Selviytyjät Pohjola Official
Kilpailijat julkaistu: https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006585028.html Mielenkiintoinen porukka.
Katso lähetysajat : Selviytyjät Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7214)
Nyt vain extraa odottelemaan.
Ruutu +
Kukaan ei jaksa enää edes yrittää Archieta, kun se ei tipu millään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettiiköhän tuo Suvi joka kerta peiliin katsoessaan että "kylläpä minä olen kaunis ja näistä minun huulistani tuli tosi onnistuneet"? Ja mikä mielenhäiriö saa ihmisen toimimaan näin mikäli miettii?
Miks ei miettis? Sillähän on mieskin eli joku häntäkin pitää haluttavana ja kauniina.
Sinänsä kummallista tuokin. Sokea?
Ruutu+
Toivottavasti Krisu voittaa seuraavassa jaksossa taas koskemattomuuden, antaa amuletin Karolle ja Marianne tippuisi. Marianne puhuu paljon, mutta ympäripyöreitä. Erittäin vaarallinen.
Toi 11 jakso oon varma et Krisu tippuu koska on Kimmon top 3
Krisu ja Karo tippuu varmasti. Heidän keskinäinen pelinsä ärsyttää ja ovat hyviä kilpailijoita. Siksi ovat tähtäimessä heti kun mahdollista. Eiköhän voittaja löydy kolmikosta Marianne, Niko tai Joalin.
Hannes kirjoitti:
Toi 11 jakso oon varma et Krisu tippuu koska on Kimmon top 3
Miksi Krisu? Kai siihen top kolmoseen muitakin kuuluu?
Haluan että Karo voittaa. Ihan vaan kun on niin pirun kuuma. Upea nainen!
Vierailija kirjoitti:
Ruutu+
Toivottavasti Krisu voittaa seuraavassa jaksossa taas koskemattomuuden, antaa amuletin Karolle ja Marianne tippuisi. Marianne puhuu paljon, mutta ympäripyöreitä. Erittäin vaarallinen.
toivottavasti Krisu ei käytä amulettia enää kenenkään muun kuin itsensä hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Niin aika varma moni oli että Joalin tippuu?
No eipä tuo kaukana ollut. Toiseksi eniten sai kuitenkin ääniä.
Ruutu+
Oonko ainoa jolta meni täysin ohi että lähtijä olikin Sara eikä Joalin? Kaikki puhuivat vaan Joalinista.
Joalin pyörii vaan mukana loppuun asti muiden perässä.
Sitten se äänestetään voittajaksi, koska ei tehnyt koko selviytyjien aikana yhtään mitään. Niinpä kukaan ei pahoittanut mieltänsä.
Tylsäksi menee.
Meni maku koko kisasta, kun suosikkini Elias putosi. Ei montaakaan enää jäljellä, kenelle voiton soisi. Niko ja Joalin voiton arvoisia. Archiv ja Suvi huonoimmat. Krisu ja Kari pettureita. Marianne kielikello.
Toi krisuhan on ihan timantti! Huikee tyyppi perusilmeellään. Krisu voittoon!
No jaa, kunhan Archie putoo niin sen jälkeen soisin voiton kelle vaan.
Voisitteko te Ruutu+:n kautta katsovat tehdä oman ketjun tai laittaa edes spoiler-varoituksen alkuun? Ei luulisi olevan niin vaikeaa. Ja joo, voisin itekin jättää ketjun lukematta, mutta olisi kiva keskustella ja lukea muiden mielipiteitä käänteistä. Onneksi finaalia ei voi spoilata etukäteen, jotta jää edes jotain jännitettävää. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Joalin pyörii vaan mukana loppuun asti muiden perässä.
Sitten se äänestetään voittajaksi, koska ei tehnyt koko selviytyjien aikana yhtään mitään. Niinpä kukaan ei pahoittanut mieltänsä.Tylsäksi menee.
Totta!
Täälläkin on keskustelu jo tyrehtynyt, kun on vaan tylsää. Toivottavasti Krisu voittaa!
Alma tosi ärsyttävä kohkaaja. Hänet voisi äänestää pois HETI.
Ruutu+
Sara laulukuoroon. Nyt se hmv-meininki kostautui, ei ollut ketään puolestapuhujaa ja Joalinkin iski puukon selkään.
Karoliina paransi omaa tasoaan skaboissa. Krisu tuttuun tapaan täysin leirin kantava voima.
Kristian tai Karo on nyt tähtäimessä.