Millainen päiväsi on tänään?
Tavoittelen hyväntuulista ketjua, näitä on välillä ollut ja ne ovat ilahduttaneet.
Millainen sinun päiväsi on ollut tähän saakka ja mitä on ehkä edessä vielä?
Mä tässä yritän saada itseäni takaisin rauhan tilaan, kun ihmissuhdekiista ajoi minut pois tolaltani. Luen lapsuudesta säästynyttä kirjaa, James Herriotin eläinlääkärimuistelmia, juon teetä ja palstailen, kun yritän saada aivojani taas tasapainoon ja ankkuroitua todellisuuteen. Ulkona sataa ja on mukavan viileää. Jos oloni rauhoittuu, menen myöhemmin tänään lenkille. Haluaisin myös yrittää rakentaa uudestaan yhteyttä miesystävääni. Kiista ei ole ollut hänen kanssaan, mutta kiista on ajanut minut niin lukkoon, että se on vaikuttanut tähän minulle tärkeään ihmissuhteeseen ja se harmittaa.
Kommentit (4)
Toista viikkoa lomalla ja olen kokenut jonkinlaisen oivalluksen, että mikä on elämässä tärkeää. Se ei ole työ tai pakonomainen sosialisointi. Oma rauha, ne muutamat oikeat ystävät ja harrastukset on se juttu. Olen tehnyt myös sinkkuudestani liian ison numeron itselleni. Eilen käväsin vielä baarissa, mutta totesin olevani aivan erilainen kuin siellä roikkuvat ihmiset.
Vaikka ilma on sateinen, niin mieleni on aurinkoinen. Tästä päivästä lähtien aion olla jotain muuta. Nyt menenkin rentoutumaan auton alle pohjaa hitsaamaan.
Mun jokainen arkipäivä on lähes minuutilleen samanlainen; herätys klo 6, aamutoimet. Töissä klo 7-15. Töiden jälkeen suihku, katon vaatteet seuraavalle päivälle töihin, siivous, ruoka, tiskaus, hampaiden pesu. Klo 16-19 jotain sarjaa. Klo 19-19:30 nukkumaan.
Aamulla miehen lähtiessä töihin pikapano. Heräsin puoli yhdeksän. Sen jälkeen olen siivonnut kotia ja yrittänyt selvittää lasten kinastelua. Naapurin lapsi satutti meidän lasta, mutta hänen vanhempansa eivät saa häntä pyytämään anteeksi. Sanoin vain meidän lapselle, että älä leiki enää sen kanssa. Tsiisus kun ihmisiltä puuttuu ihan perus kasvatussäännöt. Jos oma lapsi satuttaisi toista, niin todellakin pistäisin sen sanomaan anteeksi.
No, se siitä. Loppupäivä menee opiskellessa ja siivotessa. Illalla varmaan pelaan koneella.