Laitetaas horoskoopppimerkkien tyyppipiirteet pinoon
En jaksa edes availla ton horoskooppisekopään aloituksia joten palstaa siivotaksemme laitetaan nuo horoskooppimerkkien tyyppipiirteet tähän läjään.
Kommentit (90)
Kalat on musta sellasia kanssa olevinaan hyviä ystäviä, mutta liian suuri suu, helposti kertoo salaisuudet eteenpäin... Kyseisen merkin miehet etenkin ihan outoja ja vähän liian lässyjä, ehkä tämän rapu naisen makuun
Vaa'at kaikin puolin ihania ihmisiä :)
Aatelkaa: äitini on kukko j leijona horoskoopeissa. Mikä lapsuus minulla!
Rapu (minä): rauhallinen, tunteellinen, spontaani, naiivi, laiska
Hankalaksi koen Vesimiehet ja Vaa'at.
Kauriissa on ihailtavaa auktoriteettia ja fyysisyyttä. Sielunkumppanuutta koen Skorpionien ja toisten Rapujen kanssa.
Miksi kaikki kokevat vesimiehet hankaliksi?
Kalat on usein pehmeitä, rauhallisia ja miellyttäviä ihmisille joita eivät tunne kunnolla. Mutta mitä läheisemmiksi ja tutummiksi kalat käyvät, sitä hankalammiksi ja raskaammiksi he muuttuvat.
Terkuin kalat itsekin
Ps. Skorpparit on superhankalia!
Vaaka ei ole uskollinen, vaan erittäin flirttaileva ja tilaisuuden tullen pettäjä. On vaan hyvä valehtelemaan.
Kauriit on luotettavia. Oinaat on vauhdikkaita ja elämänjanoisia. Kalat on leppoisia. Härät arvostaa kotia ja tavaraa. Jousimiehet ovat hyvää bileseuraa, mutta parisuhteeseen heistä ei ole.
skorpionit vetävät överiksi kaikessa, ovat hankalia ja näkevät vikoja aina muissa, ei koskaan itsessään.¨
jousimiehet on reippaita ja hauskoja, mutta päästävät suustaan aika suoria kommentteja välillä.
oinaat ovat kunnollisia ja luotettavia, mutta jääräpäisiä ja itsekkäitä
ravut ovat piikikkäitä ja mielialat heittelevät laidasta laitaan.kaiken on mentävä oman tunne-elämän mukaan tai seuraa mökötystä.
vaa´at ovat tahdikkaita ja ystävällisiä, mutta aika oman itsensä ympärillä pyöriviä ja hieman epäluotettavia.
kaksoset ovat epälojaaleja ja persoja menestykselle. hauskaa seuraa.
vesimiehet tykkäävät väitellä ja tehdä asioita eri tavalla kuin muut.
kauriit ovat konservatiiveja eivätkä siedä vastaväitteitä.
kalat elävät omissa haavemaailmoissaan, mutta ovat herkkiä ja hyviä kuuntelijoita.
leijonat halluavat ottaa johdon käsiinsä aina, mutta ovat lojaaleja ystäviä ja anteliaita.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 13:05"]
Vaaka ei ole uskollinen, vaan erittäin flirttaileva ja tilaisuuden tullen pettäjä. On vaan hyvä valehtelemaan.
Kauriit on luotettavia. Oinaat on vauhdikkaita ja elämänjanoisia. Kalat on leppoisia. Härät arvostaa kotia ja tavaraa. Jousimiehet ovat hyvää bileseuraa, mutta parisuhteeseen heistä ei ole.
[/quote]
olen vaaka ja joudun ikävä kyllä vahvistaa tuon määritelmän. vaakojen uskollisuuden kanssa on välillä vähän niin ja näin. olemme ihailulle persoja ja moraali joustaa tarpeen mukaan, vaikka reiluudesta mielellämme paasaammekin.
Oinaat ja leijonat ovat rasittavimpia, itsepäisiä.
Neitsyen arvostelu, pikkutarkkuus ja tunteettomuus harmittaa pientä, herkkää kalaa...
entä härät? :)
t. härkä itsekin
[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 13:09"]
skorpionit vetävät överiksi kaikessa, ovat hankalia ja näkevät vikoja aina muissa, ei koskaan itsessään.¨
jousimiehet on reippaita ja hauskoja, mutta päästävät suustaan aika suoria kommentteja välillä.
oinaat ovat kunnollisia ja luotettavia, mutta jääräpäisiä ja itsekkäitä
ravut ovat piikikkäitä ja mielialat heittelevät laidasta laitaan.kaiken on mentävä oman tunne-elämän mukaan tai seuraa mökötystä.
vaa´at ovat tahdikkaita ja ystävällisiä, mutta aika oman itsensä ympärillä pyöriviä ja hieman epäluotettavia.
kaksoset ovat epälojaaleja ja persoja menestykselle. hauskaa seuraa.
vesimiehet tykkäävät väitellä ja tehdä asioita eri tavalla kuin muut.
kauriit ovat konservatiiveja eivätkä siedä vastaväitteitä.
kalat elävät omissa haavemaailmoissaan, mutta ovat herkkiä ja hyviä kuuntelijoita.
leijonat halluavat ottaa johdon käsiinsä aina, mutta ovat lojaaleja ystäviä ja anteliaita.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 13:17"]
Neitsyen arvostelu, pikkutarkkuus ja tunteettomuus harmittaa pientä, herkkää kalaa...
[/quote]
Neitsyetkö tunteettomia? Päinvastoin he ovat niin tunteellisia, että muu maailma ei heidän herkkyyttään ymmärrä. Pikkutarkkoja he kylläkin ovat, mikä voi olla rasittavaa.
mieteinki kenet unohdin..
härät ovat jalat maassa -tyyppejä, rauhallisia, naisellisia tai miehekkäitä sukupuolesta riippuen, jääräpäisiä myös.
neitsyet omaavat hyvän huumorintajun mutta ovat turhan kriittisiä ja kovasti puuttumassa muiden asioihin.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 12:31"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 11:44"]
No: skorpionit, kalat ja neitsyet on kyllä ihan älyhankalia ihmisiä, kauriit on tosi helppoja ja kivoja. Arvatkaapa mun merkki ja perheen muiden jäsenten merkit?
[/quote]
Kalat ei todellakaan ole hankalia. Varmasti poikkeuksiakin on, mutta astrologiassa kalat on tunteellinen, pehmeä ja rauhallinen merkki. Neitsyt voi pikkutarkkuudessaan ja arvosteluinnossaan olla hankalakin, ja skorpioni - niin, kaikin tavoin.
[/quote]
Kalat ovat tunteellisia, joka saattaa tehdä heistä aika ajoin sietämättömän hankalia, sillä myös negatiiviset tunteet ovat voimakkaita. Jos ovat yhtään epätasapainoisia, ovat helposti tunteiden vietävissä, eivätkä välttämättä ole kovin hyviä järkeistämään asioita. Oppivat ns. kantapään kautta. Kalojen sisäinen maailma on monesti heille itselleenkin mysteeri.
Mutta joo on ne monella tapaa helppojakin... Ovat esim melko sopeutuvaisia, ja mielyttämisen tarve on usein suuri (voi olla sekä hyvä että huono asia). Heidän seurassaan harvemmin tulee tylsää :) Mun aviomies on kalat, ja on niitä kalat-kavereitakin kertynyt ihmeen paljon. Itse olen härkä.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 13:25"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 13:17"]
[/quote]
Neitsyetkö tunteettomia? Päinvastoin he ovat niin tunteellisia, että muu maailma ei heidän herkkyyttään ymmärrä. Pikkutarkkoja he kylläkin ovat, mikä voi olla rasittavaa.
[/quote]
Samaa mieltä - olen neitsyt, kuten miehenikin, samoin tyttäremme. Olemme rasittavia periaatteen ihmisiä ja pikkutarkkoja niissa OMISSA tärkeissä jutuissa (jotka eivät tietystikään ole ne samat...) Mutta tunteellisia, kyllä! Itse puran tunteitani kirjoittamalla mm. runoja ja harrastan laulua (klassista sekä kevyttä), ja tanssin. Ne ovat minun keinojani purkaa tunteita, tosin olen kyllä verbaalinenkin ja yritän sanoittaa aina lastenkin käytöksen mahdollisimman hyvin, että oppivat ilmaisemaan itseään.
Mieheni ei ole hyvä puhumaan, mutta tasan on tunteellinen. Viimeeksi viime viikolla oltiin pihalla syömässä, ja hän auttoi vähän pikkutyttöämme syömisessä. Radiosta tuli Missä muruseni on? , ja mieshän itki taas kuin vesiputous. Itkee myös synnytyssalissa, ristiäisissä jne...
Ja muuten, astrologian mukaan jokainen merkki tulee hyvin toimeen polaarimerkkinsä kanssa (eli radan vastakkaisella puolella oleva merkki). Itselläni se on kalat, ja olen aina tullut kalojen kanssa loistavasti toimeen. Rakastan heidän haaveellisuuttaan ja tunteellisuuttaan, vaikkakin joskus tuntuu, että järki saisi voittaa :)
Neitsyt on aika pedantti varsinkin taloudellisissa asioissa ja miehen valinnassa.
28, mitkä ovat minkäkin merkin vastakkaisia merkkejä? Itse olen kauris, mikähän lie vastapuolella?
rapu?
[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 13:45"]
28, mitkä ovat minkäkin merkin vastakkaisia merkkejä? Itse olen kauris, mikähän lie vastapuolella?
[/quote]
Kauriit ovat vähän tosikkoja. Vesimiehet tykkäävät pitää hauskaa. Kalat voivat olla melkein mitä vaan. Oinaat ovat synnynnäisiä johtajia. Härät rehellisiä. Kaksoset ovat vaihtelunhaluisia. Ravut lämpimiä ihmisiä. Neitsyet käytännöllisiä. Vaaoista en ole ottanut selvää.. Skorpionit erikoisia. Jousimiehet positiivisia.
No minä ainakin rapu naisena olen tälläinen:
Tunteellinen, tulinen, tempperamenttinen, herkkä, avoin, kuuntelija, avulias, äidillinen (ei kuitenkaan mikään tarve perustaa perhettä kiireesti.), tiettyjä asioita kohtaan tunnekylmä, pidän juhlista (tykkään viihdyttää = tanssia) ja yhtä lailla pidän koti-illoista ( i need both...), olen eroottinen ihminen, mutta sänkyyn kanssani en päästä ketä tahansa koska se tarkoittaa suojapanssarini riisumista kun rapu omaa yleensä tän kuoren, en näe tarvetta välttämättä mennä koskaan naimisiin, kihloihin voisin kyllä..., voisin myös kokeilla vapaata suhdetta ja hypännyt olen benji hypyn ja voisin lähteä kilpailemaan pelkokertoimeenkin...
Kuulostanko perus ravulta?
Vaa'at on jahkailijoita ja pohdiskelijoita. Miettii asiat monelta kantilta ennen päätöksentekoa. Näin ainakin itsellä ja muutamalla muulla tuntemallani vaa'alla. Skorpioni on vaikea ja seksuaalisesti latautunut ihminen.