Kissa tulee puremaan minua, kun nukunun. Nyt syys selvisi laitoin kameran kuvamaan!!!
Heti jos rupea kuorsaamaan niin tuo tapahtuu. En siis aina kuorsaa..
Kuvauksessa kuuluu, kun alotan oudon korisevan| valittavan tuskaisen kuorsauksen niin kissa ilmestyy ihmeissään tuijottamaa minua ja hyökkäsi kimppuuni.
Nyt se syy selvisi vihdoin nimittäin olen nyt monena yönä kuvannut eikä kissa ole hyökännyt kimppuuni ja niinä öinä en kuorsaus pätkiä löytänyt videoilta...
:0 mitä ihmettä tämä oikein on
Kommentit (40)
No luultavasti se luulee, että yrität provosoida sitä jonkilaiseen tappeluun...
Sulla on uniapnea ja siihen voi kuolla
Sillä menee hermot, ei jaksa kuunnella korinaa.
Mitä itse teet, jos toinen kuorssaa vieressä? Itse vedän kyynärpäällä. Kissasi käyttää hampaita.
Eläimet hyökkäävät luonnossa usein myös lajitovereiden/"omien" kimppuun, jos käyttäytyvät riittävän kummallisesti. Sen varalta jos toisella onkin vaikka jotain tarttuvaa tai se käy laumalle vaaralliseksi. Eli ehkä kissasi luulee, että olet sekoamassa ja saattaisit itse hyökätä sen kimppuun jos et tokene...
ehkä se kuorsaus häiritsee kissaa, eikä se keksi muutakaan keinoa saada sut lopettamaan 😂
Voisiko se olla huolissaan että sinulla on joku hätänä? Varsinkaan jos et aina kuorsaa, niin kissa ei ole tottunut siihen ja sitten ihmettelee, kun alat pitämään outoa ääntä.
Mun kissa reagoi siihen jos itken. Esimerkiksi viikonloppuna katsoin elokuvaa, jossa oli hyvin surullinen episodi, joka sai kyynelkanavat aukeamaan, niin kissa tuli välittömästi syliin tassuilla leipomaan. 💕
Jep, karvakaveri pelkää omituista ääntä ja katkonaista hengitystä, ja yrittää saada hereille/tokenemaan.
On saattanut aiemmin esimerkiksi käpälällä läppiä, mutta kun se ei ole tehonnut, huomannut puremisen toimivan.
Ei se pahaa tarkoita.
Kyllä on tervettä menoa kun naiset rakastaa tuollaisia eläimiä jotka hyökkää nukkuessa kimppuun (sen sijaan että ottaisivat miehen).
Vierailija kirjoitti:
Sulla on uniapnea ja siihen voi kuolla
Korjataan hieman. Uniapneaan ei kuole, mutta sen aiheuttamiin sairauksiin voi kuolla. Itse uniapneakin on sairaus.
Mun kissa puree mua kasvoista kun haluaa mut aamulla hereille. Taidan nukkua välillä hänen mielestään liian pitkään.
Millainen raapimispuu teillä on😁?
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa tää 😂😂
Minua ei, ihan hurjaa, että puree.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tervettä menoa kun naiset rakastaa tuollaisia eläimiä jotka hyökkää nukkuessa kimppuun (sen sijaan että ottaisivat miehen).
Eläimistä, jotka hyökkäävät nukkuessa kimppuun, on paljon vähemmän vaivaa.
T: kahdesti avioitunut
No nyt alkoi minuakin naurattaa kun kuvittelin jonkun yrittävän pysyä hereillä🥴, ettei hyökkääjä iske.
Hahah mikä ketju! Kiitos illan nauruista :)
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa tää 😂😂
Sama täällä! Jotenkin niin vinkeää! :D
Jotain vikaa kissassa, koska normaalisti kissa herättää nukkujan koskettamalla varovaisesti tassulla kasvoihin ihan ilman kynsiä ja hampaita.
Pelastaa sut uniapnea hengityskatkoilta?