Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalainen nainen vs. amerikkalainen nainen?

Vierailija
29.07.2020 |

Asiallisia kokemuksia suomalaisten ja amerikkalaisten naisten välisistä eroista?

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielläkin on feministejä ja sitten tradwifen edustajia. Kumpaa aiot tapailla?

Vierailija
2/80 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naureskelin yhdelle texasilaiselle joka teki joka päivä "home cooked mealin" youtubessa ja oli oikein vuoden äiti. Sitten näin kun alkoi kokata ja olen siis tehnyt vastaavia ruokia kun olen ollut 19v ja vasta opetellut kokkaamaan. Nauratti. Odotin jotain mega gourmetia kun joka päivä kokkaa. Mutta ilmeisesti texasissa oli iso saavutus, että ruoka ei ollut täysin einestä. Suominaiset kyllä aina yllättää minut älyllään ja itsenäisyydellään! Varmasti löytyy paljon yksilöllisiä eroja tosin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessakin on valtavasti vaihtelua, Amerikassa vielä tuhatkertaisesti enemmän. Kukaan ei tiedä eikä tunne kuin pienen näyte-erän kummastakin kysytystä ryhmästä.

Vierailija
4/80 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla on tissit ja pimpsu. Siihen ne yhtäläisyydet sitten loppuukin.

Vierailija
5/80 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaiset naiset ovat ulospäinsuuntautuneita ja itsevarmoja. Eli tismalleen sellaisia naisia mistä itse pidän.

Vierailija
6/80 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

asijantuntia kirjoitti:

Molemmilla on tissit ja pimpsu. Siihen ne yhtäläisyydet sitten loppuukin.

En nyt sanoisi. Lukaise välillä USA:n puolen Tinderiä tai muuta vastaavaa deittisivustoa. Siellä päin ilmaistaan suoraan, jos halutaan kotirouvaksi toisin kuin täällä, jossa yritetään usein kiertää ja kaartaa, vaikka haluttaisiin tismalleen samaa.

Vierailija
7/80 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aiemmin kesällä joku nimerkillä Sinkkumies tiivisti asian minusta hyvin odetessaan, että: Maailmalla (tässä Amerikassa) moni nainen on suomalaisiin naisiin verratuna konservatiivisempia hyvässä ja pahassa. Ja kuinka sukupuolten välinen tasa-arvo on niin naisten kuin miesten kannalta erinomaisen hyvä juttu.  

Vierailija
8/80 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amerikkalaiset naiset ovat ulospäinsuuntautuneita ja itsevarmoja. Eli tismalleen sellaisia naisia mistä itse pidän.

ulospäin suuntautunut ja itsevarma = räyhäävä Karen

Täällä niitä kutsutaan räväköiksi mammoiksi.

Vierailija
9/80 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoihoisilla keskiluokkaisilla amerikkalaisnaisilla on lähes aina urheilullinen vartalo, valkoiset ja suorat hampaat, tuuheat hiukset ja kaunis iho. Ovat usein kunnianhimoisia, itsevarmoja ja sosiaalisia ja opiskelleet ainakin bachelor tai master tason tutkinnon. Jos itse olisin menestynyt mies, ottaisin amerikkalaisnaisen.

Vierailija
10/80 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaiset koulutetut ja tiedostavat naiset ovat suomalaisia itsevarmempia ja rohkeampia. Feministi ei siellä ole haukkumasana.

Vierailija
11/80 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistäen sanoisin että suominaiset ovat luonnonkauniita ja aitoja, amerikassa paljon enemmän feikkiä niin ulkoisissa ominaisuuksissa kuin käytöksessä. Mutta yksilöllisiä eroja löytyy paljon ja joidenkin yksilöiden kohdalla voikin olla toisinpäin.

Vierailija
12/80 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkoihoisilla keskiluokkaisilla amerikkalaisnaisilla on lähes aina urheilullinen vartalo, valkoiset ja suorat hampaat, tuuheat hiukset ja kaunis iho. Ovat usein kunnianhimoisia, itsevarmoja ja sosiaalisia ja opiskelleet ainakin bachelor tai master tason tutkinnon. Jos itse olisin menestynyt mies, ottaisin amerikkalaisnaisen.

Ilmeisesti yritit olla vitsikäs.

Vierailija
13/80 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehen välttämättä täydy olla superrikas. Duunarikin saattaa kelvata jos pystyy elättämään vaimon sekä 1-2 mukulaa. Juttelin yhden sinkun jenkin kanssa joka kertoi toivovansa kaikinpuolin vakaata miestä mikä suostuisi jättämään vaimon kotiin.

Vierailija
14/80 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaisia vaivaa kummallinen tekopyhyys. Esim. niukat, "seksikkäät" vaatteet ovat ok, jopa suotavat, mutta luonnollinen alastomuus, edes omien pikkulasten nähden tai ystäväporukan kesken saunassa, on ihan kauhistus.

Joku mainitsi, että amerikkalaisnaiset ovat hoikkia. Kaikkea muuta! Hoikkia ovat ehkä jossain Kalifornian hyvinvointikuplassa, mutta keskimäärin kyllä ovat todella tuhteja.

Vierailija
15/80 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt hyvä mies kaikkea usko, mitä tv:ssa näet ja kohtaat!  

Vierailija
16/80 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/80 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amerikkalaisia vaivaa kummallinen tekopyhyys. Esim. niukat, "seksikkäät" vaatteet ovat ok, jopa suotavat, mutta luonnollinen alastomuus, edes omien pikkulasten nähden tai ystäväporukan kesken saunassa, on ihan kauhistus.

Joku mainitsi, että amerikkalaisnaiset ovat hoikkia. Kaikkea muuta! Hoikkia ovat ehkä jossain Kalifornian hyvinvointikuplassa, mutta keskimäärin kyllä ovat todella tuhteja.

Some on myöskin isossa osassa monien elämää. Mies tuntuu joillakin olevan Jumalasta seuraava olento #hubbytime #myhubby #hubby (!!)

Vierailija
18/80 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Some on myöskin isossa osassa monien elämää. Mies tuntuu joillakin olevan Jumalasta seuraava olento #hubbytime #myhubby #hubby (!!)

Siellähän on paikoin yhä käytössä idiootti tapa puhutella vaimoa tyyliin Mrs. Richard Smith.

Vierailija
19/80 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikka on niin laaja alue, koostuu niin erilaisista osavaltioista, että mahdotonta sanoa, minkälainen on tyypillinen amerikkalainen. Sama kuin yrittäisi sanoa, minkälainen on eurooppalainen nainen. Televisio ja elokuvat antavat kapean kuvan.

Vierailija
20/80 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nimim. olen nähnyt tv:stä, erityisesti kalifornialaisia ja new yorkilaisia.