Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laitetaas horoskoopppimerkkien tyyppipiirteet pinoon

Vierailija
28.06.2013 |

En jaksa edes availla ton horoskooppisekopään aloituksia joten palstaa siivotaksemme laitetaan nuo horoskooppimerkkien tyyppipiirteet tähän läjään.

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennetaan vielä mitä tuo tulisuus, tunteellisuus ja tempperamentti meinaa mun kohdalla...

Eli väkivaltainen ihminen en ole. Mutta jos mut suututtaa niin suustani osaan olla välillä tosi paha ja tunteet kiehahtaa... tunteellisuus näkyy kaikessa; ilossa, vihassa, niin kuin surussakin. Itsepäinen osaan myös olla, yritän kuitenkin lievittää aina näitä kaikkia piirteitä jotta en olisi niin vaikea ihminen ja ottaa toiset huomioon. :) positiivinen ja iloinen elämänasenne on myös nannaa!

T: edellinen rapu

Vierailija
42/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 14:54"]

No minä ainakin rapu naisena olen tälläinen:

Tunteellinen, tulinen, tempperamenttinen, herkkä, avoin, kuuntelija, avulias, äidillinen (ei kuitenkaan mikään tarve perustaa perhettä kiireesti.), tiettyjä asioita kohtaan tunnekylmä, pidän juhlista (tykkään viihdyttää = tanssia) ja  yhtä lailla pidän koti-illoista ( i need both...), olen eroottinen ihminen, mutta sänkyyn kanssani en päästä ketä tahansa koska se tarkoittaa suojapanssarini riisumista kun rapu omaa yleensä tän kuoren, en näe tarvetta välttämättä mennä koskaan naimisiin, kihloihin voisin kyllä..., voisin myös kokeilla vapaata suhdetta ja hypännyt olen benji hypyn ja voisin lähteä kilpailemaan pelkokertoimeenkin...

Kuulostanko perus ravulta?

[/quote]

se, että kerrot rivikaupalla omia jännittäviä piirteitäsi täällä on ainakin hyvin ravuille tyypillistä. kaikki piirteet ovat myös positiivisia, sekin on hyvin rapumaista. vrt. ketjun vaaka, joka tunnusti olevansa epäluotettava ja oinas joka kertoi olevansa v-mäinen.

mun kokemuksen mukaan ravut on muka-villejä hissukkatyttöjä, jotka luulee että ailahteleva tunne-elämä ja lapsellinen kiukuttelu on merkki tempperamentistä. on joo tosi jännittävää, että voisit lähetä avoimeen suhteeseen, todellisuudessa olisit mustasukkainen ja riipustautuisit mieheen. ja benji-hypyt sekä pelkokertoimet, hohoijaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 14:58"]

Tarkennetaan vielä mitä tuo tulisuus, tunteellisuus ja tempperamentti meinaa mun kohdalla...

Eli väkivaltainen ihminen en ole. Mutta jos mut suututtaa niin suustani osaan olla välillä tosi paha ja tunteet kiehahtaa... tunteellisuus näkyy kaikessa; ilossa, vihassa, niin kuin surussakin. Itsepäinen osaan myös olla, yritän kuitenkin lievittää aina näitä kaikkia piirteitä jotta en olisi niin vaikea ihminen ja ottaa toiset huomioon. :) positiivinen ja iloinen elämänasenne on myös nannaa!

T: edellinen rapu

[/quote]

ei ole todellista, että tämä luettelo jatkuu vielä. i rest my case.

Vierailija
44/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ailahteleva tunne-elämä ja lapsellinen kiukuttelu ole merkki sitten jostain sairaudesta aikuisiällä...? :) ei kai kaikki rapu merkkiset voi olla mielenvikasia... hmm

Ja kyllä ne siellä tuli huonotkin puolet, sinä pönttöpää et osaa vain lukea...

Avoimuus, herkkyys, tempperamenttisuus, tulisuus, tunteellisuus, sekä herkkyys ovat myös ne minun viholliset ja huonot puolet

Terkuin rapu.

Vierailija
45/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveessä mielessä meistä varmasti on jokainen myöskin joskus enemmän tai vähemmän mustasukkainen, mutta itse en kuitenkaan kovin mustasukkainen persoona ole... mun miehellä saa vapaasti olla niin nais kuin miespuolisiakin kavereita ja se siitä, enkä minä ripustaudu kehenkään!!

Elän kuule oman elämäni herrana.

Mikä sulla on siinä että sun pitää saada haukkua kaikki rapu merkkiset mitäänsanomattomiksi, mielenvikaisiksi, ultramustasukkaisiksi ja että ovat jatkuvasti riippuvaisia joistakin toisista ihmisistä? Onko se ihan mukavaa ja oikein sekään että tollein yleistetään ikään kuin rapu ihmisissä ei ole mitään hyvää? Ei kai mikään merkki voi olla sellanen.

Rest in my case kanssa.

Vierailija
46/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimuus, herkkyys, tempperamenttisuus, tulisuus, tunteellisuus, sekä herkkyys ovat myös ne minun viholliset ja huonot puolet

Terkuin rapu.

että näin.

Vierailija
47/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin?

Joskus kun avaudun, jälkeenpäin saatan miettiä olisikin pitänyt jättää ehkä avautumatta.

Herkkyys on välillä hyvästä, toisinaan aivan liian pahasta.

Tempperamenttisuus, tulee erimielisyyksiä. tulisuus ja tunteellisuus samaan syssyyn, meikä kun on tunneihmisiä, niin välillä pitää skarpata myös siinä että kykenee rationaaliseen ajatteluun. Ei ole itsestäänselvyys.

Alatko tajuamaan?

Vierailija
48/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo alan.kaikki on tosi kiinnostuneita tästä yksilöanalyysistä, joten kerro ihmeessä lisää.

Vierailija
49/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut uskovat horoskooppeihin??

Minä olen kauris ja mieheni härkä eikä olla yhtään sellaisia kuin horoskoopeissa lukee

Vierailija
50/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kalat, olen liian herkkä, tasapainoton, mietin liikaa, kaikki on vaikeeta, olen taipuvainen masentuneisuuteen ja alakuloon. Olen epäkäytännöllinen haahuilija, tunteet vie järkeä 6-0 (vaikka sitäkin toisinaan tulee kyllä käytettyä). Välitän läheisistäni niin paljon, että toisinaan sattuu. Olen myös niin dramaattinen ja naiivi, että käytän sellaista ilmaisua, kuin "välitän niin että sattuu".

Siis ei helvetti, kuka tällaista jaksaa?! Ei ainakaan neitsyt, jolla menee heti hermot mun haaveiluun ja "antaa kaikkien kukkien kukkia" -asenteeseen. Parhaiten tulisin varmaan toimeen toisen samanlaisen kanssa - yhdessä sitten asuttais jossain pilvessä, yksiavioisina ja niin helvetin onnellisina.

Vierailija
51/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapuna tunnistan itsestäni seuraavia:

Tunnetilat vaihtuu sekunneissa, vihaan tätä piirrettä itsessäni!

Sosiaalisuus ja yltiöpäinen avoimuus ( tutustun äärimmäisen helposti ihmisiin, luotan liikaa liian asioitani liian tuoreille tuttavuuksille..)

Sosiaalisuuden vastapainoksi yhtäkkiä saatan vetäytyä hiljaiseksi ja surumieliseksi.

Tosi tunteellinen: Haikailen ja muistelen tosi usein kaikkea turhaa

Vierailija
52/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 15:38"]

Miksi jotkut uskovat horoskooppeihin??

Minä olen kauris ja mieheni härkä eikä olla yhtään sellaisia kuin horoskoopeissa lukee

[/quote]

En itsekään ymmärrä ja olen myös kauris. Mutta me kauriithan olemme tosikkomaisia konservatiiveja, ehkä siksi meillä ei riitä ymmärrystä tällaiseen.

Vierailija
53/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 13:00"]

Miksi kaikki kokevat vesimiehet hankaliksi?

[/quote]

Minä en ainakaan koskaan ole edes päässyt kunnolla tutustumaan vesimiehiin siksi, että he eivät anna itsestään mitään. He eivät vaikuta ujoilta tai sulkeutuneilta, muttei heidän kanssaan pysty kuitenkaan puhumaan muusta kuin säästä yms. yleisestä ja mitäänsanomattomasta.

Vierailija
54/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei aurinkomerkki korreloi luonteeseen yksiselitteisesti, kun on niitä muitakin, esim. nouseva merkki, ja ties mitkä missäkin huoneissa (astrologinen kartta). T. vaaka ja nouseva skorpioni.

Vierailija
55/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millanen on rapu ja nouseva härkä?

Niin ja sille yhdelle vastaajalle... kyllähän täällä näyttää moni muukin kuvailevan millainen on, niin miksi sä puutut vain siihen mun kuvailuun? eikun ainiin ainiin... se on se horoskooppi merkki, kun mä oon rapu

Ite inhoon kanssa eniten merkeissä vesimiestä ja toinen mikä on niin kaksosta.

Yritin lämmitellä parisuhdetta veskarin kanssa, mutta tuntu jotenkin niin tunteettomalta ja kylmältä ja jäi mulle hirveän etäiseksi.

Ei sovi tunteelliselle ja tempperamenttiselle ravulle. ;)

Vierailija
56/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon tutustumassa skorpioni mieheen...kertokaa kokemuksianne :)

Vierailija
57/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpionit ovat seksihulluja, Vesimiehet luovia taiteilijaluonteita, hyvässä ja pahassa. Neitsyet ovat vähän takakireitä ja nipoja. Kaksoset ovat älykköjä. Kalat ovat tunteellisia romantikkoja, ravut koti-ihmisiä. Oinaat ovat toiseksi seksihulluimpia heti skorpionien jälkeen, mutta heille se seksi on enemmän peliväline. Leijonat ovat itserakkaita ja haluavat siksi olla jatkuvasti esillä. Härät jääräpäisiä ja vähän yksioikoisia.

Vierailija
58/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ne merkkien vastaparit:

kauris ja rapu

vesimies ja leijona

kalat ja neitsyt

oinas ja vaaka

härkä ja skorpioni

kaksonen ja jousimies

Vierailija
59/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen HÄRKÄ. Itsevarma, jääräpäinen ja suorapuheinen. Härkäihmiselle on siis toisten turha tulla kukkoilemaan! Olen myös kotona viihtyvä, perhekeskeinen ja rutiineista pitävä...eli toisin sanoen helposti kaavoihin kangistuva "jämähtäjä". Seison sanojeni takana ja olen helvetin huono mielistelemään ketään! Olen herkästi tulistuva tyyppi, jolla "kippo keikahtaa" helposti nurin -ja kaikki läsnäolijat huomaavat sen kyllä:) Kanssaihmisten onneksi lepyn myös nopeasti. Toisaalta oikeiden selkäänpuukottajien on turha tulla anelemaan anteeksi, osaan olla vihamies vaikka hautaan saakka!!! Olen täsmällinen ja teen asiat tavallani, eli hieman huonosti toisten neuvoja kuunteleva. Ja täytyypä ikäväkseni todeta myös härkien viehtymys materialismiin...se taitaa päteä myös minun kohdallani:/

Vierailija
60/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 16:08"]

oon tutustumassa skorpioni mieheen...kertokaa kokemuksianne :)

[/quote]

Tunteellinen ja syvällisesti ajatteleva, mutta tosiaankin seksihullu :)