Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Horoskooppien yhteensopivuus - OFFICIAL 2020

Morjenstapäivää
29.07.2020 |

Oletko joskus miettinyt, tuletteko kumppanin kanssa toimeen? Itse olen leijona ja mies on vaaka, voitte varmaan jo arvata millainen suhde on. Entä teillä? Haluatteko että se kuuluisa joku selvittää sen?

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä rapu-rapu pariskunta. Ei olla yhtään samanlaisia.

Vierailija
82/89 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras yhdistelmä on Leijona mies ja Kala nainen

Vaikka horoskooppi tietäjät voivat muuta väitellä.

Miksi paras?

Olen itse kala ja salarakkaani leijona. Sitten kun se jättää vaimonsa, niin me tullaan olemaan yhdessä ikuisesti.

Jaa, minä olen kalat ja mieheni on leijona. En ole yhtään varma tuosta ikuisesta onnesta. Tuntuu että olemme henkisesti vähän eri tasolla. Hän maan pinnalla ja minä jollain muulla planeetalla. Olen viime aikoina lähentynyt erään neitsyt merkkiin kuuluvan miehen kanssa. Hänkään ei tosin oikein lähde mukaan mahtaviin pilvilinnarakennelmiini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen neitsyt ja rakastun tai ihastun kaloihin, mutta en tiedä mitkä ovat kalojen mietteet minusta?

Vierailija
84/89 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sopii oinaalle? Ei jousimies, kaksoset eikä leijona. Joku muu mikä?

Vesimies ja vaaka, ilmamerkkejä. Ehkä maamerkeistäkin joku.

Olen oinas ja mikään mainittu ei käy. Oinaalle sopii joko rapu, härkä tai kauris.

Vierailija
85/89 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumppanin haluaa valita astrologisin perustein, ei aurinkomerkki itsessään kerro vielä juuri mitään. Olen aurinkokaksonen ja olin suhteessa vesimiehen kanssa, jonka kartalla kauris oli kuitenkin paljon hallitsevampi merkki. Suhteemme ei ollut hyvä eikä pitkäikäinen.

En silti ajattele, että yhteensopimattomuutemme olisi ollut jostain yksittäisistä astrologisista seikoista kiinni. Jälkeenpäin oli toki helppo ”syyttää” miehen kaurispainotusta, jonka kanssa en tullut toimeen, mutta itselläni ainakin on jonkinlainen vahvistusharha astrologian suhteen, eli poimin sieltä omaan agendaani ja ajatusmaailmaan sopivat kuviot ja muut seikat jätän täysin huomiotta. Teen myös helposti yleistyksiä, eli kauriit ovat sellaisia ja ravut tällaisia. Omasta luonnekuvauksestanikin tykkään valita vain ne itseäni miellyttävät seikat ja muut asiat sivuutan epäolennaisuuksina.

Sitten takaisin astrologian pariin. Jos vaikka rauhallisen vaa’an aurinko on syntymäkartalla yhtymässä Marsiin, ei kyseessä ole mikään perinteinen tasapainoinen ja miellyttävä diplomaatti, vaan jotain ihan muuta. Tai jos luotettavan, maanläheisen ja rehellisen kauriin nousumerkki on kaksoset, voipi olla, että kaurispiirteet jäävät nousumerkin jalkoihin, ja kyseinen kauris onkin pahimmillaan epäluotettava pettäjätyyppi. Näin kärjistettynä.

En antaisi kumppaninvalinnassa liikaa painoarvoa aurinkomerkille tai ylipäätään astrologialle. Jos suhde toimii, se toimii, riippumatta siitä, voiko rapu sietää leijonaa tai onko kalat aina juoppo ressukka. Toki syntymäkarttoja ja muitakin astrologisia työkaluja voi käyttää vaikka sitten itseään huvittaakseen, mutta turha sieltä on ylitulkita mitään toisen tai edes omasta persoonastaan.

Vierailija
86/89 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen neitsyt ja rakastun tai ihastun kaloihin, mutta en tiedä mitkä ovat kalojen mietteet minusta?

Minä olen kalat. neitsyet ovat jääräpäisempiä kuin minä. Kaikki täytyy tehdä heidän pillinsä mukaan. Heihin tuntuu olevan vaikea vaikuttaa. Jotenkin he eivät ole samalla tavalla johdateltavissa kuin monet muut, vaan tekevät oman päänsä mukaan ja usein jotenkin erilain kuin olin olettanut. Hommat ei oikein etene, kun jos itse painan kaasua niin toinen painaa jarrua ja kun itse olen jo luovuttanut niin sitten heitetään puskista jotain toivoa herättävää. Kylmää kuumaa kylmää kuumaa ikuisesti. Luulen että yhdessä olo olisi mieletöntä, mutta sinne asti ei koskaan päästä.

Vierailija
87/89 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kalat ja skorpionit pariutuu usein, eroaakin usein, mutta niinhän kaikki. On kyllä taivaallinen yhdistelmä toimiessaan. 

Vierailija
88/89 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapumies on paras jos vaan nainen on samanlainen kotihiiri.

Vierailija
89/89 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rapumies on paras jos vaan nainen on samanlainen kotihiiri.

Olen introvertti vaaka ja mies on rapu, joka on ekstrovertti.

Välillä riidellään, mutta rakkautta on riittänyt 52 vuotta🥰