Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallanko päästää miehen poikien reissulle kylpylään?

Vierailija
29.07.2020 |

Olemme olleet naimisissa tasan puoli vuotta. Mies ilmoitti että aikoo mennä poikien kanssa parhaimpaan kylpylään ja salonkiin hierontaan eli poikien rentoutumisreissu kyseessä. Naisia ei lähde vain jätkäporukka. Aikovat yöpyä hotellissa ja mennä hierontaan joko Helsingin tai Tallinnan parhaimpaan paikkaan. Jotenkin en oikein innostu reissusta, mutta mukaan en pääse vaikka pyysin. Pojat vain...

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa oudolta ”poikien kanssa parhaimpaan kylpylään ja salonkiin hierontaan” - ovatko he miehiä vai mikkihiiriä? Hyvin naismainen rentoutumistyyli valittu tälle porukalle, vaikuttaa tyttöjen touhulle. Ehkä manikyyri vielä? Hentoa, ei niin näkyvää ruusunpunaa. Mites olisi kasvohoito, kulmien muotoilu ja ripsien kestovärjäys?

Jos miehellä olisi yhteen kasvaneet kulmakarvat niin suosittelisin kulmien muotoilua mutta äijäporukalla parhaimpaan kylpylään, salonkiin hierontaan niin neitejä koko sakki. Ei jatkoon.

Kuulostat lapselliselta ja typerältä, joten tuskin olet koskaan edes seurustellut. Ei jatkoon. Jäät yksin.

Vierailija
42/62 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tällaset reissuthan on ilmoitusluontoisia asioita. Ihan vinkiksi vaan, että jos alat näistä naputtamaan niin aika pian olet ex.

Jo on sinulla outo parisuhdemalli. Tuskin olet koskaan seurustellut ei kukaan noin outoa naikkosta halua. Ei ole eikä tule exiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa oudolta ”poikien kanssa parhaimpaan kylpylään ja salonkiin hierontaan” - ovatko he miehiä vai mikkihiiriä? Hyvin naismainen rentoutumistyyli valittu tälle porukalle, vaikuttaa tyttöjen touhulle. Ehkä manikyyri vielä? Hentoa, ei niin näkyvää ruusunpunaa. Mites olisi kasvohoito, kulmien muotoilu ja ripsien kestovärjäys?

Jos miehellä olisi yhteen kasvaneet kulmakarvat niin suosittelisin kulmien muotoilua mutta äijäporukalla parhaimpaan kylpylään, salonkiin hierontaan niin neitejä koko sakki. Ei jatkoon.

Just näin. Puit ajatukseni sanoiksi.😂

Nauran typerälle kommentillesi. Haahaa! Ei kukaan hyvä ja tasokas nainen voi olla noin miesmäinen ja ruma käytöksinen.

Vierailija
44/62 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ne onkin menossa thaihierontaan...🤔

Sellaiseen eivät missään nimessä halua!

Vierailija
45/62 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten otit retkun miehen, joka käy h'orissa???

Minun miehelleni ei tulisi mieleenkään tuollainen synninriettaus.

Vierailija
46/62 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on jäänyt palstan tärkein oppi oppimatta: Retkut eivät käy kypylöissä. Mieheni on kunnon mies ja hoitaa itseään.

Vierailija
47/62 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pitkä ja komea, niin taatusti vetää sotiin sillä reissulla.jos on tarvis niin ei saa vaikka haluaisikin.

Vierailija
48/62 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa jos joskus todella harvoin olen lähdössä kavereiden kanssa reissuun vaimon huoli vieraista naisista. Ei mulla ole yhtään jakoa naisiin. Olen vaalea ja lyhyt, ei niin minkäänlaista vaaraa ole molemminpuolisen kiinnostukseen.

Vierailija
49/62 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tällaset reissuthan on ilmoitusluontoisia asioita. Ihan vinkiksi vaan, että jos alat näistä naputtamaan niin aika pian olet ex.

Tosielämässä aika moni mies on tossun alle eikä pääse tai ei uskalla lähteä poikien reissuille kun pelkää puolison sanomisia. Poikien reissut loppuu siihen parisuhteen vakiutumiseen, viimeistään kun on perhe. Tulee HopLopit ja hupipuistot tilalle, mukissa kahvia eikä olutta. En kannata tätä mutta niin se vaan menee, useimmiten.

Vttu allekirjoitan 100%!

Vierailija
50/62 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On olemassa vaimoja jotka eivät hyväksy että oma mies matkustaa minnekään ilman vaimoaan. Minulla on sellainen.

Fiksu.

Jep, kerro sama miehestä niin hän on kontrolloiva psyko

Vierailija
51/62 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa vaimoja jotka eivät hyväksy että oma mies matkustaa minnekään ilman vaimoaan. Minulla on sellainen.

Minullakin yritti tuollaista, mutta vaihtoehtona oli, että lusikat menee jakoon. Nyt on vähän suotuisampi, mutta hieman pitkin hampain.

Vierailija
52/62 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko todella että naimisissa oleva mies saa elää omaa elämää ns. sinkkuna ja vaimona tottelet ilman omia menoja ja harrastuksia?

Vierailija
53/62 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättäpettämistä, ainoastaan pientä telakoitumista tiedossa. Mutta sehän on vain normaalia.

Siis mitä? Ei mies ja pojat ole menossa satamaan vaan kylpylään!

Vierailija
54/62 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en päästäisi Tallinnaan koronan takia. Pitikö tässä nyt jostain muusta olla huolissaan?

Vierailija
55/62 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai aikuinen saa mennä. Sinä pidät itse kivan viikonlopun, ilmoitat kutsuvasi yhden tai pari ex paikalle, ihan vaan kahvitteleen ja vaihtaa kuulumisia.

Onko kyseessä sama asia? Jos tuollaiseksi menisi, olisi parempi pistää lusikat jakoon. Tämä ehdotus on melkein yhtä älytön neuvo kuin jostakin lukemani, jossa raskaana oleva nainen mietti, mitä tehdä,kun mies käyttää alkoholia. Neuvoksi tuli, että ottaa aina, kun mies ottaa eli lapsen saamat alkoholivauriot ovat miehen syytä, mitä ryyppäsi vaimon raskausaikana.

Vierailija
56/62 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko todella että naimisissa oleva mies saa elää omaa elämää ns. sinkkuna ja vaimona tottelet ilman omia menoja ja harrastuksia?

Eihän tässä vaimolta ole kielletty mitään. Tuollainen kontrollointi on sairasta.

Vierailija
57/62 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosielämässä aika moni mies on tossun alle eikä pääse tai ei uskalla lähteä poikien reissuille kun pelkää puolison sanomisia. Poikien reissut loppuu siihen parisuhteen vakiutumiseen, viimeistään kun on perhe. Tulee HopLopit ja hupipuistot tilalle, mukissa kahvia eikä olutta. En kannata tätä mutta niin se vaan menee, useimmiten.

Todella parin aamenen jälkeen monesta avarakatseisesti naisesta tulee sairas kontrollifriikki. Syynä ehkä kateus, kun miehellä on kavereita. Se on sirullista, sillä ajan mittaan ystävyyssuhteet kariutuvat ja vaimokin kyllästyy mieheen, joka nyhjää aina kotona. Olkaa miehet miehiä. Jotkut asiat ovat ilmoitusasioita, ei niihin tarvita vaimon lupaa.

Vierailija
58/62 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, kyllä miehellesi riittää akti kahdesti vuodessa pimeässä peiton alla lähetyssaarnaaja-asennossa. Ei se ole mikään mies vaan tossun alla oleva lapamato.

Vierailija
59/62 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa jos joskus todella harvoin olen lähdössä kavereiden kanssa reissuun vaimon huoli vieraista naisista. Ei mulla ole yhtään jakoa naisiin. Olen vaalea ja lyhyt, ei niin minkäänlaista vaaraa ole molemminpuolisen kiinnostukseen.

Mutta niinhän ne vaimot ovat huolissaan lähiöpubien kuuskymppisistä, oluen ja oksennuksen marinoimista, hampaattomista, läskeistä, pesemättömistä kantakundeistakin, että nuoret naiset, varsinkin jos ovat henkilökuntaa, yrittävät vokotellessaan näitä löytöjä.

Vierailija
60/62 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ken poikien? Omien vai teidän yhteisten? Jos jälkimmäistä, niin miksi et itse lähde mukaan?

Koronan vuoksi jättäisin kyllä väliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi