Kokemuksia kylmävahan käytöstä..? Mulla tuli ihottumaa tms..
Eli onks kellään kokemusta kylmävahan käytöstä.. Tein ohjeiden mukaisesti ja käytin jälkihoitopyyhettä..
Mutta iho meni aivan punaiseksi. Sitten se kuivui ja meni sellaiseksi ryppyiseksi, ihan kuin olisi vanhan ihmisen ihoa..
Olen rasvannut bepantenilla mutta eipä vielä ole parempi. Kolme päivää ollut nyt..
Kokemuksia jos jollain olisi.
(kyseessä veet -merkkinen kylmävaha)
Kommentit (8)
Mäkin just kylmävahasin Veetillä, mutta ei tullut tollasia ongelmia, tein kyllä sen ihotestinkin.
En osaa neuvoa muuta kuin että jos ei mene ohi, niin mene lääkäriin.
Niin muuten, et kai raapinut sääriä karvojen poiston jälkeen? Mulla ainakin ne kutisi aika paljon, mutta siinä ainakin nimenomana kiellettiin raapimasta, ettei tule ihoreaktioita.
Mutta käytin tuota aika pienelle alueelle kun näytti vähän toivottomalta..
Ilmeisesti pitää ensin kasvattaa pidempi sänki että olisi paremmin lähtenyt...
Joten luovutin ja jätin homman sikseen.. Ja tuo alue on siis nyt tuollainen punainen ryppyinen korppu..
Luojan kiitos en sitten kaikki mahdollisia paikkoja päättänyt käsitellä tuolla..
ap..
ps. tietty omaa tyhmyyttä tuo varsinaisen ihotestin tekemättä jättäminen mutta eipä ole ennen tullut oireita mistään (hiusväreistä, karvanpoistovoiteesta tms..)
ekan kerran jälkeen tuli jalat täyteen pieniä näppyjä. Lähtivät kyllä pois ajan kanssa. Toisen käyttökerran jälkeen ei tullut enää kuin muutama näppy. Ei kovin hyvin karvat kyllä sillä lähde vaikka annoin kasvaa TOSi pitkiksi, yök!
Mitenkäs se kuumavaha käytännössä toimii?
Kuumavahaa olen sen jälkeen käyttänyt. Toimii paremmin :). Ja helpoimmalla pääse salongissa :).
Siinä on jotain rauhoittavia eteerisiä ainesosia. Ei ole mitään ärsytystä minulle tullut - olen aika herkkä hipiäinen.
Onhan se vähän semmoista tahmasta liisteriä. Ottaa vaan vähän vahaa kerralla siihen lastaan, niin äkkiä sen kanssa on sinut!
Tykkään kovasti tuotteesta.
Kaikenlaisia kommervenkkejä voi käydä, jos ohjeita ei noudata pilkuntarkasti. Esim ihon pitää olla kuiva - no näin hikisillä keleillä ihon pinta saattaa olla hikinen ja silloin syntyy ongelmia. Ja sitten harjoitus tekee mestarin. Ensin minullakaan ei lähtenyt karvat ihan hirveän hyvin, mutta nykyään jo melkein joka ikinen karva lähtee. Eikä vahakaan enää useinkaan jämähdä iholle, kun on oppinut nykäisemään ripeästi ja kiristämään ihon oikein.
Vahaliuskat ovat kuitenkin todella käteviä verrattuna purkkeihin ja spatuloihin, joten tosi ihmeitä pitää tapahtua, että minä enää palaan niihin.
..