Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisikö etsiä uskovainen mies?

Vierailija
07.05.2023 |

En ole itse uskovainen, mutta uskonnollisista piireistä ehkä löytyisi sitoutumishaluisiakin miehiä? Vai onko huono idea?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eti agnostikko

Vierailija
2/29 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin ihanan, väkivaltaisen mieheni vapaaseurakunnasta. Teki vankisaarnaustyötä joten oli tuttu juttu, kun itse joutui vankilaan. Ota vaan ap uskovainen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eti agnostikko

Mutta nehän ei halua sitoutua. Olen itse ehkä apateisti.

Vierailija
4/29 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse löysin ihanan, väkivaltaisen mieheni vapaaseurakunnasta. Teki vankisaarnaustyötä joten oli tuttu juttu, kun itse joutui vankilaan. Ota vaan ap uskovainen mies.

Ok. Ehkä ei sit niin hyvä idea.

Vierailija
5/29 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mieluummin joku normaali.

Vierailija
6/29 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaisille on oma deittisovelluskin.

Vierailija
7/29 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Ehkä ei sit niin hyvä idea.

Saisit jännitystä elämään.

Vierailija
8/29 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudun skeptisesti harjoittavan uskovaisen ja uskonnottoman yhdessäoloon. 

Vierailija
9/29 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos usko on henkilölle tärkeä asia, se yleensä on niin tärkeä, että seurustelu ei etene kovin pitkälle ei-uskovan kanssa, koska elämän ehkä tärkeintä asiaa ei voi kokemuspohjaisella tasolla jakaa.

Vierailija
10/29 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estonian dating sites. Nyrkkisääntönä on yhteiskuvien otto, kädestä pito ja vuoden sisään suvulle esittely. Plus sometilin kertominen.

Vierailija
11/29 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskova mies tosiaan haluaa itselleen yleensä

uskovan naisen.

Vierailija
12/29 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattu ei suosittele liittoa uskovan ja ei-uskovan välillä, koska siinä tulee kaikenlaisia vaikeuksia, kun toinen on kiinnostunut hengellisistä ja toinen maallisista. Eikä uskovat yleensä kiinnostukaan ei-uskovista.

Sellaisia liittoja kyllä on, että on oltu molemmat ei-uskovia naimisiin mentäessä, mutta sitten toinen onkin tullut uskoon joskus myöhemmin. Aika usein myös se toinenkin sitten tulee uskoon.

Vierailija
13/29 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamattu ei suosittele liittoa uskovan ja ei-uskovan välillä, koska siinä tulee kaikenlaisia vaikeuksia, kun toinen on kiinnostunut hengellisistä ja toinen maallisista. Eikä uskovat yleensä kiinnostukaan ei-uskovista.

Sellaisia liittoja kyllä on, että on oltu molemmat ei-uskovia naimisiin mentäessä, mutta sitten toinen onkin tullut uskoon joskus myöhemmin. Aika usein myös se toinenkin sitten tulee uskoon.

Olen kiinnostunut hengellisistä asioista, mutta ehkä näkökulmani olisi tosiaan liian erilainen, ei-kristillinen.

Vierailija
14/29 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi mieluummin vaikka, joku budhalainen munkki.

Vierailija
15/29 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeimmät käsiksikävijät olen kohdannut uskonnollisessa yhdyskunnassa ja ollessani vielä alaikäinen. Jos etsit seksuaalisesti tervettä ja siveää miestä, kierrä seurakunnat kaukaa.

Vierailija
16/29 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmistaa onko aito. Jotkut rentut eli pelimiehet esittävät uskovaista saadakseen naisia. Ja juovat viinaa.

Vierailija
17/29 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen uskovainen ja minusta usko on aina äärimmäisen yksilälline ja omakohatien asia. Pelkästään sillä, että hakee ja etsii itselleen uskovaista miestä (tai naista) vo löytää (tai olla löytämättä) kumppanikseen hyvin erilaisia ihmisiä. 

Uskovainen mies

Vierailija
18/29 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi mieluummin vaikka, joku budhalainen munkki.

Joku zen-buddhalainen olisi kiva, mutta entä jos se haluaa olla panseksuaali tai polyamorikko tai jotain?

Vierailija
19/29 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi mieluummin järkevä kuin hihhuli mies. Vaikka joku humanisti kuten kirjallisuustieteilijä tai filosofi tai historioitsija.

Vierailija
20/29 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä jos etsisit miehen ketä oikeasti pitää sinusta ja sopii yhteen sun kanssa eikä suhteessa ole ongelmia