Mieheni kihlautui ja sain tietää siitä vasta kihlautumisen jälkeen
ollaan kyllä asumuserossa ja mullakin on poikaystävä, mutta kumminkin ollaan aviossa mieheni kanssa ja lasten vuoksi ajattelen, että onkohan ero kumminkaan vastaus meidän ongelmiin? Mieheni haluaisi palata yhteen(tai halusi), mutta tuli tää pikakihlaus.
Kommentit (46)
Tauski?!?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 14:20"]
Jos selvennän tätä, ni mieheni toivoi yhteen paluuta, mutta vastasin ei ja että mulla on poikaystävä. Muutin miehestäni erilleen, koska hän oli väkivaltainen. Hän vakuutti että on muuttunut, mutta en uskonut ja hän oli todella suruinen sen vuoksi. Oon varmasti ollu naiivi, mutta mistä tiedän mikä on lapsille parhain ratkaisu?
[/quote]
Eihän tommoisia urpoja oikeasti olemassa, eihän? Ja ovat vielä hankineet lapsiakin.
Huh. Et tiedä mikä lapsille on parasta??? Hae nyt apua hyvä ihminen. Onko uusi miesystävä laastaria? SINÄ todella tarvitset ULKOpuolista apua. Edes teinipaskaäiti ei voi olla noin tietämätön...
[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 13:35"]
ollaan kyllä asumuserossa ja mullakin on poikaystävä, mutta kumminkin ollaan aviossa mieheni kanssa ja lasten vuoksi ajattelen, että onkohan ero kumminkaan vastaus meidän ongelmiin? Mieheni haluaisi palata yhteen(tai halusi), mutta tuli tää pikakihlaus.
[/quote]
Aha. Just. Ilmeisesti miehen halu palata takaisin ei ole ihan tulenpalavaa. Mitä hittoa, mene säkin kihloihin, sitä vartenhan poikaystävä on!
PIKAkihlaus? Huomatkaa, että AP ja tämä "miehensä" eivät ole nähneet kahteen vuoteen?!
Oonpas mä yksinkertainen, kusettava, valehteleva, teinipaska äiti, moraaliton ja järkyttävä. Lähen tästä yksinkertaistumaan lisää, pois kaikkitietävän avn syleilystä. Olitte todella inspiroivia ja viettäkää todella inspiroiva ilta täällä avlla, anteeksi että vaivasin teitä yksinkertaisuuksillani oi täydelliset avlaiset!