Selviytyjät Pohjola Official
Kilpailijat julkaistu: https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006585028.html Mielenkiintoinen porukka.
Katso lähetysajat : Selviytyjät Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7214)
Kuka putoaa seuraavaksi Eliaksen jälkeen pliis spoilerit kertokaa
Miettiiköhän tuo Suvi joka kerta peiliin katsoessaan että "kylläpä minä olen kaunis ja näistä minun huulistani tuli tosi onnistuneet"? Ja mikä mielenhäiriö saa ihmisen toimimaan näin mikäli miettii?
Karo-hottis voitti ekan skaban ja sai kaksi ääntä heimoneuvostoon (saa ottaa muilta yhden pois ja käyttää sen omansa lisäksi).
Ihanaa, Krisu otti sen ruokapalkinnon, jonka voi muiden kanssa jakaa❤❤❤
Vierailija kirjoitti:
Miettiiköhän tuo Suvi joka kerta peiliin katsoessaan että "kylläpä minä olen kaunis ja näistä minun huulistani tuli tosi onnistuneet"? Ja mikä mielenhäiriö saa ihmisen toimimaan näin mikäli miettii?
Miks ei miettis? Sillähän on mieskin eli joku häntäkin pitää haluttavana ja kauniina.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, Krisu otti sen ruokapalkinnon, jonka voi muiden kanssa jakaa❤❤❤
Mitenhän Krisu makkarat jakaa?
Onhan toi ny ihan naurettavaa. Elias oli Kerttua kohtaan täys mulk ero. Mutta tää on ihan pelleilyä Archien osalta.
Jep sara tippui, hyvä vaan. Oli turhin kisaaja koko kisassa. Täysi tapetti
Mähän sanoin jossain kommentissa että varmaan Sara tippuu kun muut täällä olivat varmoja siitä että Joalin tippuu.
Mä toivon että Krisu, Nikon ja Joalin olis vielä monta viikkoa.
Archie ja etiikka ja moraali.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Niin aika varma moni oli että Joalin tippuu?
Sara oli yllättävän heikko kisoissa.
Ei oikeastaan yllätä Saran lähtö, kun kävi kielimässä Eliakselle. Menetti luottamuksen
Ruutu+ katsojat, kertoka kuka tippuu 10 jaksossa!!