Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nummelin löysi 17 vuotta nuoremman naisen

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nummelinit 47- ja 46-vuotiaita ja numerolehden mukaan ovat olleet aviossa 30 vuotta! Siis ovatko he menneet naimisiin alaikäisinä? Ovat kenties tavanneet alkaneet surustella 30 vuotta sitten. On se vaan kumma, kun miehet alkavat keski-ikäisinä ruikuttaa, että eivät enää viihdy liitossaan. Kun heiltä kysyy, mitä he ovat tehneet yhteisen viihtymisen hyväksi, niin katsoa mollottavat vain kuin hätä uutta porttia. Ei kai heidän tarvitse tehdä mitään! Näinkö on? Ei sitten muuta kuin baanalle ja pokaamaan itseään liki puolta nuorempia kiertopalkintoja. Kyllä sitä sitten viihdytään - hetken aikaa, kunnes taas tulevat naisenvaihtoviikot.

Vierailija
62/86 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiirissä on tällainen häntäheikki, joka oli ilmiesesti aika kunnollinen, mutta noin 45-vuotiaana hän oli uskoton, muutti ulos ja muutti takaisin kotiin. Vaimo oli aivan romuna ja meno vaan jatkui. Erohan siitä tuli ja tällä miehellä on sen jälkeen ollut monta suhdetta saamatta mikään niistä toimimaan pidemmän aikaa. Molemmat osapuolet olivat työttöminä jonkun aikaa. Vaimo joutui muuttamaan heidän omakotitalostaan ulos ja hänellä oli vaikeata taloudellisesti, mutta löysi (alhaisesti palkatun) työpaikan ennen miestä. Miesystäväkin on löytynyt. Mies eli ilmeisesti säästöillä ennen kun sai suhteilla uuden työpaikan. Nyt hänellä on taas uusi naisystävä ja mietin, haluaisiko hän seurustella tuon miehen kanssa, jos tietäisi miten tuo mies on käyttäytynyt naisia kohtaan elämässään. Mies ei taida siitä itse kertoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään tullut mieleen, että ehkäpä rouva Nummelin haluaa sairaudesta toivuttuaan elää omaa elämää? Yksin ja vapaana. Sitähän ei kummallakaan ole ollut, kun tosi nuorina ovat menneet yhteen.

Vierailija
64/86 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua niin v i tuttaa nää keski-iän kriisissä olevat miehet - omani mukaan lukien.

Meillä sama tilanne päällä. Mies ilmoitti, että perhe elämä (meillä 3 lasta) ei anna hänelle mitään, eikä avioliitto minun kanssani. Kuulemma kotona on tylsää ja hän haluaa alkaa elämään. No ihan niinkun tässä avioliitossa ei voisi elää, en ole koskaan, en ikinä kieltänyt mieheltä menoja tai harrastuksia tai työn tekoa vaan mies on saanut viipottaa täysin vapaasti. Mies miettii eroa, kun ei kuulemma ole fiiliksiä eikä kipinää.

Okei.

Pyysin kertomaan saman lapsille, että iskäll äon fiilikset ja kipinät loppu ja haluaa lähteä viettämään omaa elämää. Eipä saa aikaiseksi. Nyt istuu mykkäkoulussa eikä hipaisekaan minua. Mitä tässä pitäisi tehdä? Mies haluaa muuta kuin tylsän perheensä, mutta ei uskalla erota? Ja minä ja lapset sitten kärsitään mykkäkoulua pitävästä marttyrimiehestä. 

Melkein tekisi mieli sanoa miehelle, että minäkin haluan elää ja jättää koko lapsilauma miehelle. Ottaisin lapset vaikka yhtenä päivänä kuukaudessa sen mukaan mitkä mun fiilikset olis perheilyn osalta.

Laita sinä ero vireille. Siinähän on puolen vuoden harkinta-aika. Hommatkaa vaikka yksiö, jossa olette vuoroviikoin miehen kanssa. Molemmat saavat omaa aikaa.

Vierailija
65/86 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua niin v i tuttaa nää keski-iän kriisissä olevat miehet - omani mukaan lukien.

Meillä sama tilanne päällä. Mies ilmoitti, että perhe elämä (meillä 3 lasta) ei anna hänelle mitään, eikä avioliitto minun kanssani. Kuulemma kotona on tylsää ja hän haluaa alkaa elämään. No ihan niinkun tässä avioliitossa ei voisi elää, en ole koskaan, en ikinä kieltänyt mieheltä menoja tai harrastuksia tai työn tekoa vaan mies on saanut viipottaa täysin vapaasti. Mies miettii eroa, kun ei kuulemma ole fiiliksiä eikä kipinää.

Okei.

Pyysin kertomaan saman lapsille, että iskäll äon fiilikset ja kipinät loppu ja haluaa lähteä viettämään omaa elämää. Eipä saa aikaiseksi. Nyt istuu mykkäkoulussa eikä hipaisekaan minua. Mitä tässä pitäisi tehdä? Mies haluaa muuta kuin tylsän perheensä, mutta ei uskalla erota? Ja minä ja lapset sitten kärsitään mykkäkoulua pitävästä marttyrimiehestä. 

Melkein tekisi mieli sanoa miehelle, että minäkin haluan elää ja jättää koko lapsilauma miehelle. Ottaisin lapset vaikka yhtenä päivänä kuukaudessa sen mukaan mitkä mun fiilikset olis perheilyn osalta.

Taas yksi nainen, joka käyttää lapsia aseena. Ihan samaa tasoa olet miehen kanssa.

Vierailija
66/86 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei.

Taas yksi nainen, joka käyttää lapsia aseena. Ihan samaa tasoa olet miehen kanssa.

Millä tavalla nainen tässä käyttää lapsia aseena?

Vierailija
67/86 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nummelin jätti mummelin?

Vierailija
68/86 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melekonen hippi

Vierailija
69/86 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa Petteri "En pärjännyt NHL:ssä" Nummelin? "Siksi jäähdyttelin koko urani Sveitsissä" -Nummelinko?

Vierailija
70/86 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nummelin jätti mummelin.

Vierailija
71/86 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä. Aikuiset ei enää jaksa kiinnostua tuon henkisen pikkupojan jutuista.

Hohhoijaa, 30-vuotias on aikuinen ihminen.

Aivan yhdentekevä tämä ikäero.

Vierailija
72/86 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Petterille hyvästä valinnasta. Charmikas kettu itsekkin.

-kettu58-

Vierailija
73/86 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vaikeaa saada liitto toimimaan kun toinen asuu lasten kanssa Suomessa ja toinen ulkomailla ( nyt Norjassa). En ihmettele että ero tuli. Monilla kiekkoperheillä tulee ero miehen uran jälkeen, kun muutetaan takaisin Suomeen ja istutaan yhtäkkiä nokakkain koko ajan ja huomataan ettei ole mitään yhteistä muuta kuin lapset.

Vierailija
74/86 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa vaimo näytti eräässäkin kuvassa miehen äidiltä, ja kuva oli otettu ennen sairastumista, tiedoksi ennen kuin vedätte vesimelonin peräsimeenne.

Vierailija
75/86 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän teki sen mitä 95% miehistä tekisi jos olisi mahdollisuus. Mutta koska PerusPenalla ei ole isommin valinnanvaraa, on tyydyttävä siihen mitä saa.

Vain luuserit vaihtavat, varsinkin lennossa. Emmanuel Macronilla on 24 vuotta vanhempi vaimo ja Zlatan Ibrahimovicilla on 11 vuotta vanhempi vaimo.

Vierailija
76/86 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa vaimo näytti eräässäkin kuvassa miehen äidiltä, ja kuva oli otettu ennen sairastumista, tiedoksi ennen kuin vedätte vesimelonin peräsimeenne.

Jossain iltaripaskassa se kuva. Samaa katsoin, että poika äitinsä kanssa.

Vierailija
77/86 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän teki sen mitä 95% miehistä tekisi jos olisi mahdollisuus. Mutta koska PerusPenalla ei ole isommin valinnanvaraa, on tyydyttävä siihen mitä saa.

Vain luuserit vaihtavat, varsinkin lennossa. Emmanuel Macronilla on 24 vuotta vanhempi vaimo ja Zlatan Ibrahimovicilla on 11 vuotta vanhempi vaimo.

no tuo ranskis ei nyt täysillä käykään, kävi Egyptissä lomalla ja meni naimisiin löytämänsä muumion kanssa.

Vierailija
78/86 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nummelin

Poika etupulpetin

Nuo samat rillit vieläkin

Istuu nurkassa yksin, ihan niin kuin ennenkin

Vierailija
79/86 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suomalainen nainen 40 vuotiaana ja aika moni jo 30-vuotiaana on todella väsynyt tapaus, huonossa kunnossa henkisesti ja fyysisesti. Fyysisesti suominaiset on huonossa kunnossa jo 20-vuotiaina. Persjalkaiset monileukaiset lyllertäjät makaa sohvalla räkäpalloa pyöritellen ja jotain roskapaskaa katsoen, onko siis ihme, että miehet vaihtaa nuorempaan? Nummelinin vaimo ei kyllä kuulu tähän kategoriaan, mutta näin yleisesti. Ei tarvitse kuin mennä vaikka Viroon niin onhan naiset ihan kuin eri maailmasta suomisiideriliisaan verrattuna.

1. Entäs miehet?

2. Voitko hyvin? Vaikutat katkeralta. Mahdollisessa parumisuhteessasi tuitko vaimon jaksamista hoitamalla oman osasi kotitöistä ja suomalla vaimolle aikaa vaikka treeniin ja itsensä kehittämiseen?

Vierailija
80/86 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko jossain kuvaa Nummelinin uudesta mummelinista?