Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallatko liikkua illalla yksin Helsingissä tai muissa isoissa kaupungeissa?

Vierailija
29.07.2020 |

Vai vältätkö yksin iltoisin liikkumista?

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs venäläinen neuvoi että pieni kirurginveitsi olkatoppauksessa jolla saa pihvin paloiteltua ravintolassa oli hyvä väläytys rosvoille monta kertaa. Suomessa on laitonta kyllä.

Vierailija
62/105 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustassa kyllä niin kauan kun on kaupat auki yms. Lähiöissä en juurikaan kun on turha luulla saavansa apua mistään jos joku käy päälle. Ja hiippareitahan täällä riittää...

Huutakaa niin maan petkeleesti silti ja heti vaikka kaikkia jumalia apuun niin että keukot paukkaa. Se kannattaa aina. Ja raapikaa ja kynsillä aina. DNA jää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs venäläinen neuvoi että pieni kirurginveitsi olkatoppauksessa jolla saa pihvin paloiteltua ravintolassa oli hyvä väläytys rosvoille monta kertaa. Suomessa on laitonta kyllä.

Eikö Venäjällä saa kantaa ampuma-asetta itsepuolustukseksi?

Vierailija
64/105 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskallan. Minulla on aina 2 kyynelkaasua mukana. Toinen taskussa (jossa pidän kättä samalla ja saan sen esiin heti), sekä toinen käsilaukussa. 

Jos koskaan aiot noita käyttää niin ota huomioon että se menee myös omiin silmiisi.

Vierailija
65/105 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En liiku siellä missä on näitä uussuomalaisia kuten lähiöt ja keskusta.

Mitä pelkäät?

Tapetuksi tulemista.

Kuinka moni sivullinen on tapettu kadulla keskellä yötä?

Eikö joku juuri tapettu Kaivarissa?

Puhuin sivullisista, Kaivarin keissin uhri oli mukana tappelussa ja varmaan tunsi muut jehut.

Miten porukka ei osaa lukea? Ei tuntenut. 

Vierailija
66/105 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En liiku siellä missä on näitä uussuomalaisia kuten lähiöt ja keskusta.

Mitä pelkäät?

Tapetuksi tulemista.

Kuinka moni sivullinen on tapettu kadulla keskellä yötä?

Eikö joku juuri tapettu Kaivarissa?

Puhuin sivullisista, Kaivarin keissin uhri oli mukana tappelussa ja varmaan tunsi muut jehut.

Hänen kimppuunsa hyökättiin joukolla että hän oli siinä "tappelussa" mukana yhtä paljon kuin muutkin tappojen/murhien uhrit. Eikä ole mitään syytä olettaa että tunsi tappajansa.

Vierailija
67/105 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joutunut Helsingissä kolmesti tappeluun ja tämä ihan töistä tullessa. Kahdesti rautatieaseman tienoilla ja kerran Kalliossa. Ei mitään vakavampaa onneksi. Uskon että väkivaltaa voi kohdata kuka tahansa mutta yleensä kohteeksi valitaan tietyn näköisiä miehiä. Naisilla on tietysti erilaiset uhkakuvat.

Helsingissä oli yksi pelottava kohtaus keskellä päivää metron rapuissa olin menossa alaspäin takaa tuli keskivaiheilla joku joka tarttuu olkalaukkuuni ja minä tarrauduin siihen kaksin käsin ja olin horjahtaa päistikkaa alas. Onneksi jätkä älysi luovuttaa- ja teki kaiken muuten selin minuun olleen ja pakeni alas sitten. Alas tultua menin ihmisjoukkoon heti. Tuo kerta opetti ettei se ole kuin tuurista kiinni. Ei mistään muusta.

Vierailija
68/105 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli hentoinen nainen joka oli kyllästynyt siihen että yksinään ei olisi voinut muka ruokailla rauhassa ja halusi ettei ainakaan lähdetä perään helposti. Hän oli ottanut sen kirurginveitsen vaan ravintolassa esiin ja paloitellut pihvit sillä aina :)

Vierailija
69/105 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuota poikaparkaa olisi hyvä muistaa isommastikin ihan vaan siksi että kyllä se kaikkien henkin merkitsee Suomessa yhtä paljon.

Vierailija
70/105 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältän kaikkea liikkumista Helsingissä korona viruksen tarttumisriskin takia.

HUS alueella yli puolet uusista tartunta tapauksista on sellaisia, ettei tartunnan lähdettä pystytä saamaan selville.

Eli kääntäen, hus alueella on korona positiivisia (jotka eivät siis itse tiedä olevansa positiivisia), liikenteessä. Tartunnan voi saada mistä tahansa.

Vierailija
71/105 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskallan. Minulla on aina 2 kyynelkaasua mukana. Toinen taskussa (jossa pidän kättä samalla ja saan sen esiin heti), sekä toinen käsilaukussa. 

Jos koskaan aiot noita käyttää niin ota huomioon että se menee myös omiin silmiisi.

Aurinkolasia vaan joka on tiiviisti silmillä.

Vierailija
72/105 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin uskallan. Olen asunut Caracasissa ja Pietarissa 90-luvulla yksin ja kulkenut sielläkin yksin myös iltaisin, koska muuta vaihtoehtoa ei ollut kuin sisällä yksin kökkiminen, joten eurooppalaiset kaupungit ei tunnu kovin pelottavilta. 

Vierailija
73/105 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan mutta en olematta varuillani.

Porukka on nykyään arvaamatonta. Tämä sellaiselta joka oli duunissa piritorin S-marketissa 2000-luvun alkupuolella.

M45

Vierailija
74/105 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Caracasissa oli ihan normaalia pitää asetta autossa mukana. Itse näin vain yhden kadulle murhatun ihmisen (taksista näin).

Vierailija
75/105 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen joutunut Helsingissä kolmesti tappeluun ja tämä ihan töistä tullessa. Kahdesti rautatieaseman tienoilla ja kerran Kalliossa. Ei mitään vakavampaa onneksi. Uskon että väkivaltaa voi kohdata kuka tahansa mutta yleensä kohteeksi valitaan tietyn näköisiä miehiä. Naisilla on tietysti erilaiset uhkakuvat.

Helsingissä oli yksi pelottava kohtaus keskellä päivää metron rapuissa olin menossa alaspäin takaa tuli keskivaiheilla joku joka tarttuu olkalaukkuuni ja minä tarrauduin siihen kaksin käsin ja olin horjahtaa päistikkaa alas. Onneksi jätkä älysi luovuttaa- ja teki kaiken muuten selin minuun olleen ja pakeni alas sitten. Alas tultua menin ihmisjoukkoon heti. Tuo kerta opetti ettei se ole kuin tuurista kiinni. Ei mistään muusta.

Ja siitä, minkä statuksen olkalaukkuja käyttää. Itselläni on tarpeistot Smarketin kangaskassiin naamioituna.

Se ei herätä edes pilkahdusta voron silmässä

Vierailija
76/105 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompelutarvikkeet ovat laillisia vempaimia, sellaisetkin joilla saa auki kaikenlaista jos sidotaan. Ratkoja on sellainen vempain jossa terävä haarukka.

Pippurisumutteenkin voi naamioida hajuvesipulloksi. Kännyn suklaa pakkaukseen jne

Vierailija
77/105 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aurinkolasia vaan joka on tiiviisti silmillä.

Kuljet kaikkialla uimalasit päässä vai alatko asettelemaan niitä sitten kun joku hyökkää kimppuun? Aurinkolasien ohi kaasu tulee helposti.

Vierailija
78/105 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustassa kyllä niin kauan kun on kaupat auki yms. Lähiöissä en juurikaan kun on turha luulla saavansa apua mistään jos joku käy päälle. Ja hiippareitahan täällä riittää...

Huutakaa niin maan petkeleesti silti ja heti vaikka kaikkia jumalia apuun niin että keukot paukkaa. Se kannattaa aina. Ja raapikaa ja kynsillä aina. DNA jää.

Tämä olikin hyvä pointti jos tositilanteeseen joutuu, pitkillä kynsillä todistusaineistot talteen.

Vierailija
79/105 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompelutarvikkeet ovat laillisia vempaimia, sellaisetkin joilla saa auki kaikenlaista jos sidotaan. Ratkoja on sellainen vempain jossa terävä haarukka.

Pippurisumutteenkin voi naamioida hajuvesipulloksi. Kännyn suklaa pakkaukseen jne

Pitäisiköhän perustaa Ompeluseuroja naisten enemmänkin.

Vierailija
80/105 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä uskallan, mutta olen varuillani. Ulkomailla en uskaltaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi