Mieheni kihlautui ja sain tietää siitä vasta kihlautumisen jälkeen
ollaan kyllä asumuserossa ja mullakin on poikaystävä, mutta kumminkin ollaan aviossa mieheni kanssa ja lasten vuoksi ajattelen, että onkohan ero kumminkaan vastaus meidän ongelmiin? Mieheni haluaisi palata yhteen(tai halusi), mutta tuli tää pikakihlaus.
Kommentit (46)
Ehkä mun pitää antaa vaan "myrskyn rauhoittua" ja kattoo sitten tätä uudestaan.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 14:27"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 14:22"]
14, oomme asumuserossa, lapset syntyivät ennen sitä ja muitten kanssa meillä ei ole lapsia
[/quote]
Kyllä on helpotus!
[/quote]
Otan tän kohteliaisuutena, mun mielestä ei todellakaan olisi reilua lapsille, jos tähän syntyis vielä lapsia, joilla eri isä.
Miehestäni en tietenkään tiedä miten hän ja kihlattunsa sitten haluavat lapsia, jos haluavat.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 14:29"]
Jep, ole vain tyytyväinen, että pääsit siitä väkivaltaisesta hurmurista eroon, se on lapsillekin parempi, usko pois.
[/quote]
No eiköhän tämä ole taas tälläinen "nomutku se sanoo et se on muuttunu niin kyl se sit varmaan on"-tyyppejä ja kohta itketään kun perhe taas ajettiin lumihankeen jouluaattona.
Jos siis ei ole trolli.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 14:34"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 14:27"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 14:22"]
14, oomme asumuserossa, lapset syntyivät ennen sitä ja muitten kanssa meillä ei ole lapsia
[/quote]
Kyllä on helpotus!
[/quote]
Otan tän kohteliaisuutena, mun mielestä ei todellakaan olisi reilua lapsille, jos tähän syntyis vielä lapsia, joilla eri isä.
[/quote]
Pidät vain ehkäisystä huolen, niin ei tarvitse pelätä raskautuvansa.
Mun mielestä ap on järkevä, asumuserossa väkivaltaisesta miehestä, eikä hoppua uuteen vauvaan, vaikka poikaystävä onkin. Ihan normaalia, että erotessa joskus epäröidään lasten takia ja muutenkin.
Siis pitäisikö entisille soittaa ja kertoa että olen nyt menossa kihloihin. Öh?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 13:35"]
ollaan kyllä asumuserossa ja mullakin on poikaystävä, mutta kumminkin ollaan aviossa mieheni kanssa ja lasten vuoksi ajattelen, että onkohan ero kumminkaan vastaus meidän ongelmiin? Mieheni haluaisi palata yhteen(tai halusi), mutta tuli tää pikakihlaus.
[/quote]
Siis miten sinullakin on poikaystävä ja miehesi on jo kihloissa? Kamala moraali kaikilla!
Muistuta nyt miestäsi että avioliittoa varten eronne pitää tulla voimaan. Järkkyä. Onneksi teillä tosiaan on lapsia vaan keskenänne koska miten teidän kävisikkään jos tuossa olisi vaikkapa 3 tai 4 pariskuntaa entisiä, joille olisi tilivelvollinen.
Näköjään teidän liitto on ohi, ehkä eropaperit kannattaa laittaa jo menemään?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 14:44"]
Siis pitäisikö entisille soittaa ja kertoa että olen nyt menossa kihloihin. Öh?
[/quote]
Joo, ja ehdottomasti myös kaikki exien exille. Koska koskaanhan ei voi tietää, jos ex haluaisikin yhteen ja tässä tapauksessa voisi olla sitten niin että exien exätkin voisivat haluta juuri sen kanssa yhteen, jonka kanssa sinä haluat yhteen.
To Be Continued... tuu sit ap kertoo, miten jatkot.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 14:48"]
Joo, ja ehdottomasti myös kaikki exien exille. Koska koskaanhan ei voi tietää, jos ex haluaisikin yhteen ja tässä tapauksessa voisi olla sitten niin että exien exätkin voisivat haluta juuri sen kanssa yhteen, jonka kanssa sinä haluat yhteen.
[/quote]
Hih! Hih! :D
Miksi olet tämän uuden miesytävän kanssa, jos mietit vielä moista? Haluatko kusettaa häntä? Kuulostaa ihan teinimeiningiltä. Voi lapsiparkoja.
Olisiko tämä ihan vaan trolli? Jos ei niin, missä näitä typeryksiä sikiää...
Nyt kissatappelu pystyyn! Ap ja uusi kihlattu tappelevat kynsin ja hampain, samalla kun miehet vai vihkaa hiipivät paikalta ja karkaavat Gaymansaarille.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 14:59"]
Miksi olet tämän uuden miesytävän kanssa, jos mietit vielä moista? Haluatko kusettaa häntä? Kuulostaa ihan teinimeiningiltä. Voi lapsiparkoja.
Olisiko tämä ihan vaan trolli? Jos ei niin, missä näitä typeryksiä sikiää...
[/quote]
No en miettinytkään, ennen kuin nähtiin viime viikolla kahden vuoden paussin jälkeen. Ennen tätä olin jo hakenut avioerohakemuksen ja halusin pistää siihen mieheni tiedot.
Eli näin mieheni 2 vuoden jälkeen ja poikaystäväni tietää että oon asumuserossa ja eroamassa.
Miten musta tuntuu, että ap on ns. vähän yksinkertainen? Sarkasmin tajua sillä ei ainakaan ole...
No, soita sille exälle, että olet pannut poikki poikkiksesi kanssa (älä toki laita) ja että haluat miehesi kanssa yhteen. Annat sen sitten muuttaa teille muutaman nyssäkän kanssa. Myytte/lahjoitatte kaikki miehen tavarat. Jotta hämmennät soppaa hieman lisää, niin irtisano vuokrasopimuksesi niin, ettei mies ehdi teillä kauankaan asumaan. Älä kerro uutta osoitetta, etkä sitäkään, että vuokrasopimus on irtisanottu. Tyhjennät vain asunnon jonain päivänä ja jätä mies ihmettelemään tyhjää asuntoa.
Ennen tätä operaatiota pyydä kihlasormukset, joilla mies kihlautui itsellesi. Sanot, ett äkäyt sulattamassa ne romukullaksi. Tadaa, etpäs käykään vaan sen sijaan saat siitä kihlasormukset sinulle ja poikaystävällesi (tai poikaystävällesi ja jollekulle tämän existä)
haluaako joku poikaystävän existä olla poikaystävän kanssa?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 15:11"]
No, soita sille exälle, että olet pannut poikki poikkiksesi kanssa (älä toki laita) ja että haluat miehesi kanssa yhteen. Annat sen sitten muuttaa teille muutaman nyssäkän kanssa. Myytte/lahjoitatte kaikki miehen tavarat. Jotta hämmennät soppaa hieman lisää, niin irtisano vuokrasopimuksesi niin, ettei mies ehdi teillä kauankaan asumaan. Älä kerro uutta osoitetta, etkä sitäkään, että vuokrasopimus on irtisanottu. Tyhjennät vain asunnon jonain päivänä ja jätä mies ihmettelemään tyhjää asuntoa.
Ennen tätä operaatiota pyydä kihlasormukset, joilla mies kihlautui itsellesi. Sanot, ett äkäyt sulattamassa ne romukullaksi. Tadaa, etpäs käykään vaan sen sijaan saat siitä kihlasormukset sinulle ja poikaystävällesi (tai poikaystävällesi ja jollekulle tämän existä)
[/quote]
Loistava idea!
Jep, ole vain tyytyväinen, että pääsit siitä väkivaltaisesta hurmurista eroon, se on lapsillekin parempi, usko pois.