Mikä puhelinliittymä?
Kommentit (12)
Espaniakainen movistar, hommasin sen 5 vuotta sitten käydessäni espanjassa
Sellainen joka toimii hyvin myös mökillä. Vain yhden operaattorin liittymä toimii täällä.
Jos ei toimivuutta tarvitsisi miettiä, ottaisin aina sen, jonka saan halvimmalla. Kaikki ne kaupungissa toimii.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen Elisa Saunalahti.
Aiemmin oli Telia.
Telia prepaid, koska normaalit liittymät ovat liian kalliita ja Telian aloituspakkauksessa oli eniten puheaikaa ja ensimmäisestä latauksesta sai 5 euroa bonussaldoa.
DNA-prepaid ollut pian kymmenen vuotta. Käytän puhelinta todella vähän. 10 euroa puheaikaa riittää noin kolme kuukautta.
Dna 10 M. Rajaton netti, puheaika maksaa. Netti on toisinaan hitaahko, mutta pärjään.
Elisan latausliittymä ja halpaa ollut toistaiseksi. Mutta eiköhän pian maksut nosteta taivaisiin ja ruhtinaallinen 2 vuoden latausvälikin lyhennetä vuoteen sekä kasvateta vähimmäislatauksen summaa että alkaa saldo kasautua vähäisestä käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Moi Suosikki 4G
Mulla on sama, mutta se on reitittimessä. Puhelimessa ja tabletissa on vielä Moi Potti, jota ei enää myydä mutta ei pakoteta vaihtamaan toiseen. Moi potti (x2) on siitä kätevä kahdessa laitteessa, kun niiden käyttö lasketaan yhteen ja voi käyttää sen miten vain noiden kesken. En soittele paljon puheluita ja data riittää liikkuessa hyvin.
Mutta jos uutta liittymää Suomessa tarvitsisin puhelimeen, niin ottaisi tuon mikä sinulla on ja minulla reitittimessä Moi Suosikki 4G. Ei se halvin ole, mutta Moin liittymät toimii hyvin, käyttävät DNA:n mobiiliverkkoa kun heillä on sama omistaja, ja eivät vähän väliä ole vaihtelemassa liittymien ehtoja, hintoja ja tyrkytä mitään EVVK lisäpalveluita ohessa, saa olla rauhassa eikä tarvitse kikkailla winbackkien jne. pelleilynne kanssa.
Ainoa rajoite joillekin voi olla, että Moi on laskuttanut vain luottokortilla ainakin aiemmin, mutta huomasin keväällä että sain maksettua laskun web sivulla, joka oli jäänyt veloittamatta korttiyhtiön teknisen ongelman vuoksi. Soitin Moin asiaan, odotin jonossa ehkä 3 minuuttia ja sain sitten ohjeen maksaa web sivulla, mitä en aiemmin ollut huomannut.
Moin asiakaspalvelu on huvin tavoitettavissa, avulias ja osaa auttaa hyvin puhelimen ja sähköpostin kautta. Olen ollut Moin asiakas yli 9 vuotta ja erittäin tyytyväinen kaikkeen. Töissä meillä oli Telian liittymät ja sitten vaihdettiin Elisalle, molempien yritystuki on huonompi kun Moin kuluttaja asiakkaille tarjoama tuki.
Kaksi dna ja yksi saunalahti.