Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nummelin löysi 17 vuotta nuoremman naisen

Vierailija
30.07.2020 |

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä. Aikuiset ei enää jaksa kiinnostua tuon henkisen pikkupojan jutuista.

Vierailija
2/86 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän teki sen mitä 95% miehistä tekisi jos olisi mahdollisuus. Mutta koska PerusPenalla ei ole isommin valinnanvaraa, on tyydyttävä siihen mitä saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin v i tuttaa nää keski-iän kriisissä olevat miehet - omani mukaan lukien.

Meillä sama tilanne päällä. Mies ilmoitti, että perhe elämä (meillä 3 lasta) ei anna hänelle mitään, eikä avioliitto minun kanssani. Kuulemma kotona on tylsää ja hän haluaa alkaa elämään. No ihan niinkun tässä avioliitossa ei voisi elää, en ole koskaan, en ikinä kieltänyt mieheltä menoja tai harrastuksia tai työn tekoa vaan mies on saanut viipottaa täysin vapaasti. Mies miettii eroa, kun ei kuulemma ole fiiliksiä eikä kipinää.

Okei.

Pyysin kertomaan saman lapsille, että iskäll äon fiilikset ja kipinät loppu ja haluaa lähteä viettämään omaa elämää. Eipä saa aikaiseksi. Nyt istuu mykkäkoulussa eikä hipaisekaan minua. Mitä tässä pitäisi tehdä? Mies haluaa muuta kuin tylsän perheensä, mutta ei uskalla erota? Ja minä ja lapset sitten kärsitään mykkäkoulua pitävästä marttyrimiehestä. 

Melkein tekisi mieli sanoa miehelle, että minäkin haluan elää ja jättää koko lapsilauma miehelle. Ottaisin lapset vaikka yhtenä päivänä kuukaudessa sen mukaan mitkä mun fiilikset olis perheilyn osalta.

Vierailija
4/86 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa vaiheessa kannattaa miettiä elämää erillään. Saa sitten mies elää.

Vierailija
5/86 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin sanottu. Siinä kertokoon lapsille ja kantakoon vastuunsa. Turvaa talous ja tossa tilanteessa pystyt saamaan enemmänkin.

Vierailija
6/86 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, miten hokihönöt ovat näemmä kaikki samanlaisia vähintään 13 tusinassa mättähältä mättähälle nuuskamällit huulessa kirmaavia persoonattomia, selkärangattomia ja sieluttomia limanuljaskoja.

Vierailija
7/86 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, miten hokihönöt ovat näemmä kaikki samanlaisia vähintään 13 tusinassa mättähältä mättähälle nuuskamällit huulessa kirmaavia persoonattomia, selkärangattomia ja sieluttomia limanuljaskoja.

Just näin. Olikos se nyt 1 vai 2 kuukautta sitten kun Jussi Markkanen laittoi eron vireille 20 vuoden avioliiton jälkeen ja laittoi hynttyyt yhteen kahden pienen lapsen yh- äidin kanssa. 

Vierailija
8/86 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök. P edofiili!

"Pédofilia (kr. παιδοφιλία < παῖς 'lapsi' + φιλία 'rakkaus') eli lapsikohteinen seksuaalihäiriö[1] on parafilia, jossa pëdofiiliksi kutsutun yksilön seksuaalisuus kohdistuu ensisijaisesti lapsiin eli henkilöihin, jotka eivät ole sukupuolisesti kypsyneitä. Pédofiilien kiinnostus kohdistuu yleensä 8–10-vuotiaisiin tyttöihin tai 10–13-vuotiaisiin poikiin.[2]"

Vierailija
9/86 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäistapaus.

Vierailija
10/86 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä on just hyvä vaihtaa 15+ vuotta nuorempaan naiseen. Kyllä Nummelinin kelpaa!

Vierailija
11/86 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Toiset ne uskaltaa ja pystyy elämään kuten haluaa. Kyllä nuorempi nainen on useimmissa tapauksissa parempi kuin katkeroitunut nelikymppinen.

Vierailija
12/86 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon menninkäinen tuo Petteri.

Vierailija
13/86 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Mikä näitä miespentuja vaivaa...

Vierailija kirjoitti:

Mua niin v i tuttaa nää keski-iän kriisissä olevat miehet - omani mukaan lukien.

Meillä sama tilanne päällä. Mies ilmoitti, että perhe elämä (meillä 3 lasta) ei anna hänelle mitään, eikä avioliitto minun kanssani. Kuulemma kotona on tylsää ja hän haluaa alkaa elämään. No ihan niinkun tässä avioliitossa ei voisi elää, en ole koskaan, en ikinä kieltänyt mieheltä menoja tai harrastuksia tai työn tekoa vaan mies on saanut viipottaa täysin vapaasti. Mies miettii eroa, kun ei kuulemma ole fiiliksiä eikä kipinää.

Okei.

Pyysin kertomaan saman lapsille, että iskäll äon fiilikset ja kipinät loppu ja haluaa lähteä viettämään omaa elämää. Eipä saa aikaiseksi. Nyt istuu mykkäkoulussa eikä hipaisekaan minua. Mitä tässä pitäisi tehdä? Mies haluaa muuta kuin tylsän perheensä, mutta ei uskalla erota? Ja minä ja lapset sitten kärsitään mykkäkoulua pitävästä marttyrimiehestä. 

Melkein tekisi mieli sanoa miehelle, että minäkin haluan elää ja jättää koko lapsilauma miehelle. Ottaisin lapset vaikka yhtenä päivänä kuukaudessa sen mukaan mitkä mun fiilikset olis perheilyn osalta.

Vierailija
14/86 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei voi tietää mitä tuonkin avioliiton takana on ollut.

Jostain syystä lähtevä mies on aina paska. Lähtevä nainen on itsenäinen ja rohkea.

Vierailija
15/86 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei.

Oikeasti? Joku aikuinen viitsii käyttäytyä noin parisuhteessa ja perheessä? Tuohan on kuin uhmaikäinen lapsi.

Vierailija
16/86 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea! Toiset ne uskaltaa ja pystyy elämään kuten haluaa. Kyllä nuorempi nainen on useimmissa tapauksissa parempi kuin katkeroitunut nelikymppinen.

Jaa. Miksiköhän se nelikymppinen on katkeroitunut?

Vierailija
17/86 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska avioliitto ei olekaan pelkkää prinsessan elämää ja ruusuilla tanssimista.

Vierailija
18/86 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole jääkiekkoilijan kanssa.

Vierailija
19/86 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei voi tietää mitä tuonkin avioliiton takana on ollut.

Jostain syystä lähtevä mies on aina paska. Lähtevä nainen on itsenäinen ja rohkea.

No onpa aivan v**un rohkeaa jättää syövästä juuri toipinut vaimo!

Mutta tää jumalainen lätkä on laji joka vaatii Forest Gumpin älykkyysosamäärää ja kurapaakun sydämensivistyksen, se on vuosien mittaan NIIN nähty. Satojen ja satojen liiga- sekä änäripelaajien joukossa on kaikkineen varmaan alle 10 akateemista tyyppiä joiden käyttäytyminen, elämä, muut työt ja ulosanti muistuttaa älykkäitä, fiksuja, vastuullisia, tasa-arvoisia miehiä. Jotka pärjää viisaiden naisten ja miesten seurassa, vaihtamatta teini-ikäisiin siitä syystä🤦‍♀️

Vierailija
20/86 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on selvä, että syy siihen on miehessä, ei suinkaan naisessa itsessään. Mikään ei koskaan ole naisen syytä.