Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Horoskooppien yhteensopivuus - OFFICIAL 2020

Morjenstapäivää
29.07.2020 |

Oletko joskus miettinyt, tuletteko kumppanin kanssa toimeen? Itse olen leijona ja mies on vaaka, voitte varmaan jo arvata millainen suhde on. Entä teillä? Haluatteko että se kuuluisa joku selvittää sen?

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen yhdistelmä on kauris+kauris? Tinder-kaveri on kauris, ja itsekin olen kauris. Onko jollakin kokemuksia?

Kokeilemalla selviää. Edes kauriit eivät ole identtisiä. 

Vierailija
62/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vaaka ja ex-mies oli leijona eli just toisin päin kuin Ap:llä. Tuo mies oli elämäni rakkaus ja sielunkumppanini. Harmittaa, kun en nähnyt metsää puilta vaan täysin toissijaisten asioiden takia lopetin suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Horoskooppi-ihmiset eivät koskaan tunnista toisten merkkiä 100% varmuudella eli kyseessä on itsepetos.

Askendentti, eli nousumerkki määrittää ulkonäköä ja olemusta, tämä selviää vain tarkalla syntymäkellonajalla. 

Ja hyvin harvassa asiassa pystytään 100% varmuuteen, ei edes tiede pysty siihen. 

Millaiselta nousu vaakanaiset näyttävät?

https://www.voice.fi/ilmiot/a-147975

Tässä vähän hömppälinkki, mutta löytyi sieltäkin pointtinsa.

Vierailija
64/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jousimiesnainen ja ihastun yleensä minulle sopimattomiin merkkeihin skorpioni- ja härkämiehiin.

Jousimiestytöillä on usein isäongelmia, ihastuvat tavalla tai toisella tavoittamattomiin miehiin. Jouskari ja skorpioni on todella hankala, skorpparin mustasukkaisuus voi käydä raskaaksi pitemmän päälle, vaikka ensin tuntuisikin ihanan turvalliselta.

Vierailija
65/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkä ja härkä:

Hyvin menee (useimmiten).

Vierailija
66/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimies olen ja mies on myös. RIIDELLÄÄN TOSI HARVOIN.

Vierailija
67/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites kaurisnainen ja kaksosmies? Toimiiko?

Vierailija
68/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä enkä ehkä edes usko horoskooppeihin. Mutta minä oon vesimies ja mieheni on skorpioni. Jossain oli ettei sovita oikein yhteen mutta ollaan kyllä oltu yhdessä jo 22v. Minä riitelen ja mies mököttää kunnes sovittelen, on siis pitkävihainen mutta ei suutu yhtä nopeasti kuin minä. Seksi on loistavaa ja sitä on paljon. Kumpikin ollaan oltu aina uskollisia, perhe on tärkeä. Riitaa tulee rahasta, merkkipäivien huomiottajättämisestä ja ajankäytöstä. Mun ongelma on toi raha, miehen taas nuo kaks jälkimmäistä.

Vierailija
69/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras yhdistelmä on Leijona mies ja Kala nainen

Vaikka horoskooppi tietäjät voivat muuta väitellä.

Miksi paras?

Vierailija
70/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi paras?

Olen itse kala ja salarakkaani leijona. Sitten kun se jättää vaimonsa, niin me tullaan olemaan yhdessä ikuisesti.

Vierailija
71/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi paras?

Olen itse kala ja salarakkaani leijona. Sitten kun se jättää vaimonsa, niin me tullaan olemaan yhdessä ikuisesti.

Mikä olikaan sun ja salarakkaan työpaikka?

Vierailija
72/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kaksosnainen ja törmännyt kaksi kertaa peräkkäin samaan ongelmaan kalat-miesten kanssa: ensimmäinen kala-mies tuntui aivan täydelliseltä. Ihanan salaperäinen, älykäs ja taitava verbaalisesti. Seksi oli mahtavaa. Alkoholi oli ongelma joo. En kuitenkaan saanut hänestä otetta, tapaamisten sopiminen oli mahdotonta, ja hän meni ja tuli miten milloinkin. Lopulta hermostuin epämääräiseen veivaamiseen ja katkoin välit kokonaan.

Seuraava mies oli myös kalat. Muuten sama stoori, mutta seksi oli vieläkin parempaa! Tämäkään mies ei kaikista kehuistaan ja puheistaan huolimatta halunnut pitää lupauksiaan ja luisui samalla tavalla etäämmälle minusta kuin ensimmäinen. Kuumaa-kylmää-kuumaa-kylmää olisi riittänyt loputtomiin, mutta pistin jutun poikki tämänkin kanssa.

Kuinka saada kalamies koukkuun? Tämä on jäänyt askarruttamaan, koska olisin voinut kuvitella eläväni loppuelämäni jomman kumman miehen kanssa.

Vierailija
73/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen leijonanainen ja mieheni on kaksonen. Hän on minulle se oikea, vaikka riitelemme välillä räiskyvästi. Välillä hermoni menevät hänen miljooniin keskeneräisiin projekteihinsa ja häntä ärsyttää joskus mukavuudenhaluni, mutta tuemme toisiamme ja arvostamme toistemme keskustelutaitoa, itsevarmuutta ja luovuutta. Meillä on myös samanlainen sarkastinen huumorintaju. 

Olen ollut pitkissä suhteissa myös vaa'an ja skorpionin kanssa. Vaaka oli hurmaava monilta osin, mutta minulle liian pinnallinen - keskustelusta ei tullut oikein mitään eikä hän myöskään uskaltanut riidellä kanssani. Skorpionin kanssa intensiivinen liitto kaatui lopulta hillittömään mustasukkaisuuteen, joka sai loppua kohden jopa pelottavia piirteitä. Lähdin, kun koin fyysisen väkivallan uhkaa, vaikka onneksi se ei niin pitkälle mennytkään. 

Yksi ystäväpariskunta, joka on ollut yhdessä kohta kymmenen vuotta, ovat kalat ja rapu. He lopettavat toistensa lauseet ja ovat ns. täydellisin pari, jonka tunnen! :)

Vierailija
74/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen ilmamerkit ja tulimerkit sopivat hyvin yhteen, toisiaan tavallaan raviten. Samoin vesimerkit ja maamerkit. Ystävyys on lukemani mukaan parasta saman elementin ihmisillä, jotka ymmärtävät toisiaan puolesta sanasta. Vastakohdat voivat myös vetää puoleensa, mutta usein tuli ja vesi sekä maa ja ilma eivät tule keskenään mitenkään kovin hyvin toimeen. 

(Ilmamerkit vesimies, kaksonen ja vaaka. Tulimerkit oinas, leijona ja jousimies. Vesimerkit kalat, rapu ja skorpioni. Maamerkit härkä, neitsyt ja kauris.)

Vierailija
75/89 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijona mies ja vaaka nainen ja riidellään suht usein.

Vierailija
76/89 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sopii oinaalle? Ei jousimies, kaksoset eikä leijona. Joku muu mikä?

Vierailija
77/89 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on leijona ja itse olen jousimies. Ollaan parhaat kumppanit toisillemme.

Vierailija
78/89 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
79/89 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sopii oinaalle? Ei jousimies, kaksoset eikä leijona. Joku muu mikä?

Vesimies ja vaaka, ilmamerkkejä. Ehkä maamerkeistäkin joku.

Vierailija
80/89 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites kaurisnainen ja kaksosmies? Toimiiko?

Hankalaa, koska kauris kaipaa vakautta ja vakavuutta ja on pidättyväinen, kaksonen taas haluaa vaihtelua, on eläväinen ja iloinen, ei siedä tylsistymistä ollenkaan.