Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mielenterveydestä kärsineelle ei tarjota sellaisia aktiviteettejä joissa mielenterveys ongelmainen on ollut hyvä?

Vierailija
29.07.2020 |

Miksi vain tarjotaan lääkkeitä ja huumeita mielenterveys ongelmaisille?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kuin minulle ollaan todettu mt-ongelma niin minulle ollaan tarjottu vain lääkkeitä ja huumeita. En muista kertaakaan että joku olisi pyytänyt kävelylle esimerkiksi.

Suomi on täysin paska maa hoitamaan mt-ongelmaisia ainakin minun tapauksessani.

Ap

Vierailija
2/53 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeilla on ollut niin iso tarjonta että se on ollut pikemmin pakottamista. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen jälkeen kuin minulle ollaan todettu mt-ongelma niin minulle ollaan tarjottu vain lääkkeitä ja huumeita. En muista kertaakaan että joku olisi pyytänyt kävelylle esimerkiksi.

Suomi on täysin paska maa hoitamaan mt-ongelmaisia ainakin minun tapauksessani.

Ap

Pitäisi ymmärtää itse hakea esim SPR:ltä tukihenkilöä, jonka kanssa käydä kävelyllä, jos ei ole ketään kavereita tai sukulaisia, joita voisi pyytää mukaansa. Lääkärit, hoitajat ja terapeutit eivät voi lähteä kävelylle potilaidensa kanssa. Mutta toki hoitopaikassa voitaisiin kertoa SPR:n tukihenkilötoiminnasta. 

Vierailija
4/53 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha.

Vierailija
5/53 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nurinkurista että huumeet muuten ovat kielletty ankarasti mutta mielenterveyspotilaat voidaan pumpata täyteen näitä myrkkyjä. Osalle lääkkeistä toki on apua mutta kun kaikille vaan määrätään näitä eikä mitään muuta.

Vierailija
6/53 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmainen, noin, ole hyvä.

Vierailija
7/53 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap puhuu täyttä asiaa.

Vierailija
8/53 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kuten ratsastusta? Olis aika kallista. Tosin aikuisillekin vois olla tarjolla terapiaratsastusta, vaikka se pitäisikin maksaa itse.

Vierailija
9/53 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha.

Ajattelin juuri rahan epäoikeudenmukaisuutta kansassa muutaman kirjoituksen jälkeen.

Rahattomista tehdään narkkareita ellei osata torjuta tietynlaista seuraa. Minä toki osasin torjua vääränlaisen seuran ja jouduin pakkohoitoon ja sitten pakkohoidossa taas oli vääränlaista porukkaa samaan aikaan joille raha on vain tärkeä ja sortusin huumeisiin.

Vääränlainen hoito pakkohoidossa sai minut huumeita käyttämään. Tuntuu siltä että pakkohoidossa kuunellaan vain niitä joille raha ja huumeiden myyminen on tärkeintä.

Ap

Vierailija
10/53 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa musiikkiterapiaa , kuvataideterapiaa , lukupiiriä , keskusteluryhmiä  ym. Ap ei puhu asiaa.

Vierailija
11/53 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kuten ratsastusta? Olis aika kallista. Tosin aikuisillekin vois olla tarjolla terapiaratsastusta, vaikka se pitäisikin maksaa itse.

Ensimmäisenä kuin näin tuon joskus niin olin tyyliin heti menossa. Ap

Vierailija
12/53 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjota ja tarjota.

Vierailija
13/53 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle vaan oo huumeita tarjottu eikä mun ole pitänyt alkaa niitä käyttämään, vaikka olenkin mielenterveysongelmainen. Mistä sellasia saa?

Vierailija
14/53 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulle vaan oo huumeita tarjottu eikä mun ole pitänyt alkaa niitä käyttämään, vaikka olenkin mielenterveysongelmainen. Mistä sellasia saa?

ShitHoleCountry.

Vierailija
15/53 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin hyvä ratsastuksessa ja seksissä. Seksissäkin kova ratsastamaan. Kouluratsastus oli aikoinaan oma mielenkiintoni. Pidän hallitsemisesta ja tarkkuudesta.

Vierailija
16/53 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka noita kaikkia akviteettaja ohjaisi ja järjestäisi mt-ongelmaisille.

Siihenhän pitäisi olla mieletön joukko palkattua henkilökuntaa, kun mt.ongelmaisia lapsia, nuoria ja aikuisia on mieletön määrä Suomessa.

On mt-ongelmainen itsekin vastuussa itsestään ja voinistaan ja toipumisestaan.

Kyllä hoidoissa annetaan useita vinkkejä, mitä voi harrastaa, millaisiin vertaisryhmiin liittyä, miten voi parantaa omaa oloaan alkamalla toimia erilaisissa ryhmissä ja vapaaehtois hommissa.

Miten joku voi edes kuvitella, että kaikille riittäisi kädestä taluttaja joka veisi johonkin harrastuspiiriin ja jos se ei kiinnosta, niin sitten toiseen.

Ymmärtäähän sen kaikki, ettei sentän tuollaiseen yhteiskunnan rahat riitä

Ja ne paljon parjatut lääkkeet, jos on ahdistunut, niin pitää olla sitten ahdistinut eikä käyttää niitä lääkkeitä, sillähän siitä pääsee.

Ja keskusteluissakaan ei päästä eteenpäin, jos ei todella ole itse valmis panostamaan siihen, ja ottamaan sen tosissaan.  Yleensähän monet kokeee keskustelun ja terapia vain pakollisena juttuna, eivätkä panosta siihen yhtään.

Vierailija
17/53 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis suomessa on mafia joka pyörittää marijuana bisnestä joita varjellaan rothschildillä ja kuningatar Elizabeth2:lla.

Venetsian sopimus 1600-luvulla pilasi tämän mafian paljastamisen mahdollisuudet ja suomen toimeentulotuki mahdollistaa ja rehevöittää tätä mafiaa.

Sama mafia on varastanut jalohopean ç-ľ-í-p-p-e-r metallin ja epstein on osa tätä mafiaa.

Tämän mafian vastavoimana ja hyvyyden lähteenä on meksikaanojen gang.

Tämä eurooppalainen mafia on ihmiskunnan pahuuden lähde.

Vierailija
18/53 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis suomessa on mafia joka pyörittää marijuana bisnestä joita varjellaan rothschildillä ja kuningatar Elizabeth2:lla.

Venetsian sopimus 1600-luvulla pilasi tämän mafian paljastamisen mahdollisuudet ja suomen toimeentulotuki mahdollistaa ja rehevöittää tätä mafiaa.

Sama mafia on varastanut jalohopean ç-ľ-í-p-p-e-r metallin ja epstein on osa tätä mafiaa.

Tämän mafian vastavoimana ja hyvyyden lähteenä on meksikaanojen gang.

Tämä eurooppalainen mafia on ihmiskunnan pahuuden lähde.

Ps. Aktiivimalli ja Juha Sipilä on tehnyt erittäin hyvää työtä mafian kitkemiseksi.

Vierailija
19/53 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että mua masentuneena henkilökohtaisesti auttaisi eniten varmaan joku eläinten parissa toimiminen. Niin eläinrakas kun olenkin, voimat ei riitä oman lemmikin hankkimiseen. Olen kyllä lukenut joskus, että jotain eläinterapiaa on olemassa, mutta käytännössä se on varmaan aika harvinaista päästä moiseen.

Vierailija
20/53 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että mua masentuneena henkilökohtaisesti auttaisi eniten varmaan joku eläinten parissa toimiminen. Niin eläinrakas kun olenkin, voimat ei riitä oman lemmikin hankkimiseen. Olen kyllä lukenut joskus, että jotain eläinterapiaa on olemassa, mutta käytännössä se on varmaan aika harvinaista päästä moiseen.

Musiikki on toiminut minulla terapiana. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi