Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keski-iässä ihmisellä alkaa olla jo hämmästyttävän tarkka

Vierailija
27.05.2013 |

kyky tulkita säätä. Juuri havahduin siihen että pitäisikö pyykit hakea pois, katsoin ulos, ei mitään varsinaisia sateen merkkejä, ei pisaroita partsilla. Sitten menin ulos ja ilmassa leijui hiljakseen aivan olemattomia vesihitusia. Jokin valon määrän muutos sai reagoimaan vaikken ajatellut koko asiaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla muuten tullut sama neljänkympin iässä. Miestä huvittaa mun kommentit esim. täysin aurinkoisella säällä että ilma tuntuu jotenkin raskaalta, alkaa varmaan sataa, mutta ne osuu niin usein oikeaan että hänkin niihin luottaa. Matalapaine aiheuttaa myös epämääräisiä kolotuksia luissa ja nivelissä nykyisin mulle. 

Vierailija
2/5 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kaikkeen oppii.

Juuri tuollaiset huomaamattomat ennusmerkit, joita ei varsinaisesti katselemalla huomaa, vaan ne ikään kuin "näkee tuntemalla".

Samoin kuin esikoisesta ei oikein tiennyt, mikä hänellä oli hätänä jos itki (vauvana). Seuraavista jo tiesi tai aavisti milloin on pissahätä, milloin kakkahätä, milloin maha kipeä, milloin oksennus tulossa.

Tarpeeksi kun kokee, osaa jo ennakoida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun paljon käyttää kännykkää, tietää jo milloin tulee puhelu. Sen sähkömagneettisen säteilyn tuntee, ennen kuin puhelin pärähtää soimaan tai värisemään.

Vierailija
4/5 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla edes keski-ikäinen, osaan havainnoida ihan samalla tavalla, vaikka olen vasta 2-kymppinen. 

Vierailija
5/5 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 11:52"]

Ei tarvitse olla edes keski-ikäinen, osaan havainnoida ihan samalla tavalla, vaikka olen vasta 2-kymppinen. 

[/quote]

Olet varmaan melkoinen ennustajaeukko keski-ikäisenä ;)

Kyllä se taito vain karttuu iän myötä. Toki lähes jokainen osaa tuntea painostavan ja sadetta ennakoivan ilman, mutta en usko että tässä sitä tarkoitettiin?