Nummelin löysi 17 vuotta nuoremman naisen
https://www.seiska.fi/Uutiset/Romanssihuhuja-Kiekkolegenda-Petteri-Numm…
Onnea uudelle suhteelle
Kommentit (86)
On kyllä katkeria kommentteja palstamammoilta.
Noi paremmat hokihemmot on aina jossakin poissa kotoa, niin tämäkin on käytännössä asunut ihan muissa maissa kun vaimonsa jo monta vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Hän teki sen mitä 95% miehistä tekisi jos olisi mahdollisuus. Mutta koska PerusPenalla ei ole isommin valinnanvaraa, on tyydyttävä siihen mitä saa.
Mikä penaa estää lähtemästä? Ai niin kun penaa ei huolisi kukaan ja Pena jäisi yksin. Kannattaa penan pitää turpansa kiinni ja olla tyytyväinen että edes jollekin kelpaa
Vierailija kirjoitti:
Mua niin v i tuttaa nää keski-iän kriisissä olevat miehet - omani mukaan lukien.
Meillä sama tilanne päällä. Mies ilmoitti, että perhe elämä (meillä 3 lasta) ei anna hänelle mitään, eikä avioliitto minun kanssani. Kuulemma kotona on tylsää ja hän haluaa alkaa elämään. No ihan niinkun tässä avioliitossa ei voisi elää, en ole koskaan, en ikinä kieltänyt mieheltä menoja tai harrastuksia tai työn tekoa vaan mies on saanut viipottaa täysin vapaasti. Mies miettii eroa, kun ei kuulemma ole fiiliksiä eikä kipinää.
Okei.
Pyysin kertomaan saman lapsille, että iskäll äon fiilikset ja kipinät loppu ja haluaa lähteä viettämään omaa elämää. Eipä saa aikaiseksi. Nyt istuu mykkäkoulussa eikä hipaisekaan minua. Mitä tässä pitäisi tehdä? Mies haluaa muuta kuin tylsän perheensä, mutta ei uskalla erota? Ja minä ja lapset sitten kärsitään mykkäkoulua pitävästä marttyrimiehestä.
Melkein tekisi mieli sanoa miehelle, että minäkin haluan elää ja jättää koko lapsilauma miehelle. Ottaisin lapset vaikka yhtenä päivänä kuukaudessa sen mukaan mitkä mun fiilikset olis perheilyn osalta.
Mies-nainen sanakirjaa käyttäen tulkitsen tilanteen seuraavaksi: MIehesi kaipaa sinusta kipinää niin että tuntuisi samalta kuin joskus aikoinaan. Se että ei hipaisekaan sinua tarkoittaa sitä että toivoisi että sinä koskisit tai hipaisisit miestäsi ja yrittäisit vähän sitä kipinää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea! Toiset ne uskaltaa ja pystyy elämään kuten haluaa. Kyllä nuorempi nainen on useimmissa tapauksissa parempi kuin katkeroitunut nelikymppinen.
Sama juttu miehissä. Kyllä nuorempi mies on parempi panokumppani kuin impotentti nelikymppinen
Niin, ja kestävämpi ja paremman näköinen kuin. Kyllä jos panoa tekee naisen mieli, niin aina nuori mies+35 setämiehen sijasb - ja onneksi tämä on meille naisille nahdollista
Kelle on - kelle ei.
Suurimmalle osalle ei.
Piste.
Siellä se Petteri nyt kakkos-valmentaa sitä kolmekymppistä norjalaista.
Vierailija kirjoitti:
Mua niin v i tuttaa nää keski-iän kriisissä olevat miehet - omani mukaan lukien.
Meillä sama tilanne päällä. Mies ilmoitti, että perhe elämä (meillä 3 lasta) ei anna hänelle mitään, eikä avioliitto minun kanssani. Kuulemma kotona on tylsää ja hän haluaa alkaa elämään. No ihan niinkun tässä avioliitossa ei voisi elää, en ole koskaan, en ikinä kieltänyt mieheltä menoja tai harrastuksia tai työn tekoa vaan mies on saanut viipottaa täysin vapaasti. Mies miettii eroa, kun ei kuulemma ole fiiliksiä eikä kipinää.
Okei.
Pyysin kertomaan saman lapsille, että iskäll äon fiilikset ja kipinät loppu ja haluaa lähteä viettämään omaa elämää. Eipä saa aikaiseksi. Nyt istuu mykkäkoulussa eikä hipaisekaan minua. Mitä tässä pitäisi tehdä? Mies haluaa muuta kuin tylsän perheensä, mutta ei uskalla erota? Ja minä ja lapset sitten kärsitään mykkäkoulua pitävästä marttyrimiehestä.
Melkein tekisi mieli sanoa miehelle, että minäkin haluan elää ja jättää koko lapsilauma miehelle. Ottaisin lapset vaikka yhtenä päivänä kuukaudessa sen mukaan mitkä mun fiilikset olis perheilyn osalta.
Ai kamala mikä tohvelisankari. Monoa vaan persuksiin mokomalle. Laita Tinder laulamaan!
Vierailija kirjoitti:
Tuossa iässä on just hyvä vaihtaa 15+ vuotta nuorempaan naiseen. Kyllä Nummelinin kelpaa!
Kyllä, se ikä tulee jossain vaiheessa vastaan ja katotaan 15v päästä yhdessä?? Tuskinpa.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä katkeria kommentteja palstamammoilta.
Totuus satuttaa.. Peruspertit ei vaan aina kelpaa oman ikäisillekkään naisille eli mistä pitäis olla katkera?
Tämä on vähän tätä elämän perus kiertokulkua. Nuorempina naiset mittauttavat arvostaan maksimit miehen komeudella ja statuksella. Kiero luonto kuitenkin rupsauttaa naiset varhaisemmin, mikä ajaa laatumiehet vanhemmiten valinnan eteen. Jos nainen henkisesti kitkeröityy, kuten valitettavan usein käy, niin ei valinta ole edes vaikea. Nuorempia ja hehkeämpiä on kuitenkin tarjolla, joten ilmiötä on helppo ymmärtää. Vaikken sitä perheellisten kohdalla kovin jalona pidäkään. Mutta joka ihmistä jaloksi väittää, on hullu.
Mullakin on 17v. ikäero miehen kanssa.
Noi on olleet 30v naimisissa, iät 47 ja 46?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei voi tietää mitä tuonkin avioliiton takana on ollut.
Jostain syystä lähtevä mies on aina paska. Lähtevä nainen on itsenäinen ja rohkea.
No onpa aivan v**un rohkeaa jättää syövästä juuri toipinut vaimo!
Mutta tää jumalainen lätkä on laji joka vaatii Forest Gumpin älykkyysosamäärää ja kurapaakun sydämensivistyksen, se on vuosien mittaan NIIN nähty. Satojen ja satojen liiga- sekä änäripelaajien joukossa on kaikkineen varmaan alle 10 akateemista tyyppiä joiden käyttäytyminen, elämä, muut työt ja ulosanti muistuttaa älykkäitä, fiksuja, vastuullisia, tasa-arvoisia miehiä. Jotka pärjää viisaiden naisten ja miesten seurassa, vaihtamatta teini-ikäisiin siitä syystä🤦♀️
Meinaatko, että 30 viikkotunnin treenin lisäksi pitäisi vielä käydä opiskelemassa jokin akateeminen turha ammattikin, vaikka nyt jostain humanisitista tieteistä? Mitä iloa jos on vuosiansiot saman verran kuin sulla koko elämässäsi. Kyllä lätkä joukkuelajina kasvattaa ihmistä enemmän kuin yksikään yksilölaji, yleensä oppii jopa koti-Suomessa vieraan kielen kun nykyään joukkeuissa puolet ulkomaalaisia jne. NHL sitten tietenkin vielä ihan erikseen.
suomalainen nainen 40 vuotiaana ja aika moni jo 30-vuotiaana on todella väsynyt tapaus, huonossa kunnossa henkisesti ja fyysisesti. Fyysisesti suominaiset on huonossa kunnossa jo 20-vuotiaina. Persjalkaiset monileukaiset lyllertäjät makaa sohvalla räkäpalloa pyöritellen ja jotain roskapaskaa katsoen, onko siis ihme, että miehet vaihtaa nuorempaan? Nummelinin vaimo ei kyllä kuulu tähän kategoriaan, mutta näin yleisesti. Ei tarvitse kuin mennä vaikka Viroon niin onhan naiset ihan kuin eri maailmasta suomisiideriliisaan verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Onnea! Toiset ne uskaltaa ja pystyy elämään kuten haluaa. Kyllä nuorempi nainen on useimmissa tapauksissa parempi kuin katkeroitunut nelikymppinen.
Ja mikäs tuo mies sitten on?
Tuleva sinkku, oletan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Miksiköhän se nelikymppinen on katkeroitunut?
Koska avioliitto ei olekaan pelkkää prinsessan elämää ja ruusuilla tanssimista.
Tuon osasin ennustaa jo naimisiin mennessäni (21 v sitten).
Miehet vaihtaa nuorempaan, niin se vaan menee
Vierailija kirjoitti:
Okei.
Kuulostaa masentuneelta ja vastuuttomalta. Jos mies ei suostu parisuhdeterapiaan suosittelisin eroamaan. Rupea jo nyt miettimään miten pärjäät taloudellisesti.
No minkä ihmeen takia et niin tee? Ilmeisesti olet hoitanut lapset yksin kun mies viipotti menoissaan, miksi? Älä nyt ainakaan yh:ksi rupea.