Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalainen nainen vs. amerikkalainen nainen?

Vierailija
29.07.2020 |

Asiallisia kokemuksia suomalaisten ja amerikkalaisten naisten välisistä eroista?

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalainen tyty antaa ehkä hieman rohkeammin anaalia. Suomalaisten pitää olla aina vähän kännissä. Suomalaiselta saa helpommin jos kehuu.

Vierailija
22/80 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkinaiselta et löydä kainalokarvoja. Suomalaisilla aina vähintään sänki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

murica naiset hulluja femmokoja

suomalaiset naiset on femmokoja

Vierailija
24/80 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amerikka on niin laaja alue, koostuu niin erilaisista osavaltioista, että mahdotonta sanoa, minkälainen on tyypillinen amerikkalainen. Sama kuin yrittäisi sanoa, minkälainen on eurooppalainen nainen. Televisio ja elokuvat antavat kapean kuvan.

Siksihän aloittajalta yritettiin kysyä ketä aikoo tapailla. Et voi laittaa istumaan samaan pöytään femiä ja tradia tai no tietenkin voit, mutta eroa näiden kahden välillä on useimmiten aivan kuten yöllä sekä päivällä.

Vierailija
25/80 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset "naiset" on ainakin liian miehekkäitä minun makuuni, amerikassa varmaankin vielä on aitoja naisia? Suominaiset eroavat miehistä vain ulkonäöllisesti joten en ajatellut hommata naista suomesta enkä tee lapsia suomeen.

Vierailija
26/80 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amerikkalaisia vaivaa kummallinen tekopyhyys. Esim. niukat, "seksikkäät" vaatteet ovat ok, jopa suotavat, mutta luonnollinen alastomuus, edes omien pikkulasten nähden tai ystäväporukan kesken saunassa, on ihan kauhistus.

Joku mainitsi, että amerikkalaisnaiset ovat hoikkia. Kaikkea muuta! Hoikkia ovat ehkä jossain Kalifornian hyvinvointikuplassa, mutta keskimäärin kyllä ovat todella tuhteja.

Some on myöskin isossa osassa monien elämää. Mies tuntuu joillakin olevan Jumalasta seuraava olento #hubbytime #myhubby #hubby (!!)

Siellähän on paikoin yhä käytössä idiootti tapa puhutella vaimoa tyyliin Mrs. Richard Smith.

Jotkut miehet sanoo suoraan etsivänsä housewifea. 50/50 ja tasa-arvoisuus on noille kirosana.

Vierailija
27/80 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset "naiset" on ainakin liian miehekkäitä minun makuuni, amerikassa varmaankin vielä on aitoja naisia? Suominaiset eroavat miehistä vain ulkonäöllisesti joten en ajatellut hommata naista suomesta enkä tee lapsia suomeen.

Työpaikka pitää kuitenkin olla millä elätät tulevaa perhettä.

Vierailija
28/80 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on parhaat naiset joita eläessäni olen kohdannut. Hauskoja, älykkäitä, itsenäisiä, sivistyneitä ja syvällisiä. Amerikkalaisia tunnen vain kaksi, molemmat fiksuja ja ystävällisiä. 

Vierailija
29/80 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No naureskelin yhdelle texasilaiselle joka teki joka päivä "home cooked mealin" youtubessa ja oli oikein vuoden äiti. Sitten näin kun alkoi kokata ja olen siis tehnyt vastaavia ruokia kun olen ollut 19v ja vasta opetellut kokkaamaan. Nauratti. Odotin jotain mega gourmetia kun joka päivä kokkaa. Mutta ilmeisesti texasissa oli iso saavutus, että ruoka ei ollut täysin einestä. Suominaiset kyllä aina yllättää minut älyllään ja itsenäisyydellään! Varmasti löytyy paljon yksilöllisiä eroja tosin.

Jaa, mitäs hauskaa tuossa. On meitä osaamattomia Suomessakin, en tosiaankaan paljoa kokkaillut 19-vuotiaana enkä nyt nelikymppisenä.

Vierailija
30/80 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäisin, että suomalaiseen kulttuuriin kuuluu tietty aitous ja toisaalta sosiaalinen kömpelyys paikoitellen. Amerikassa voidaan olla mukavia, mutta tunteet eivät välttämättä ole yhtä aitoja. 

Vierailija
31/80 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amerikkalaiset naiset ovat ulospäinsuuntautuneita ja itsevarmoja. Eli tismalleen sellaisia naisia mistä itse pidän.

ulospäin suuntautunut ja itsevarma = räyhäävä Karen

Täällä niitä kutsutaan räväköiksi mammoiksi.

Eri asia olla räväkkä ja härski, kuin itsevarma.

Vierailija
32/80 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva, jääpähän enemmän mulle.

Vierailija
33/80 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkoihoisilla keskiluokkaisilla amerikkalaisnaisilla on lähes aina urheilullinen vartalo, valkoiset ja suorat hampaat, tuuheat hiukset ja kaunis iho. Ovat usein kunnianhimoisia, itsevarmoja ja sosiaalisia ja opiskelleet ainakin bachelor tai master tason tutkinnon. Jos itse olisin menestynyt mies, ottaisin amerikkalaisnaisen.

Hahahahaaa, missä Hollywood harhassa elät??

Suurin osa jenkkinaisista on ylipainoisia ja sairaalloisen lihavia!

Vierailija
34/80 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amerikkalaisia vaivaa kummallinen tekopyhyys. Esim. niukat, "seksikkäät" vaatteet ovat ok, jopa suotavat, mutta luonnollinen alastomuus, edes omien pikkulasten nähden tai ystäväporukan kesken saunassa, on ihan kauhistus.

Joku mainitsi, että amerikkalaisnaiset ovat hoikkia. Kaikkea muuta! Hoikkia ovat ehkä jossain Kalifornian hyvinvointikuplassa, mutta keskimäärin kyllä ovat todella tuhteja.

Ystäväporukan kesken? En ikinä haluaisi ystävien näkevän mua alasti. On ihan eri asia olla alasti kuin niukoissa vaatteissa. Vaatteet aina peittävät jotain. En ymmärrä suomalaisten alastomuus-ihailua, vaikka olen suomalainen. En viihdy alasti.

Vierailija
35/80 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaiset naiset eivät kestä mitään voimakkaampia luonnollisia tuoksuja. Ne on nähneet vain esinahattomia vehkeitä. Jos esinahan alle on hieman jäänyt kusta, niin ne ei sitä tuoksua pysty sietämään. Suomalainen nainen ei ole moksiskaan jos baarin jälkeen vähän imettää.

Vierailija
36/80 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väittäisin, että suomalaiseen kulttuuriin kuuluu tietty aitous ja toisaalta sosiaalinen kömpelyys paikoitellen. Amerikassa voidaan olla mukavia, mutta tunteet eivät välttämättä ole yhtä aitoja. 

Amerikan small-talk on just sitä. jos sulle tulle joku nainen tai mies juttelemaan ja se kehuu ja ihmettelee sun juttuja ja taustaa, niin se on 100% feikkiä. Siksipä en pahemmin välitäkään jenkeistä. Typerää porukkaa.

Vierailija
37/80 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa maissa on todella paljon ylipainoisia naisia joten en osaa vastata kysymykseen.

Amerikassa kuten suomessakin on hyvännäköisiä naisia joten sanoisin että kansalaisuudella ei ole merkitystä.

Vierailija
38/80 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin oma jenkkimieheni on ilahtunut siitä, miten low-maintenance mää ja muut sen kohtaamat suomalaiset naiset ollaan. Jenkkinainen kuulemma vaatii paljon enemmän (rahalla ostettavaa) huomiota, kuten lahjoja, ravintolaillallisia, shoppailua ja hulppeaa kotia. Mää oon täällä Suomessakin harvinaisuus siinä mielessä, että halusin mahdollisimman halvan vihkisormuksen ($20) ja häätkin jätettiin välistä, että jää rahaa johonkin järkevämpään. Oli ukko mielissään! Jenkeissä kaikki on järkiään hirveissä veloissa vähintään koulutuksen vuoksi, mutta luottokortitkin on yleensä tapissa sen keskiluokkaunelman ylläpitämiseksi. Myös uskonnollisuuden, taikauskon ja tiedevastaisuuden harvinaisuus on kuulemma ihanaa täällä.

Vierailija
39/80 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amerikan small-talk on just sitä. jos sulle tulle joku nainen tai mies juttelemaan ja se kehuu ja ihmettelee sun juttuja ja taustaa, niin se on 100% feikkiä. Siksipä en pahemmin välitäkään jenkeistä. Typerää porukkaa.

Fiksut haluaa sieltä pois. Tradhubbyt tahtoo kotirouvan ja jäädä sinne. 50/50 uskovat ovat valmiita muuttamaan :)

Vierailija
40/80 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa liiotellaan tuota alastomuus juttuja. Ei minun kaupungissa   kasvaneet         kaverini halua näyttäytyä alasti missään porukassa.