Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Horoskooppien yhteensopivuus - OFFICIAL 2020

Morjenstapäivää
29.07.2020 |

Oletko joskus miettinyt, tuletteko kumppanin kanssa toimeen? Itse olen leijona ja mies on vaaka, voitte varmaan jo arvata millainen suhde on. Entä teillä? Haluatteko että se kuuluisa joku selvittää sen?

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon skorpparinainen, sinkku.

Minkä horoskooppinen mies ois mulle paras?

Ja onko joku ollut sängyssä skorpparimiehen kanssa? Millainen oli?

Skorpparit ovat hyvin intensiivisiä, seksi voi olla aika uskomaton kokemus. 

Noin  muuten skorpparille sopii kauris, härkä ja ehkä leijonakin.

Ei sopinut. 

Vierailija
22/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oinas ja mies härkä, täydellinen pari, vaikka ei kai pitäisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä neitsyt ja mieheni härkä. Mieheni monivuotinen rakastajatar rapu. Kaikki sopivat hyvin yhteen. Neítsyt nainen on tietenkin tilanteesta masentunut.

Vierailija
24/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kaksonen (nainen) ja oinas (mies) tulee juttuun?

Vierailija
25/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kaksonen (nainen) ja oinas (mies) tulee juttuun?

Riippuu kaikesta muusta kuin horoskooppimerkistä. 

Vierailija
26/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo tästä palstasta kyllä kaiken oleellisen, että tällaisesta keskustelette ihan vakavissanne.

Noniin noniin, taputappas itseäs olkapäälle kun niin hienosti osasit pitää jalat maassa. Hyvä sinä! Sinunlaisiasi fiksuja järki-ihmisiä, jotka uskaltavat puhua totuuden tarvittaisi enemmänkin!

Vierailija
27/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras yhdistelmä on Leijona mies ja Kala nainen

Vaikka horoskooppi tietäjät voivat muuta väitellä.

Vierailija
28/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies härkä ja nainen kalat, mitä odotettavissa?

Vierailija
29/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä skorppari nainen ja mies kaksonen.

Kiinnostaa koska suhde vielä tuore ja kaikki hyvin. Mies on kyllä niin seurallinen ja ulospäinsuuntautunut että pelottaa mun luonteen tulisuus.

Ei oo kyllä paras mahdollinen yhdistelmä. Kaksonen keskittyy älyyn ja nokkeluuteen, _voi olla_ pinnallinen ja hyvinkin naisiinmenevä. Skorppari ui syvissä vesissä ja mustasukkaisuus on yksi heikkouksista. Tosin, kuten mainittu, kuu, venus ja mars vaikuttavat ehkä jopa enemmän parisuhteessa.

Vai kaksonen keskittyy älyyn ja nokkeluuteen. Ok.

Mulla on ollut kaksi kaksosmiestä, joista ensimmäinen on oikeasti tyhmin koskaan tapaamani henkilö. Yleissivistys nolla ja käytännön äly pakkasen puolella. Myös nokkeluus oli hänestä kaukana, yleensä se mitä sanoi herätti vain myötähäpeää kuulijassa. No pinnallinen oli kyllä. Toinen kaksosmies oli kyllä älykäs, mutta kaikkea muuta kuin nokkela – oli suorastaan autistisen tosikko ja vakava.

Taitaa olla vähän muusta kiinni nämä jutut kuin syntymäajasta.

T. Kaksosnainen

Vierailija
30/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan molemmat Vesimiehiä! Ei riidellä oikeastaan koskaan, ehkä yks kerta pariin vuoteen...?! Intohimo ja erityisesti hyvä seksi on säilynyt meidän 10 vuotta kestäneessä suhteessa! Vetovoima toista kohtaan ei ole kadonnut eikä hiipunut siitä "alkuhuumasta" yhtään! Vaikka lapsia on tullut, välillä ollut taloudellisesti vaikeaa.... Kaikesta on selvitty tiiminä!

Meitä yhdistää yleinen sotkuisuus (kumpikaan ei nipota kotitöistä) , elämän pientenkin nautintojen fiilistely arjen keskellä, musta huumori ja loputon uteliaisuus ja kokeilunhalu. :) Molemmat myös tarvitsemme ns. Omaa aikaa, yksinoloa aika ajoin. Tätä ei kukaan aiempi kumppanini voinut ymmärtää! Ihanaa, kun rinnalla on joku joka tietää sen tarpeen myös.

Vierailija
31/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiiko kaurikselle skorpioni?

Vierailija
32/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan molemmat Vesimiehiä! Ei riidellä oikeastaan koskaan, ehkä yks kerta pariin vuoteen...?! Intohimo ja erityisesti hyvä seksi on säilynyt meidän 10 vuotta kestäneessä suhteessa! Vetovoima toista kohtaan ei ole kadonnut eikä hiipunut siitä "alkuhuumasta" yhtään! Vaikka lapsia on tullut, välillä ollut taloudellisesti vaikeaa.... Kaikesta on selvitty tiiminä!

Meitä yhdistää yleinen sotkuisuus (kumpikaan ei nipota kotitöistä) , elämän pientenkin nautintojen fiilistely arjen keskellä, musta huumori ja loputon uteliaisuus ja kokeilunhalu. :) Molemmat myös tarvitsemme ns. Omaa aikaa, yksinoloa aika ajoin. Tätä ei kukaan aiempi kumppanini voinut ymmärtää! Ihanaa, kun rinnalla on joku joka tietää sen tarpeen myös.

Täällä myös pari, mutta ei vesimiespari vain leijonapari. Välillä tulee riideltyä joistain pikkuasioista kuten vaikkapa jos hukkasin jonkun tavaran niin se on ”sinun oma vikasi” yms. Mutta kyllä hyvä pari ollaan silti.

Vierailija
33/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä skorppari nainen ja mies kaksonen.

Kiinnostaa koska suhde vielä tuore ja kaikki hyvin. Mies on kyllä niin seurallinen ja ulospäinsuuntautunut että pelottaa mun luonteen tulisuus.

Ei oo kyllä paras mahdollinen yhdistelmä. Kaksonen keskittyy älyyn ja nokkeluuteen, _voi olla_ pinnallinen ja hyvinkin naisiinmenevä. Skorppari ui syvissä vesissä ja mustasukkaisuus on yksi heikkouksista. Tosin, kuten mainittu, kuu, venus ja mars vaikuttavat ehkä jopa enemmän parisuhteessa.

Vai kaksonen keskittyy älyyn ja nokkeluuteen. Ok.

Mulla on ollut kaksi kaksosmiestä, joista ensimmäinen on oikeasti tyhmin koskaan tapaamani henkilö. Yleissivistys nolla ja käytännön äly pakkasen puolella. Myös nokkeluus oli hänestä kaukana, yleensä se mitä sanoi herätti vain myötähäpeää kuulijassa. No pinnallinen oli kyllä. Toinen kaksosmies oli kyllä älykäs, mutta kaikkea muuta kuin nokkela – oli suorastaan autistisen tosikko ja vakava.

Taitaa olla vähän muusta kiinni nämä jutut kuin syntymäajasta.

T. Kaksosnainen

Miksi ihmeessä olit tuollaisten urpojen kanssa? Toisaalta täällä pata kattilaa soimaa, koska niin ikään sorruin idioottiin kaksosmieheen. Hän tosin sentään vaikutti oikeasti älykkäältä ja nokkelaltakin. Kunnes todellinen luonne paljastui .

Vierailija
34/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kauris - skorpioni pari ja voin sanoa että riideltyä tulee melkein aina. Välillä skorpioni suuttuu vaikka siitä jos en haluakkaan tehdä jotain, mitä hän oli odottanut minun tekevän.

Vierailija
35/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei sopinut. Ihme nipotusta kaikesta. En jaksanut vääntää, joten vaihdoin parempaan. t. Kaurisnainen. 

Vierailija
36/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies härkä ja nainen kalat, mitä odotettavissa?

Mies mylvii ja nainen pulikoi mykkänä. 

Vierailija
37/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on siis kauris ja minä olen jousimies. Ollaan kummatkin sosiaalisia, ja muutenkin tosi sopivia toisillemme.

Mutta ne riidat ovat ihan hirveitä. Välillä minä saatan alkaa itkeä pikkuasioista, mutta myönnän että emme kovin usein riitelekkään. Onneksi.

N35 ja M35

Vierailija
38/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Vesimies ja mieheni on härkä ja riitelemme äärettömän usein.

Vierailija
39/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpäs neitsyt ja kalat?

Vierailija
40/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oinas ja mies on rapu. Viihdytään molemmat kotona rakkaiden parissa. Miehellä on härkäkuu ja mars rapu ja itse olen kuukalat. En ole jyräävä oinas mutta puolustamme miehen kanssa heikompia.