Selviytyjät Pohjola Official
Kilpailijat julkaistu: https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006585028.html Mielenkiintoinen porukka.
Katso lähetysajat : Selviytyjät Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7214)
Ja taas mennään. Päivä 4.
Voiko tuolle Aki-voihotukselle perustaa jo oman ketjun? Ei liity Selviytyjiin enää mitenkään, että puolet suomen naisista ja pari julkisuuskipeää miestä myös on loukkaantunut sen puheista.
Ei jaksa enää lukea tuota samaa jankkausta ja etsiä itse ohjelmaan kuuluvia kommentteja tuolta seasta.
Minun mielestäni Aki käyttäytyi ihan fiksusti ohjelmassa. En ole pudonneen haastattelua nähnyt enkä ymmärrä tätä kohua ohjelmassa nähdyn perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Joalinin yhtye julkaisi 50 minuuttia sitten uuden musiikkivideon, sillä on jo nyt lähes puoli miljoonaa katselukertaa.
Tämä siis vastauksena sille joka sanoi ettei kukaan heitä kuuntele...
Kävin ihan huvin vuoksi kuuntelemassa, mutta yllätyin koska sehän oli ihan hyvä, ja musavideo hienosti tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joalinin yhtye julkaisi 50 minuuttia sitten uuden musiikkivideon, sillä on jo nyt lähes puoli miljoonaa katselukertaa.
Kävin ihan huvin vuoksi kuuntelemassa, mutta yllätyin koska sehän oli ihan hyvä, ja musavideo hienosti tehty.
tusinatavaraa, jota kukaan ei muista enää parin vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän tässä kai on sitä yritetty selittää, että suurimmalle osalle SUOMALAISISTA hän on tuntematon!
Minä einakaan en ollut kuullutkaan hänestä ja pikaisella otannalla työpaikan kahvihuoneessa, eivät myöskään työkaverit (valtion virasto) olleet tietoisia kyseisestä Joalinista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin ennemmin, että parin minuutin päästä kyseinen kappale on jo unohtunut.
Itselle tuli tosi paha mieli Juuson puolesta ohjelman tapahtumien takia ja sen mitä itse kertoi kokeneensa siellä. Itsekin olen ollut koulukiusattu, joten voin samaistua helposti. Vaikuttaa todella herkältä aidolta tyypiltä. Ei puhunut pahaa muista ja yritti parhaansa. Perheeni lapset tiesi hänet etukäteen ja on heidän suosikkeja. Itse olin kuullut vaan 'Herbalisti'-nimen. Oletin hänen olevan jotenkin pinnallinen tyyppi, mutta teki kyllä hyvän vaikutelman ohjelmassa. Olisi kiva nähdä hänet jatkossa muuallakin televisiossa. Tuntuu hienolta esimerkiltä lapsille ja nuorille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monilla heidän musiikkivideoillaan on yli 100 miljoonaa katselukertaa, viime kesänä heidän youtube-kanavallaan tuli täyteen miljardi katselukertaa.
Oioi, varmasti vaan meidän Joalinin takia. Se on niin suosittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monilla heidän musiikkivideoillaan on yli 100 miljoonaa katselukertaa, viime kesänä heidän youtube-kanavallaan tuli täyteen miljardi katselukertaa.
Ja tämäkö kertoo heidän valtavasta suosiostaan ja siitä että nää biisit jää elämään?
Olihan 1D:kin valtavan suosittu, maailman suosituin poikabändi kaiketi ikinä, jopa siellä jenkeissä, mutta kuka niidenkään musaa enää muistaa?
Eipä täälläkään sen puoleen tajuta lopettaa, samaa jankutetaan ja tuntuu että jo kattelemalla kattellaan joka sana ja liike mistä voisi taas alkaa huutelemaan netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä täälläkään sen puoleen tajuta lopettaa, samaa jankutetaan ja tuntuu että jo kattelemalla kattellaan joka sana ja liike mistä voisi taas alkaa huutelemaan netissä.
Sitä saa mitä tilaa.
Joo no tappouhkaukset ei kuulu tuohon "sitä saa mitä tilaa". Joku raja feminismilläkin pitäisi olla. (olettaen että naiset niitä uhkauksia laittaneet)
Siis herranjestas mitä Akin instaan olettaen naiset ovat laittaneet! Akat vaatii että naisia pitää kohdella tasapuolisesti ja kunnioittavasti, eikö se todellakaan ole toisinkin päin! Tuoko on sitä, että feministinä saa huudella ihan mitä sattuu ja miehen tehtävä on vaan sietää tuo paska mitä te ämmät olette suoltaneet.
Tuota on enää turha puolustella jollain sananvapaudella ja feminismillä!
Nyt Aki tekemään rikosilmoitusta, tuo uhkailu koskee jo koko perhettä!
Vierailija kirjoitti:
Siis herranjestas mitä Akin instaan olettaen naiset ovat laittaneet! Akat vaatii että naisia pitää kohdella tasapuolisesti ja kunnioittavasti, eikö se todellakaan ole toisinkin päin! Tuoko on sitä, että feministinä saa huudella ihan mitä sattuu ja miehen tehtävä on vaan sietää tuo paska mitä te ämmät olette suoltaneet.
Nyt Aki tekemään rikosilmoitusta, tuo uhkailu koskee jo koko perhettä!
Ämmät ja akat?!?
Onneksi mieheni ei käytä näitä sanoja naisista.
Todisteet uhkailuun on kaikkien nähtävillä, kun sitä jossain epäiltiin että ei mitään uhkailuja olekaan. Raivofeministien mielestä on ihan ok uhkailla ja toivoa kuolemaa koko perheelle. Se mitä Aki sanoi, ei todellakaan ollut niin kamalaa että tuollaista kuraa olisi joku oikeus laittaa. Kukaan ei ole kuollut, extrassa ainoastaan sanavalinnat hänellä hieman tökeröt.
Tämäkään kansanedustaja, joka niin kovasti Akia moittii, ei sanallakaan moiti häneen kohdistuvia uhkailuja!
Aki: rikosilmoitusta kehiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Aki tekemään rikosilmoitusta, tuo uhkailu koskee jo koko perhettä!Ämmät ja akat?!?
Onneksi mieheni ei käytä näitä sanoja naisista.
Sekö tässä nyt on se mistä pitää mielensä pahoittaa. Tuollaiset uhkailijat todellakin ansaitsee "nimensä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todisteet uhkailuun on kaikkien nähtävillä, kun sitä jossain epäiltiin että ei mitään uhkailuja olekaan. Raivofeministien mielestä on ihan ok uhkailla ja toivoa kuolemaa koko perheelle. Se mitä Aki sanoi, ei todellakaan ollut niin kamalaa että tuollaista kuraa olisi joku oikeus laittaa. Kukaan ei ole kuollut, extrassa ainoastaan sanavalinnat hänellä hieman tökeröt.
Tämäkään kansanedustaja, joka niin kovasti Akia moittii, ei sanallakaan moiti häneen kohdistuvia uhkailuja!
Aki: rikosilmoitusta kehiin...Missähän ne todisteet on nähtävillä? Akihan oli itse referoinut näitä väittämiään tappouhkauksia. Ilman muuta, jos tällaista on tullut, ALKUPERÄISTEN VIESTIEN kera ilmoitusta menemään. Mitään tappouhkauksia ei todellakaan tarvitse sietää! Mikäli ilmoitusta ei tehdä, mitään uhkauksia ei ole tullutkaan. Jokainen MIES pitää oman perheensä puolta niin, että haluaa tuollaiset selvitettävän.
Minä ainakin olin instagramissa näkevinäni
Voitausko puhua Selviytyjistä?
Miksei tällä kaudella ole saarta, josta häädetty voisi mahdollisesti palata? Tai jotain muuta twistiä?
Missähän vaiheessa amuletit pelataan vai jääkö ne taas käyttämättä? Tietääkö uusi Aasat-heimo Eliaksen etulyöntiasemasta? Kertookohan Arttu Vaaneille Eliaksen amuletista? Krisu ei luultavasti kerro omasta aarteestaan kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Voitausko puhua Selviytyjistä?
Miksei tällä kaudella ole saarta, josta häädetty voisi mahdollisesti palata? Tai jotain muuta twistiä?
Missähän vaiheessa amuletit pelataan vai jääkö ne taas käyttämättä? Tietääkö uusi Aasat-heimo Eliaksen etulyöntiasemasta? Kertookohan Arttu Vaaneille Eliaksen amuletista? Krisu ei luultavasti kerro omasta aarteestaan kenellekään.
Voitais.
Eliaksen kannalta on kyllä huono homma tuo että amuletista tietää niin moni. Voihan sen juoruta Sarakin toiseen heimoon, eihän se heidän liittonsa välttämättä niin vahva ole enää. Krisun kannalta hyvä ettei kukaan muu tiedä amuletista, voi käyttää sen sitten kun tuntuu oikealta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aki: rikosilmoitusta kehiin...Missähän ne todisteet on nähtävillä? Akihan oli itse referoinut näitä väittämiään tappouhkauksia. Ilman muuta, jos tällaista on tullut, ALKUPERÄISTEN VIESTIEN kera ilmoitusta menemään. Mitään tappouhkauksia ei todellakaan tarvitse sietää! Mikäli ilmoitusta ei tehdä, mitään uhkauksia ei ole tullutkaan. Jokainen MIES pitää oman perheensä puolta niin, että haluaa tuollaiset selvitettävän.
Minä ainakin olin instagramissa näkevinäni
Itse kirjoittanut ylös ja nyt uhriutuu, katsokaa, tällaisia tuli. Tulikohan?
Eikä ylläpito tee hevon paskaa asian eteen että keskustelu pysyisi aiheessa, ja asiallisena! Miksi?? Jospa vain kirjautuneet voisi kommentoida, olisi ehkä hieman helpompaa tämä keskustelu aiheesta. Turha sellaista kai odottaa 😔