Uskallanko päästää miehen poikien reissulle kylpylään?
Olemme olleet naimisissa tasan puoli vuotta. Mies ilmoitti että aikoo mennä poikien kanssa parhaimpaan kylpylään ja salonkiin hierontaan eli poikien rentoutumisreissu kyseessä. Naisia ei lähde vain jätkäporukka. Aikovat yöpyä hotellissa ja mennä hierontaan joko Helsingin tai Tallinnan parhaimpaan paikkaan. Jotenkin en oikein innostu reissusta, mutta mukaan en pääse vaikka pyysin. Pojat vain...
Kommentit (62)
No riippuu ihan miehestä. Itse en haluaisi olla miehen kanssa, jota ei uskaltaisi päästää poikien reissuun.
Tottakai aikuinen saa mennä. Sinä pidät itse kivan viikonlopun, ilmoitat kutsuvasi yhden tai pari ex paikalle, ihan vaan kahvitteleen ja vaihtaa kuulumisia.
En usko että mieheni lähtisi reissuun ilman minua, mutta jos lähtisi niin eihän siinä sen kummempaa. Ei mulla ole oikeutta tai edes tarvetta sanella aikuisen ihmisen tekemisistä. Olisin kyllä vähän kade etten itse pääsisi :D onneksi tähän asti ollaan reissattu kahdestaan ja lasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset ihmiset eivät tarvitse lupaa lähteäkseen reissulle.
Minä en kylläkään tunne yhtään miestä, joka lähtisi kylpyläreissulle muutoin kuin vaimonsa mieliksi. Tuntemillani miehillä on ihan toisenlaiset harrastukset.Lähtee ne pettämään ja sikailemaan. Kävin lounaalla läheisessä kylpylässä tässä jokin aika sitten ja aijai kun siellä komeiden perheenisien tuskaiset katseet harhaili ja tuli flirttailtua ohimennen. Siellä on helppoa lihaa sen kun tiskiltä valitsee mieleisen.
Se, että mies katsoo kaunista tai hyvämuotoista naista lounaspaikassa, ei ole sama kuin olisi heti valmis petipuuhiin sen kanssa. Koitapa seuraavalla lounaalla käydä sieltä tiskiltä nappaamassa mieleisesi ja tule sitten kertomaan, miten kävi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vttu taas näitä. Onnea vaan liitolle kun tuollaisia pitää miettiä. Oikein "päästää mies"
Ei mies petä mutta pelkää minun pettävän reissun aikana, joten mies pyysi että jään kotiin.
Jaha. Sun mies pettää. Teidän pitäis varmaan jutella.
Ei mies petä ja juteltu on! Eihän muuten olisi menty naimisiin! Kommenttisi on outo!
Vierailija kirjoitti:
Minä en kylläkään tunne yhtään miestä, joka lähtisi kylpyläreissulle muutoin kuin vaimonsa mieliksi. Tuntemillani miehillä on ihan toisenlaiset harrastukset.
Aikas homomainen mies jos ei käy oma-aloitteisesti kylpylässä tai rentoudu. Kommenttisi on outo! Tuntemani miehet käyttävät rahaa itseensä ja rentoutumiseen eivätkä rassaa autoja. Idioottien hommaa sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Onko ne Yyteriin tulossa? Täällä tehdään poikien dyynijunia nudistirannalla.
Et osaa lukea? Helsinkiin tai Tallinnaan suuntaavat.
Vierailija kirjoitti:
Poikien reissu kylpylään? :D
Niin? Tyhmä kysymys! :D Ovat raataneet hitokseen ankean koronakevään aikana joten suuntaavat hierontaan ja hemmotteluhoitoihin kylpylään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en kylläkään tunne yhtään miestä, joka lähtisi kylpyläreissulle muutoin kuin vaimonsa mieliksi. Tuntemillani miehillä on ihan toisenlaiset harrastukset.Lähtee ne pettämään ja sikailemaan. Kävin lounaalla läheisessä kylpylässä tässä jokin aika sitten ja aijai kun siellä komeiden perheenisien tuskaiset katseet harhaili ja tuli flirttailtua ohimennen. Siellä on helppoa lihaa sen kun tiskiltä valitsee mieleisen.
Ei ole sama jätkäporukka kyseessä! Ovat naimisissa mutta eivät perheellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että mies katsoo kaunista tai hyvämuotoista naista lounaspaikassa, ei ole sama kuin olisi heti valmis petipuuhiin sen kanssa. Koitapa seuraavalla lounaalla käydä sieltä tiskiltä nappaamassa mieleisesi ja tule sitten kertomaan, miten kävi.
Ei tietenkään tarkoita sitä, mutta kyllähän siellä tunnelma on viritetty. Kuten myöskään se, että minä katson ei tarkoita mitään. Muuten sanon vain, että tässä elämässä ei ole tullut käsitystä että miehillä on mitään tunne-elämää. Kyllä se on täysin vieraan naisen moraalin varassa pettääkö mies vai ei. Miehillä sitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai aikuinen saa mennä. Sinä pidät itse kivan viikonlopun, ilmoitat kutsuvasi yhden tai pari ex paikalle, ihan vaan kahvitteleen ja vaihtaa kuulumisia.
En tiedä minkälainen naikkonen olet ja missä piireissä liikut, mutta minulla ei ole exiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrjönkadun uimahallin siellä ollaan menossa telakoitumaan. Oikein, naiset on vaan tiellä kun oikein nuss*maan ruvetaan.
Eivät ole menossa tavalliseen uimahalliin vaan rentoutumaan parhaimpaan kylpylään.
Mua kiinnostaa missä tää "parhain" kylpylä sijaitsee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrjönkadun uimahallin siellä ollaan menossa telakoitumaan. Oikein, naiset on vaan tiellä kun oikein nuss*maan ruvetaan.
Eivät ole menossa tavalliseen uimahalliin vaan rentoutumaan parhaimpaan kylpylään.
Mua kiinnostaa missä tää "parhain" kylpylä sijaitsee?
Helsinkiin tai Tallintaan suuntaavat. Miettivät vielä kummassa parempi valikoima.
joku tässäkin tapauksessa on varmasti narsisti, niitä on nykyään kaikkialla..
Kuulostaa oudolta ”poikien kanssa parhaimpaan kylpylään ja salonkiin hierontaan” - ovatko he miehiä vai mikkihiiriä? Hyvin naismainen rentoutumistyyli valittu tälle porukalle, vaikuttaa tyttöjen touhulle. Ehkä manikyyri vielä? Hentoa, ei niin näkyvää ruusunpunaa. Mites olisi kasvohoito, kulmien muotoilu ja ripsien kestovärjäys?
Jos miehellä olisi yhteen kasvaneet kulmakarvat niin suosittelisin kulmien muotoilua mutta äijäporukalla parhaimpaan kylpylään, salonkiin hierontaan niin neitejä koko sakki. Ei jatkoon.
Siis tällaset reissuthan on ilmoitusluontoisia asioita. Ihan vinkiksi vaan, että jos alat näistä naputtamaan niin aika pian olet ex.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa oudolta ”poikien kanssa parhaimpaan kylpylään ja salonkiin hierontaan” - ovatko he miehiä vai mikkihiiriä? Hyvin naismainen rentoutumistyyli valittu tälle porukalle, vaikuttaa tyttöjen touhulle. Ehkä manikyyri vielä? Hentoa, ei niin näkyvää ruusunpunaa. Mites olisi kasvohoito, kulmien muotoilu ja ripsien kestovärjäys?
Jos miehellä olisi yhteen kasvaneet kulmakarvat niin suosittelisin kulmien muotoilua mutta äijäporukalla parhaimpaan kylpylään, salonkiin hierontaan niin neitejä koko sakki. Ei jatkoon.
Just näin. Puit ajatukseni sanoiksi.😂
Vierailija kirjoitti:
Siis tällaset reissuthan on ilmoitusluontoisia asioita. Ihan vinkiksi vaan, että jos alat näistä naputtamaan niin aika pian olet ex.
Tosielämässä aika moni mies on tossun alle eikä pääse tai ei uskalla lähteä poikien reissuille kun pelkää puolison sanomisia. Poikien reissut loppuu siihen parisuhteen vakiutumiseen, viimeistään kun on perhe. Tulee HopLopit ja hupipuistot tilalle, mukissa kahvia eikä olutta. En kannata tätä mutta niin se vaan menee, useimmiten.
Jos ne onkin menossa thaihierontaan...🤔
Miksi olet mennyt naimisiin miehen kanssa joka voisi omien epäilyksiesi mukaan tehdä poikien reissulla jotain mitä et itse hyväksy? Kenestäkään kumppanista ei tietenkään voi 100% varma olla etteikö pettäisi tai muuta, mutta jos täytyy miettiä "uskaltaako miestä päästää" niin joko itse on liian mustasukkainen tai kumppani on osoittanut epäluotettavuutta ja kummassakaan tapauksessa suhde ei ole terve. Mies/nainen pettää jos niin haluaa tehdä, ei siinä auta estää reissuja tai vahtia haukkana mitä toinen tekee.