Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 170cm90kg mies ja surullista sanoa, mutta alan tuntea oloni hyväksi ja mieheksi vasta näissä kiloissa :(

Vierailija
30.07.2020 |

Painoin joskus nuorena 60kg ja siinä 30vuotiaana 75kg.. Tuolloin olin vielä epävarma itsestäni.. Tunsin olevani liian laiha ja pienipikkupoikamainen :((.
Johtuen ehkä, että luustoltani kapea ja pikkuruinen. Ja lihaksia on vähän..
No nyt kun painoa on 90kg niin olen huomattavasti hartkeikkaampi ja pystyn rennosti olemaan ja istumaan. Laihana se oli tosi ikävää, kun tuntui, että erityisesi istuessa suorastaan hukuin vaatekappaleiden sekaan :((.
Nyt on helppo ostaa sopivia ja tiukempia paitoja. Laihana lähes kaikki t paidat oli liian isoja.

En hirveästi harrasta liikuntaa paitsi, että teen joka aamu 40 etunojapunnerrusta noustuni sängystä. Näin huollan edes hieman lihaksia.. :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta tuosa ole mitään outoa.. Kyllä minäkin tunnen itseni nyt paljon miehekkäämmäksi, kun on vähän kaljapötsiä vyötäröllä :).

T. Mies56

Vierailija
2/5 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas yritän pysyä suht timminä. Ylipaino näkyy minulla ensimmäisenä naamassa ja se ei näytä kovin hyvältä. Olen kyllä ollut nykyistä isompikin joskus.

M31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/5 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi minun silmää on aina miellyttäneet hoikat miehet - nimenomaan hoikat eikä lihaksikkaat. Ei varmasti ole siis ulkopuolisten mielipiteistä kiinni millainen olo omissa nahoissa on, mutta hyvä olit varmasti sellaisenakin 

Vierailija
5/5 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

190/120 oli itselleni liikaa, mutta nyt 190/105 tuntuu aika sopivalta, vaikka onkin BMI:n mukaan ylipainoa. Neuvolassahan sinut, ap, vielä punnitaan noilla mitoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi