Vastatkaa tähän kysymykseen asiallisesti kiitos
Onko tämä henkilö mielestänne kaunis/näyttävän näköinen mielestänne vai ei? Minun silmääni hän miellyttää, mutta kaikkien silmää ei tietenkään tarvitse miellyttää.
https://m.cinemagia.ro/actori/yasmin-lee-319212/images/1575147/#PhotoSw…
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Niin? 😊
Siis onko nätti vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Eipä nyt kummemmin nappaa.
Einiin.
Olen itse yli 40 ja kuvan henkilö suht saman ikäinen, eli ymmärrän että nuorilla oma makunsa.
Ei ole luonnollisen näköinen. Vain luonnollisesti kauniita voin pitää kauniina. M47
Ensivaikutelma että näyttää hieman t*ansulta.
No aika lähelle meni.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole luonnollisen näköinen. Vain luonnollisesti kauniita voin pitää kauniina. M47
Ymmärrän. Hän on ottanut pari kauneusleikkausta. Kiitos rehellisestä mielipiteestäsi.
Vierailija kirjoitti:
No aika lähelle meni.
Hauska, no luonnollisesti osuit oikeaan, mutta sehän ei ollut aloituksen pointti, vaan piirteiden yleinen viehättävyys.
Never heard. Ihan sama onko trans tai ei. Ihan nätti nainen. Ei sen kummempaa mielipidettä.
Pelkkä kuva ei anna kuvaa todellisesta kauneudesta. Tosta kuvasta ei välity olemusta ja olemus on oleellista siinä suhteessa onko joku kaunis.
Yleisesti mä näen ihmisissä, että kaikissa on jotain kaunista ja jotain rumaa, silti nämä seikat eivät määrittele, ettenkö voisi pitää heistä.
Ulkonäkö on vain murto-osa ihmistä. Kuvassa on ihan nätti.
Ei ole, miesmäisyys ja luonnottomuus paistavat läpi.
Miellyttävän näköinen, kuvakulma ei kyllä paras mahdollinen.
Vierailija kirjoitti:
No aika lähelle meni.
Ensivaikutelma taitaa vaan perustua sille, että kun mainittiin että trans niin heti on trans*** näköinen. Omaan silmään ei näytä.
Unohdetaan se että hän on trans, ja että hän on kuuluisa näyttelijä jenkeissä, ja entinen sotilas. Esiintynyt mm hangover 2 leffassa. Jätetään fobiat pois ja ihan pelkästään vastatkaa onko mielestänne ihmisenä kaunis vai ei, teidän mielestänne.