Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen silmät omituiset, mitä voi tarkoittaa

Vierailija
29.07.2020 |

Olen siis tavannut aivan ihanan miehen ja kaikki vaikuttaa paremmalta kuin kenenkään kanssa aiemmin. Hän on huomioiva, minulla on hänen kanssaan turvallinen olo, mielestäni kemiaa on, tuntuu välittävän minusta aidosti, jne. Miehen pupillit kuitenkin pysyvät luonnottoman pieninä, aina. Eikö sanota, että pupillit kasvavat kokoa, kun ihminen näkee jotain, mistä pitää? Tällä miehellä eivät, ainakaan kun katsoo minua. Olenko astumassa suhteeseen psykopaatin, narsistin tms. kanssa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei laajene hämärässäkään niin silloin on jonkun lääke- tai huumausaineen vaikutuksen alaisena. 

Vierailija
22/27 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiaatit pienentää pupilleja, yliannos laajentaa.

https://www.kaypahoito.fi/nix00461

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan googlettamaan. Täällä ei näköjään suurin osa ymmärrä mitään aiheesta.

Vierailija
24/27 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet pupillit ja kapeat huulet, näitä pitää varoa.

Vierailija
25/27 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä jo 30 vuotta eikä mitään käsitystä puolison pupillien koosta 🙄

Olisit kyllä huomannut, jos ne olisivat silmiinpistävän pienet ja reagoimattomat. Minullakaan ei ole yleensä käsitystä läheisteni pupillien koosta, mutta yhden tuttavan tosi-tosi pienet ja reagoimat pupillit kiinnittivät huomioni. Luulen, että käytti jotain tajuntaa laajentavaa.

Vierailija
26/27 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö oikeasti tiedä, että muukin vaikuttaa pupilleihin kuin valo? Katsotteko te edes muita silmiin?

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2013/03/02/mita-silmasi-kertovatkaan

Vierailija
27/27 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta lääkäri kerran tiukkasi pitkään että mitä olen ottanut kun pupillini ovat niin pienet, testaili ja ihmetteli niitä pitkään.

Kun mainitsin tuosta joillekin niin sanoivat että ovatkin katsoneet että jotain outoa silmissäni on.

En tiedä mistä johtuu, mutta ei ainakaan lääkkeistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän