa plussanneista..

ON: Täällä piinailussa menossa kp 30/34 (yk2). Maha kolmatta päivää kipeänä ja ihan kuin menkat alkamassa, mutta ei ole tätiä näkynyt. Muita oireita ei ole. Muistelisin, että viime kierrossakin oli muutaman päivän maha kipeä ennen kuin menkat sitten lopulta alkoivat. Joten vähän pelottaa että samalla linjalla menee taas. Mutta kai sitä vielä on vähän toivoa...? Jos ei menkkoja kuulu ni päätin et lauantaina on testipäivä....

Suurimmat harmitteluni pudonneille :(
Ja Jonsterille iso halaus ja jaksamisia! Mutta tosiaan; nyt tiedät että se on kuitenkin mahdollista!!

Ja suurimmat onnitteluni plussanneille!

Ja Marjana: hienoa, että pääsit tutkimuksiin, ei löytynyt mitään vakavuuksia ja asia menee vihdoin eteenpäin (vaikka nyt kierron verran joudutkin malttamaan) :D

Tervetuloa uusille mukaan!
Sanasto oli mullekin täysin vierasta, joten tässä tiivistelmä:
TJOTTAILU: tulee jos on tullakseen - ajattelu
KP: Kiertopäivä
YK: Yrityskierto (monesko menossa)
Täti: kuukautiset
Simpat: siittiöt
Talletukset: edellisten päästäminen apajille :D
KKM: keskenmeno
ON: Oma napa (eli avaudutaan omasta tilanteesta)

Vierailija
237/326 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho. tulipas koko teksti tyhmästi samaan pötköön. ikävä lukea, sorry,.

238/326 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ..... kyllä tää on suoraan sanoen pas*******a touhua!!! kp 1 täällä taas moi, eihän tässä ollakaan kun vuosi yritetty.

Sori avautuminen, en näköjään osaa olla tyytyväinen siihen mitä jo on....

Onnea plussanneille ja tsemppiä meille "toukokuisille" !!

239/326 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tintille kiitos selityksistä :)

Nyt pitäisi vielä tietää milloin niitten menkkojen Pitäisi tulla kun vähän epäsäännölliset. Testasin jo eilen mutta negaa se näytti. Onhan varmaan viikko vielä aikaa.

Ei tosin ole oikein mitään oireitakaan. Pientä vuotoa, mutta niin on aina viikkoa ennen menkkoja niin kai se sitä taas on.

Oishan se ehkä liian hyvä jos ekalla tärppäisi ;)

240/326 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittasin just lämmön ku tuntuu et posket oikeen hehkuu ja vähän päälle 37 oli asteita. Outoa, sillä ei ole kylmä eikä tunnu kipeältä. Pahoinvointi on tosiaan jatkunut koko päivän ja näin illalla maha tuntuu hetkittäin kipeältä. Eikä olo oikein helpota syömälläkään, koko aja on sellainen kuvotus ja pala kurkussa. Jos en käännä ajatusta muualle huonosta olosta niin varmaan tulisi oksennus :/