Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätin miehen kun ei kosinut

Vierailija
03.07.2013 |

Tein selväksi että odotan kosintaa vuosien yhdessäolon jälkeen, eipä miestä moinen kiinnostanut 5 vuodenkaan jälkeen, joten se oli soronnooooo! Nyt uutta ettimään.

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi olkoon nainen

Vierailija
102/109 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kosinut itse? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 00:07"]

Mikset kosinut itse? 

[/quote]

Koska mies on niin perinteisiin takertuva, hän olisi pitänyt moista vallan tavattomana ja iik niin hirveänä. 

ap

Vierailija
104/109 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 00:10"]

Mikset kosinut itse? 

[/quote]

Koska mies on niin perinteisiin takertuva, hän olisi pitänyt moista vallan tavattomana ja iik niin hirveänä. 

ap

[/quote]

Mikset kosinut karkauspäivänä? Sellainen oli viimeksi viime vuonna, 29.2.2012. Karkauspäivänä naiset saavat kosia perinteen mukaan. Taidat olla vain provokirjoittaja, koska oikea kirjoittaja olisi tuon karkausperinteen hyödyntänyt.

t. perinteitä kunnioittava mies

Vierailija
105/109 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 00:14"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 00:10"]

Mikset kosinut itse? 

[/quote]

ap

[/quote]

Mikset kosinut karkauspäivänä? Sellainen oli viimeksi viime vuonna, 29.2.2012. Karkauspäivänä naiset saavat kosia perinteen mukaan. Taidat olla vain provokirjoittaja, koska oikea kirjoittaja olisi tuon karkausperinteen hyödyntänyt.

t. perinteitä kunnioittava mies

[/quote]

No ei itse asiassa tullut mielenkään hyödyntää karkauspäivää. Jos tommonen vanhanaikainen mies ei ole kosinut, vaikka tietää etää se olisi minulle tärkeää, niin en usko hänen oikeasti haluavan viettää loppuelämäänsä kanssani. Erosta on nyt pari viikkoa ja vaikka olen vielä surullinen, niin päätös tuntuu yhä oikealta.

ap

Vierailija
106/109 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteeseen sitoutuminen EI tapahdu tekemällä siitä kirjallisen lupauksen (avioliitto). Sitoutuminen on jokaisen itsensä tehtävä, päätettävä ja sen mukaan elämänvalintansa tehtävä. Mikään paperi, ei näitä asioita tee. Aika moni avioliittoon hinkuva luulee, että sen kautta sitoutuminen sitten on varma, kun virallisestikin se näin on. Mikään ei kuitenkaan tässä paperissa rajoita tekemästä omia valintojaan miten haluaa.

Sitoutuminen toiseen EI ole paperissa, vaan omissa valinnoissa! Jos haet vakuuksia paperin kautta, olet kyllä hyvin potentiaalisesti ulkokultaisuuden sumussa ja pässi narussa....

Vierailija
107/109 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein teit.

Vierailija
108/109 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoliitossa pitää olla skarppi ja tietää lait jne. Esim ostetaan asunto ja mies ottaa omille nimilleen ja sanoo että hän hoitaa lainanmaksun ja vaimoke ruoat, laskut jne. Ero tulee niin lähdet tyhjin käsin pois. Ennen avioliittoa kandee jo tehdä avioehto että saa omansa pois.

Vierailija
109/109 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 11:18"]

Parisuhteeseen sitoutuminen EI tapahdu tekemällä siitä kirjallisen lupauksen (avioliitto). Sitoutuminen on jokaisen itsensä tehtävä, päätettävä ja sen mukaan elämänvalintansa tehtävä. Mikään paperi, ei näitä asioita tee. Aika moni avioliittoon hinkuva luulee, että sen kautta sitoutuminen sitten on varma, kun virallisestikin se näin on. Mikään ei kuitenkaan tässä paperissa rajoita tekemästä omia valintojaan miten haluaa.

Sitoutuminen toiseen EI ole paperissa, vaan omissa valinnoissa! Jos haet vakuuksia paperin kautta, olet kyllä hyvin potentiaalisesti ulkokultaisuuden sumussa ja pässi narussa....

[/quote]

Ei tietenkään avioliitto takaa sitoutumista, mutta se takaa monia muita etuja. Onko tämä nyt kovin vaikea ymmärtää?