Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissa tulee puremaan minua, kun nukunun. Nyt syys selvisi laitoin kameran kuvamaan!!!

Vierailija
28.07.2020 |

Heti jos rupea kuorsaamaan niin tuo tapahtuu. En siis aina kuorsaa..
Kuvauksessa kuuluu, kun alotan oudon korisevan| valittavan tuskaisen kuorsauksen niin kissa ilmestyy ihmeissään tuijottamaa minua ja hyökkäsi kimppuuni.
Nyt se syy selvisi vihdoin nimittäin olen nyt monena yönä kuvannut eikä kissa ole hyökännyt kimppuuni ja niinä öinä en kuorsaus pätkiä löytänyt videoilta...
:0 mitä ihmettä tämä oikein on

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa kunnon koira niin eipä hyökkää eikä herätä vaan pusuttaa vasta kun olet itse herännyt <3

Vierailija
22/40 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä kissasi tulkitsee kuorsaamisesi hänelle suunnatuksi murinaksi ja reagoi sen vuoksi.

voi olla myö smahdollista, että kissasi on huomannut terveydentilassasi jotain ja haluaa sinut hereille. Minulla on allergia ja keväisin astmaoireita. keväisin on sitten joskus vaikea hengittää yöllä enkä herää siihen itse, herään vasta silloinkun istun sängyssä, haukon henkeä ja vapisen. Aloin sitten jossain vaiheessa heräämään siihen, että kissani seisoo päälläni ja "läimii" tassullaan poskiani sekä maukuu kovaäänisesti. Kun sitten herään, kissa haluaa väen vängällä  kainalooni - tuota varten minun on pakko kääntyä kyljelleen (kyljellään ollessani hengitän paremmin). Kissa ei tee tätä koskaan muulloin eikä viihdy kainalossa nukkumassa, koska hälle tulee liian kuuma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se luulee, että olet demonin riivaama.

Vierailija
24/40 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa tää 😂😂

Miksi sua naurattaa.

Kynnellä raapaisee kerran väärästä paikasta, esimerkiksi silmän päältä niin kynsi uppoaa silmään kuin kuuma veitsi voihin.

Ohis 

Vierailija
25/40 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikaa paremminkin nukkujassa?

AP, jalostat tuosta rodun ja rikastut pennuilla. Jokainen rouva haluaa kotiinsa Pyhän Kuorsauksen Estäjä-kissan.

Vierailija
26/40 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa myös puree yöllä varpaista. Yritän pitää niitä visusti peiton alla, mutta unissani liikahdan ja varpaat tulee esiin, kissa puree välittömästi :D. Kissa haluaa nukkua siellä jalkopäässä, ehkä sitä häiritsee kun liikutan jalkoja. 

Tässä hiljattain laitoin pätkän Tuksun "laulua" joltain keikalta, kissa puri mua käteen :D. Ei tykännyt yhtään kun heräsi kesken uniensa siihen ulinaan. 

Vierailija
27/40 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on tervettä menoa kun naiset rakastaa tuollaisia eläimiä jotka hyökkää nukkuessa kimppuun (sen sijaan että ottaisivat miehen).

Eksä huitoi ja potki minua nukkuessaan. 

Vierailija
28/40 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kissalle murinaa ja merkki hyökkäysvalmiudesta. Vaisto.

Vierailija
29/40 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on tervettä menoa kun naiset rakastaa tuollaisia eläimiä jotka hyökkää nukkuessa kimppuun (sen sijaan että ottaisivat miehen).

Varmaan kuitenkin tahallaan ja ihan hereillä.

Vierailija
30/40 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain vikaa kissassa, koska normaalisti kissa herättää nukkujan koskettamalla varovaisesti tassulla kasvoihin ihan ilman kynsiä ja hampaita. 

Tämän tassulla herättämisen lisäksi mun kissa kävelee mun päällä jos nukun liian pitkään. Eikä anna periksi ennenkuin olen noussut ylös. Nousen siis antamaan sille ruokaa, hän syö ja käy sitten itse tyytyväisenä nukkumaan. 

Vierailija
31/40 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kuitenkin tahallaan ja ihan hereillä.

Eksän tuntien pidän todellakin tuota vaihtoehtoa ihan relevanttina. 

Vierailija
32/40 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kissa myös puree yöllä varpaista. Yritän pitää niitä visusti peiton alla, mutta unissani liikahdan ja varpaat tulee esiin, kissa puree välittömästi :D. Kissa haluaa nukkua siellä jalkopäässä, ehkä sitä häiritsee kun liikutan jalkoja. 

Tässä hiljattain laitoin pätkän Tuksun "laulua" joltain keikalta, kissa puri mua käteen :D. Ei tykännyt yhtään kun heräsi kesken uniensa siihen ulinaan. 

Ei Saakeli! Tuksun ulinaa! :D

Vierailija
33/40 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain vikaa kissassa, koska normaalisti kissa herättää nukkujan koskettamalla varovaisesti tassulla kasvoihin ihan ilman kynsiä ja hampaita. 

No ei varmasti ole tämä mikään ainoa "normaali". Kissoja on erilaisia, ei kaikki kissat ole samanlaisia. Niillä on omat luonteensa ja persoonallisuutensa, kuten ihmisilläkin. 

Vierailija
34/40 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katalampi katti kakkisi kuorsaajan kitaan..

Vierailija
35/40 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira vaan hyödyntäisi tilaisuutta päästä kerrankin antamaan kunnon kurkku-kielareita. Nam!

Vierailija
36/40 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on huolissaan sinusta silloin kun kuorsaat, että onko sinulla kaikki kunnossa.

Vierailija
37/40 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä diabeteskoiriakin, miksei uniapneakissoja myös. Hyödyllinen elukka.

Vierailija
38/40 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan yhtä resque cat live -kanavaa ja siellä on pelastettu pienikokoinen raskaana oleva kissa. Kuvat näyttivät, että toinen sikiö oli kuollut ja toinen aika isokokoinen. Kun hoitajat yrittivät kuunnella stetoskoopilla  sitä sen poikasen kuntoa, niin kissa kehräsi niin äänekkäästi, että eivät pystyneet sydänääniä kuuntelemaan. Sitten kerran soittelivat musiikkia ja tietyn bändin esityksen aikana kehräys loppui sen verran, että kuulivat sydänäänet.

Nyt sillä kissalla on viikon vanha hurmaava pieni kissapoika, joka syntyi aika dramaattisesti autoon aamuyöllä matkalla hätäleikkaukseen.

Vierailija
39/40 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt alkoi minuakin naurattaa kun kuvittelin jonkun yrittävän pysyä hereillä🥴, ettei hyökkääjä iske.

Freddy Krueger?

Vierailija
40/40 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän tassulla herättämisen lisäksi mun kissa kävelee mun päällä jos nukun liian pitkään. Eikä anna periksi ennenkuin olen noussut ylös. Nousen siis antamaan sille ruokaa, hän syö ja käy sitten itse tyytyväisenä nukkumaan. 

Meillä kissa aloittaa herättelyn ruoka-aikaan puskemalla ja kehräämällä, jos se ei toimi alkaa ininä. Lopulta pudottelee tavaroita yöpöydältä niin kauan että vihdoin nousen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän