Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selviytyjät Pohjola Official

Vierailija
29.07.2020 |

Kilpailijat julkaistu: https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006585028.html Mielenkiintoinen porukka.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Selviytyjät Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7214)

Vierailija
1861/7214 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon miehenä ihnetelly tätä tasa-arvo kysymystä kun temppareihinki valitaan tätä nykyä kaiken maailman annoja, miksei saman rasvaprosentin miehiä näy koskaan näissä ohjelmissa? Käsittämätöntä

Piiloudutaan jonku feminismin taakse ja huudellaan mitä sylki suuhun tuo, " ku mä voin ku oon feministi ja nainen". Mieleen tuleekin, koskeeko tasa-arvo vaan naisia.

Feminismihän on kuulemma synonyymi tasa-arvolle.

Feminismi keskittyy naisten oikeuksiin. Siihen onkin hyvä vedota, ihan kuin se olisi joku syy että nyt saa huudella ja haukkua jotain Akia semmoiset 100 sivua + muut somet

Eli pitäisi olla hiljaa ja antaa miesten vaan haukkua naisia ilman minkäänlaisia seuraamuksia? Juuri siksi feminismi on olemassa, että edes joskus miehet oppisi kunnioittamaan naisia eivätkä käyttäytyisi kuin Aki! 

Useista tämänkin ketjun (oletettavasti miesten) kommenteista näkee, että vaikka joku käyttäytyisi kuinka k***ipäisesti, ei osa ota ollenkaan vastuuta käytöksestään, eivätkä edes huomaa, kuinka kivikautisia heidän käsityksensä ja ajatuksensa ovat. Turha näiden kanssa on jossain palstalla väitellä, antaa heidän hoidella itseään äidin kellarissa... 

Tässä tilanteessa Aki ei edes voi ottaa mitään vastuuta käytöksestään, koska sanoi tai teki se nyt mitä tahansa tai vaikka ihan suoraan pyytäisi anteeksi niin täällä vaan jauhettaisiin että ei se oikeasti ole sitä mieltä, jne.  Kun mikään ei riitä loukkaantujille. Onhan se jo nähty ennenkin, muissakin tapauksissa. Hirveä öyhötys jatkuu vaikka kuinka pyytäisi anteeksi puheitaan.

Ööö, sehän on vuosikausia laukonut samanlaisia kommentteja naisista! :D Eli hänen kohdallaan kyllä tiedetään, mitä on toisesta sukupuolesta mieltä. Mutta whichever fact floats your boat, I guess? 

Ja nyt vasta jokainen haluaa asian tiimoilta hetkensä julkisuudessa. Jännä! Ei oo Akin kommentit kiinnostanut kaikkia suomen somejulkkiksia ennen tätä mutta, nyt jokainen huomasi hetkensä tulleen. 

Vierailija
1862/7214 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon miehenä ihnetelly tätä tasa-arvo kysymystä kun temppareihinki valitaan tätä nykyä kaiken maailman annoja, miksei saman rasvaprosentin miehiä näy koskaan näissä ohjelmissa? Käsittämätöntä

Piiloudutaan jonku feminismin taakse ja huudellaan mitä sylki suuhun tuo, " ku mä voin ku oon feministi ja nainen". Mieleen tuleekin, koskeeko tasa-arvo vaan naisia.

Feminismi keskittyy naisten oikeuksiin. Siihen onkin hyvä vedota, ihan kuin se olisi joku syy että nyt saa huudella ja haukkua jotain Akia semmoiset 100 sivua + muut somet

Eli pitäisi olla hiljaa ja antaa miesten vaan haukkua naisia ilman minkäänlaisia seuraamuksia? Juuri siksi feminismi on olemassa, että edes joskus miehet oppisi kunnioittamaan naisia eivätkä käyttäytyisi kuin Aki! 

Useista tämänkin ketjun (oletettavasti miesten) kommenteista näkee, että vaikka joku käyttäytyisi kuinka k***ipäisesti, ei osa ota ollenkaan vastuuta käytöksestään, eivätkä edes huomaa, kuinka kivikautisia heidän käsityksensä ja ajatuksensa ovat. Turha näiden kanssa on jossain palstalla väitellä, antaa heidän hoidella itseään äidin kellarissa... 

Tässä tilanteessa Aki ei edes voi ottaa mitään vastuuta käytöksestään, koska sanoi tai teki se nyt mitä tahansa tai vaikka ihan suoraan pyytäisi anteeksi niin täällä vaan jauhettaisiin että ei se oikeasti ole sitä mieltä, jne.  Kun mikään ei riitä loukkaantujille. Onhan se jo nähty ennenkin, muissakin tapauksissa. Hirveä öyhötys jatkuu vaikka kuinka pyytäisi anteeksi puheitaan.

Kuten joku toinenkin oli jo kerennyt kommentoimaan, miksi hänen anteeksipyyntönsä pitäisi ottaa tosissaan, kun hän on niin pitkään ja usein laukonut täysin samanlaisia kommentteja? Pesunkestävä sovinisti se on, vuosia jo on se käytöksellään todistanut... 

- eri 

Miksi sen kommentointiin ei oo ennen kiinnitetty tällä voimalla (tappouhkauksia myöten) huomiota? 

-eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1863/7214 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuuuuuuraaava jakso, kiiiiiitos!

-eri

Vierailija
1864/7214 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi ulos. Kiero noita akka.

PAHIN MANIPULOIJA.

Vierailija
1865/7214 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kausi on ollut todella hyvä, siksi harmittaakin että tää kohu vie huomion pois kauden mielenkiintoisista tapahtumista esim tämäkin oli pitkään mielenkiintoinen mut nyt viimeisimmät sivut ollu pelkkää Aki-jankkausta.

Joo Aki käyttäytyi juntista ja oli töykeä, mut voitaisko pikkuhiljaa siirtyä jo seuraavaan vaiheeseen?

Vierailija
1866/7214 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Alma ollut se, joka korona-aikana matkusti suositusten vastaisesti Lappiin ja meni sinne vieläpä suoraan Lontoon matkalta palattuaan? Joten hän ei ehkä ole paras taho moralisoimaan muita.

Vierailija
1867/7214 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Archie 28v

Elias 29v

Miksi Elias nuorissa, Archie vanhoissa? Oliko taas moka tuotantoyhtiöltä vai onko joku selitys?

Onks tää Archien veli?

https://www.is.fi/viihde/art-2000006196332.html

Vierailija
1868/7214 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

There is no such thing as bad publicity

Jammu-Setä?

Toni Metsäketo?

Vierailija
1869/7214 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jammu-Setä?

Toni Metsäketo?

Axl Smith?

Vierailija
1870/7214 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noissa lainauksissasi kyllä ihan asiallisesti kysytään esim tasa-arvoon liittyviä asioita, ja oletettavasti naiset, vaan vittuilee takaisin. Miksi? Miksi höpöttää jostain tasapuolisuudesta ja hyvästä kohtelusta jos itse vaan vinoilee eikä nää omassa puheessaan mitään vittumaista. Missä arvostus muitakin kun vain naisia kohtaan?

Kyllähän se vähän noinkin on. Eipähän vaan osannut kukaan av-mamma tuohon vastata, että miksi palstan mieskeskustelijoille ei anneta asiallista vastausta vaan vastaus vittuillaan.

Vierailija
1871/7214 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jammu-Setä?

Toni Metsäketo?

Kukas hää on. Toni Metsäketo siis ?

Vierailija
1872/7214 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jammu-Setä?

Toni Metsäketo?

Kukas hää on. Toni Metsäketo siis ?

en enää muista, jotain sinne päin

Vierailija
1873/7214 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks Aki yrittää vierittää syyn Juusolle ja Almalle? Voisko tää äijä ottaa jostain tekemisistä vastuun? Ihme kieroilija joka ei koskaan oo itse mihinkään syyllinen 😏

Vierailija
1874/7214 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan ei edes akille ja perheelleen ole enää kohtuullista saada joka paikassa paskaa päälleen, tappouhkauksia myöden, pieni tyttökin heillä. Sanomisistaan pitää ottaa vastuu jos niin on, mutta jossain pitää kuitenkin raja mennä. Ovat varmasti jo tietoisia kaikesta kurasta. Ja kun feminismi on synonyymi tasa-arvolle, tarkoittaa se kaikkia, miehiä ja naisia myös olemaan niitä tasa-arvoisia eikä vaan nainen naiselle.

Vierailija
1875/7214 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullut raivofeministit ylittivät nyt rajan. Ei se varsinaisesti yllätys ollut miten härskiä femakkojen kielenkäyttö voi olla, mutta jotain käytöstapoja heiltäkin pitäisi vaatia.

Vierailija
1876/7214 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullut raivofeministit ylittivät nyt rajan. Ei se varsinaisesti yllätys ollut miten härskiä femakkojen kielenkäyttö voi olla, mutta jotain käytöstapoja heiltäkin pitäisi vaatia.

No todellakin, kyllä nyt naisiltakin jotain käytöstapoja pitäisi vaatia, eikä vaan puolustella kaikkea jollain feministillä. Joku aiemmin tuolla sanoikin, kuinka naisetkin osaa sylkeä naamalle, ja samaan hengenvetoon ollaan vaatimassa itselleen kunniakasta käytöstä.

Vierailija
1877/7214 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo tosiaan on totta että saaneet tappouhkauksia, niin vaikee uskoo että asialla olisi miehet. Tuohonko sitä höpöttämäänne feminismiä muijat käytätte.

Vierailija
1878/7214 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan ei edes akille ja perheelleen ole enää kohtuullista saada joka paikassa paskaa päälleen, tappouhkauksia myöden, pieni tyttökin heillä. Sanomisistaan pitää ottaa vastuu jos niin on, mutta jossain pitää kuitenkin raja mennä. Ovat varmasti jo tietoisia kaikesta kurasta. Ja kun feminismi on synonyymi tasa-arvolle, tarkoittaa se kaikkia, miehiä ja naisia myös olemaan niitä tasa-arvoisia eikä vaan nainen naiselle.

Tai mies naiselle

Vierailija
1879/7214 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulis jo seuraava jakso. Tää keskustelu on ihan naurettava nykyään! Ei mitään selviytyjiin liittyvääkään vaan turhaa jankkausta. Tehkää oma keskustelu tuolle Aki-jupakalle! 

Täällä ei osata keskustella mistään sarjasta pilaamatta ketjua sekoiluilla. Esim. Tähdet tähdet-ketju oli 99% kaikkea muuta kuin ohjelmasta puhumista. Täällä näköjään sama meno. Aki on uusi Konsta :D

Vierailija
1880/7214 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks Aki yrittää vierittää syyn Juusolle ja Almalle? Voisko tää äijä ottaa jostain tekemisistä vastuun? Ihme kieroilija joka ei koskaan oo itse mihinkään syyllinen 😏

Koska Aki on täydellinen eikä koskaan tee virheitä. Syy on aina muualla kuin Akissa itsessään.

t. Aki ja Rita