Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Horoskooppien yhteensopivuus - OFFICIAL 2020

Morjenstapäivää
29.07.2020 |

Oletko joskus miettinyt, tuletteko kumppanin kanssa toimeen? Itse olen leijona ja mies on vaaka, voitte varmaan jo arvata millainen suhde on. Entä teillä? Haluatteko että se kuuluisa joku selvittää sen?

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jousimiesnainen ja ihastun yleensä minulle sopimattomiin merkkeihin skorpioni- ja härkämiehiin.

Vierailija
42/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä oinas ja mies härkä, täydellinen pari, vaikka ei kai pitäisi?

Tämä on yllättävän sopiva yhdistelmä, kunhan oinas maltaa kuunnella härkää ja härkä ei ole liian itsepäinen. Onko pitkäkin suhde?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sopii herkälle oinaalle? Olen sinkku ja introvertti.

Vierailija
44/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla (jousimiesnainen) ja työkaverilla (kaksoset mies) on todella vahvaa jännitettä välillämme. Ei olla kuitenkaan tehty mitään konkreettista, sillä mies on naimisissa. Mutta sen kuumotuksen on huomanneet muutkin.. Huoh pääsisipä pian taas näkemään hänet. Koronan takia ei olla oltu toimistolla yhtä aikaa moneen kuukauteen.

Vierailija
45/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Vesimies ja mieheni on härkä ja riitelemme äärettömän usein.

Kuten ed todisti, vesimiehen paras kumppani on vesimies.

Vierailija
46/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimies ja kauris on hyvä pari.

Vierailija
47/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jousimiesnainen ja ihastun yleensä minulle sopimattomiin merkkeihin skorpioni- ja härkämiehiin.

Vierailija
48/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla (jousimiesnainen) ja työkaverilla (kaksoset mies) on todella vahvaa jännitettä välillämme. Ei olla kuitenkaan tehty mitään konkreettista, sillä mies on naimisissa. Mutta sen kuumotuksen on huomanneet muutkin.. Huoh pääsisipä pian taas näkemään hänet. Koronan takia ei olla oltu toimistolla yhtä aikaa moneen kuukauteen.

Omakohtaisella kokemuksella kaksosmiehille tuo uskollisuus ei ole se vahvin puoli. Etköhän siis töihin palattuasi pääse tekemään konkreettisiakin asioita. 

Vierailija
49/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen talitiainen, enkä oikein tiedä, miten jaksan vieläkin olla ton munahaukan kanssa.

Vierailija
50/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Horoskooppi-ihmiset eivät koskaan tunnista toisten merkkiä 100% varmuudella eli kyseessä on itsepetos.

Askendentti, eli nousumerkki määrittää ulkonäköä ja olemusta, tämä selviää vain tarkalla syntymäkellonajalla. 

Ja hyvin harvassa asiassa pystytään 100% varmuuteen, ei edes tiede pysty siihen. 

Millaiselta nousu vaakanaiset näyttävät?

Vierailija
51/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen härkä ja mieheni myös. Emme riitele lähes tulkoon koskaan, mutta joistain ”isoista” asioista kuten esimerkiksi jos laitan tietokoneen väärään paikkaan jne. Mutta ihan hyvä pari härkä+härkä on.

Vierailija
52/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rapunainen ja seurustelen leijonamiehen kanssa. En oikein vielä osaa sanoa, miten toimii pitemmän päälle. Kellään kokemuksia tästä yhdistelmästä?

Vierailija
53/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härät kirjoitti:

Olen härkä ja mieheni myös. Emme riitele lähes tulkoon koskaan, mutta joistain ”isoista” asioista kuten esimerkiksi jos laitan tietokoneen väärään paikkaan jne. Mutta ihan hyvä pari härkä+härkä on.

Äitini ja isäni ovat kummatkin härkiä. Hekään eivät riitele melkein ikinä. Erikoista kieltämättä!

Vierailija
54/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähänlainen pari on sitten rapu ja skorpioni:D aika samankaltaisia eläimiä joten päätin kysyä!

Vierailija
55/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Jousimies ja mies Kalat. Ei ihanteellinen pari mut voi onnistua

Vierailija
56/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härät kirjoitti:

Teillä on varmaan tasaisen rauhallista. Syötte herkkuja ja nautitte kaikesta kauniista (muodista, sisustuksesta, kukista ym)?

Vierailija
57/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen yhdistelmä on kauris+kauris? Tinder-kaveri on kauris, ja itsekin olen kauris. Onko jollakin kokemuksia?

Vierailija
58/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkähänlainen pari on sitten rapu ja skorpioni:D aika samankaltaisia eläimiä joten päätin kysyä!

Varmaan jonkinlainen hieno yhdistelmä.

N18

Vierailija
59/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rapu on herkkä koti-ihminen ja skorpioni taasen piikittelevä heikompia halveksiva. Ei kovin toimivalta kuulosta

Vierailija
60/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijona ja Vaaka olemme. Mies on leijona, minä vaaka. Välillä mies saattaa suuttua siitä, jos vaikkapa sanon jotain mitä en tarkoittanut. Mutta rakastamme toisiamme kaikesta huolimatta.