Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Junteinta minusta on tatuoida

Vierailija
02.07.2013 |

puolisonsa hevosenkokoisilla kirjaimille käsivarteen.

Tuttavani esitteli ylpeänä omaansa. Voi taivas.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 13:07"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 13:03"]

Olen nähnyt sellaisenkin tatuoinnin kuin " Muista elää!"- ajattelin että eikö sitä muuten sitten muista? Vois tatuoida tuon perusteella että, " Muista ostaa maitoa kaupasta!".

[/quote]

Mä olen nähnyt vaan sellaisen "muista kuolevasi" (memento mori),

Yhdessä tv-ohjelmassa taannoin eräällä ruotsalaisella taiteilijalla oli tatuoitu ostoslista olkavarteen. Se oli jotenkin hieno kyllä.

[/quote]

Tiedän yhden, jolla on maitopurkin viivakoodi ranteessa. Oli niin tarkka, että sen pystyi lukemaan lukijalla. :D

Vierailija
22/23 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taivas!!! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittanauha etusormessa olis kätevä.

Mutta nuo kullan ja kullannuppujen nimet ja syntymäajat, mukasyvälliset muilta kopioidut ja parhaassa tapauksessa väärin lainatut ja väärinkirjoitetut mietelauseet, pateettiset enkelinkuvat, tribaalit, vieraskieliset merkit, perhoset delfiinit sydämet sun muut töhryt on kyllä yhtä massamössöä. Jos on joskus niin dementti ettei muista puolisonsa tai lastensa nimiä, on yleensä jo siinä tilassa, ettei lunttaamisestakaan ole enää hyötyä.

Jos minulle joku tulee tatskojaan ylpeänä esittemään, niin nyökkäilen vaan, en tietenkään sano että mun mielestä ne on suttuja, omalle iholle en niitä ikinä ota.  Viihdyn omissa nahkoissani.