Junteinta minusta on tatuoida
puolisonsa hevosenkokoisilla kirjaimille käsivarteen.
Tuttavani esitteli ylpeänä omaansa. Voi taivas.
Kommentit (23)
Tatuoinnit muutenkin rumia ja minusta merkki kouluttamattomuudesta.
Vangit tulee mieleen.
Ihmisen iho on kaunis, miksi pilata sitä töherryksillä?
Mulla ei ole yhtään tatuointia ja tuskin ikinä otankaan, mutta mun mielestä jokainen tekee kuten haluaa, en ikinä omaa ystävääni noin avoimesti kauhistelisi jonkun mitättömän asian vuoksi, kuten ottamansa tatuoinnin takia... Ap, sä olet niin nolo, etkä kaiketi siedä mitään erilaisuutta, ellei ole samanlaista kuin itselläsi.
Varmaan parinkymmenen vuoden kuluttua tatuointimuodille nauretaan niinkuin nykyään kasari tai ysäri muodille :D
tatuoinninpoistosta alkaa tulla seuraava "muoti"
Vastaajan numero 3 kanssa samoilla linjoilla. Sukulaiseni jolla oli tatuointi, oli ollutkin vankilassa.
Miksi se tatuoi sen hevosen käsivarteen? :O
[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 10:03"]
Miksi se tatuoi sen hevosen käsivarteen? :O
[/quote]
Ymmärsit väärin, ap:n ystävä on joku megakokoinen, kun sai puolisonsa tatuoitua hevosenkokoisena kirjaimistona käteensä, siis miettikää sen mamman kokoa!!!
Täällä nämä nippa nappa peruskoulun käyneet, röökiä polttavat, yh-äipät puolestelevat omia
"tyylikkäitä" taideteoksiaan :D
9, kuka ylläolevista pn puolustellut omia tatuointejaan?
Minusta junteinta on tatuoida lasten nimet ja syntymäajat.
Mun mielestä junteinta luokitella ihmisiä tatuoinnin mukaan.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 12:31"]
entäpä koulutetut tatuoidut?
[/quote]
Sattuuhan sitä kaikenlaista muutakin junttia paremmissakin piireissä.
Juntti-sanan käyttö on kokenut totaalisen inflaation, on junttia käyttää juntti-sanaa, koska sitä viljellään nykyisin ihan kaikkialla, asianyhteydestä välittämättä. Kaikki on junttia, mitä ei itse ymmärrä. Sama wt:n kanssa, mistä tahansa saadaan väännettyä wt av-mamman mielestä.
APtä vaan harmittaa kun oma mies ei tee niin.
Minusta ap itse on juntti, kun haukkuu kaveriaan...mukava kaveripa olet. Ja varmaan sanoit vaan että joo, kiva.
Olet kateellinen tuttavasi rakkaudenosoituksesta...ok.
Vielä nolompaa on kun ylipainoin vaatteistaan tursuava rasvahiuksinen äiti
oikein ylpeänä esittelee tatuointejaan. Tyylitaju kaukana. Silmiin&sieluun sattuu.
No kukin tekee, miten parhaaksi näkee...Mutta muistan tapauksen, jossa oli tatuointi puolison nimestä ja sitten tuli ero. Onneksi sai kirjainta muuttamalla sen korjattua omaksi nimekseen. Hassua ehkä kantaa käsivarressa omaa nimeään toisaalta.
Olen nähnyt sellaisenkin tatuoinnin kuin " Muista elää!"- ajattelin että eikö sitä muuten sitten muista? Vois tatuoida tuon perusteella että, " Muista ostaa maitoa kaupasta!".
[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 13:03"]
Olen nähnyt sellaisenkin tatuoinnin kuin " Muista elää!"- ajattelin että eikö sitä muuten sitten muista? Vois tatuoida tuon perusteella että, " Muista ostaa maitoa kaupasta!".
[/quote]
Mä olen nähnyt vaan sellaisen "muista kuolevasi" (memento mori),
Yhdessä tv-ohjelmassa taannoin eräällä ruotsalaisella taiteilijalla oli tatuoitu ostoslista olkavarteen. Se oli jotenkin hieno kyllä.
Junteinta minusta on itkeä keskustelupalstalla muiden ihmisten tatuointeja, varsinkin kun on kirjoitustaito hukassa. Voi taivas.