Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laitetaas horoskoopppimerkkien tyyppipiirteet pinoon

Vierailija
28.06.2013 |

En jaksa edes availla ton horoskooppisekopään aloituksia joten palstaa siivotaksemme laitetaan nuo horoskooppimerkkien tyyppipiirteet tähän läjään.

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään vesimiehistä ja tulen toimeen heidän kanssaan erityisen hyvin. Samoin kalojen, joita on myös väitetty täällä hankaliksi.

Se, kenet kokee hankalaksi, riippuu siitä, mikä oma horoskooppi on. Minusta esim. neitsyet ovat hiukan hankalia, skorpionit jossain määrin (varsinkin, jos eivät ole kavereitani), härätkin itsepäisyytensä takia ovat vaikeimmasta päästä ja leijonat samoin. Mutta koska olen aika diploomaattinen, en koe mitään merkkiä älyttömän hankalaksi, en usein päädy sellaisiin tilanteisiin, joissa tulisi riitaa eriävistä näkemyksistä tmv.

Vierailija
62/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaakana olen kyllä hyvin uskollinen. Ongelmani on enemmänkin vaikeus sanoa suora "EI" niille ihailijoille. Yritän kiemurrella muilla tavoin asiasta, koska en halua loukata. Sanon kai liiankin ystävällisesti, että anteeksi vain mutta seurustelen, eikä se ole useimmille tarpeeksi, jotta jättäisivät rauhaan. Sitten juttelen niille vieraille ihmisille kuin olisin jotain seuraa hakemassa ja tulee sellainen olo, että olen kyllä toivoton kun en pysty häätämään heitä tiehensä.

Yksi kaksostuttuni sen sijaan ei ole uskollisimmasta päästä. Itse noudatan niitä rajoja, jotka kumppanini kokee sopiviksi, tämä kaksonen taas haluaisi tehdä kaikkea mikä itseä huvittaa, vaikka kumppani on sanonut, ettei pidä siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härät on ihan kamalan itsepäisiä jääräpäitä, eivätkä ikinä myönnä olevansa väärässä missään asiassa. 

Skorpionit ovat jännittäviä, mutta hankalia ihmisiä.

Vaa´at ovat rauhallisia ja tasaisia.

Jousimiehet ovat mukavia ja rauhaa rakentavia.

Vesimiehet ovat oman tiensä kulkijoita, eivät sitoudu helposti (itse olen vesimies)

Vierailija
64/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höröskooppimerkkini on Keskonen. Keskoset ovat nopeita, äkkinäisiä liikkeissään ja päätöksissään. Tuskastuvat helposti paikalla oloon ja ahtaisiin tiloihin sekä yhden ja saman ihmisen seuraan. Sitoutumiskammoisia. Vaativat hoivaa, mutta eivät osaa sitä itse antaa. Ruumiinrakenteeltaan Keskoset ovat usein kevyitä, pienikokoisia ja he sairastelevat usein.

Oivaa seuraa Keskosille ovat Vesilinjamies ja Vaakamambo - he ymmärtävät Keskosen herkkyyttä ja osaavat ohittaa sen ronskilla ja mutkattomalla elämänasenteellaan. Viskataan vaan veteen, niin eiköhän jo opi uimaan! Keskonen kun tuppaa jättämään kaiken kesken ja on aina etuajassa ja silti täysin valmistautumaton.

Vierailija
65/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minun tuntemat vesimiehet ovat jokseenkin pinnallisia. Ulkonäkö ja se miltä asiat näyttävät on tärkeää. Nauttivat myös flirttailusta ja huomiosta, eivätkä siten ehkä ole sitä uskollisinta tyyppiä... Mutta ovat kyllä tosi ihastuttavia ihmisiä, viihdyttäviä ja poikkeuksellisen anteliaita myös.

t. jo aiemmin kirjoittanut härkä

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 15:54"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 13:00"]

Miksi kaikki kokevat vesimiehet hankaliksi?

[/quote]

Minä en ainakaan koskaan ole edes päässyt kunnolla tutustumaan vesimiehiin siksi, että he eivät anna itsestään mitään. He eivät vaikuta ujoilta tai sulkeutuneilta, muttei heidän kanssaan pysty kuitenkaan puhumaan muusta kuin säästä yms. yleisestä ja mitäänsanomattomasta.

[/quote]

Vierailija
66/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkä ja kauris ainakin sopivat hyvin yhteen ;)

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 15:38"]

Miksi jotkut uskovat horoskooppeihin??

Minä olen kauris ja mieheni härkä eikä olla yhtään sellaisia kuin horoskoopeissa lukee

[/quote]

Vierailija
67/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 12:31"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 11:44"]

No: skorpionit, kalat ja neitsyet on kyllä ihan älyhankalia ihmisiä, kauriit on tosi helppoja ja kivoja. Arvatkaapa mun merkki ja perheen muiden jäsenten merkit?

[/quote]

Kalat ei todellakaan ole hankalia. Varmasti poikkeuksiakin on, mutta astrologiassa kalat on tunteellinen, pehmeä ja rauhallinen merkki. Neitsyt voi pikkutarkkuudessaan ja arvosteluinnossaan olla hankalakin, ja skorpioni - niin, kaikin tavoin.

[/quote]

Mä voin lainata sulle tuollaista 8v kalaa tuosta muutamaksi viikoksi, katotaan mitä mieltä sitten olet... Mutta totta on toi skorppari noista on kyllä hankalin, siihen ei tehoa edes se, että toteaa "tottele, koska mä sanon niin". Ja äkkipikaisin on tuo neitsyt, voittaa jopa mut, siis kauriin. 

Vierailija
68/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravut ainakin loukkaantuvat ja ottavat itseensä helposti, eivätkä osaa peittää sitä.

Vierailija
69/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 16:47"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 16:08"]

oon tutustumassa skorpioni mieheen...kertokaa kokemuksianne :)

[/quote]

Tunteellinen ja syvällisesti ajatteleva, mutta tosiaankin seksihullu :)

[/quote]

23v kokemus skorpioni miehestä.. aika monet kuvaukset narsistista osuu kohdalleen. Ja  myös se, että syytäpä sitä jostain niin ihan varmasti saat täyslaidallisen syytoksiä takaisin, omien virheiden tunnustaminen TÄYSIN mahdotonta.

Vierailija
70/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 18:35"]

Härkä ja kauris ainakin sopivat hyvin yhteen ;)

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 15:38"]

Miksi jotkut uskovat horoskooppeihin??

Minä olen kauris ja mieheni härkä eikä olla yhtään sellaisia kuin horoskoopeissa lukee

[/quote]

Mun ainoa ihan todella epäonnistunut ihmissuhde oli härkään.. aivan tajuttoman surkea juttu, itse siis kauris.

[/quote]

Vierailija
71/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono päätöksentekijä, asioiden punnitsija, ulkoisesti rauhallinen, altis vaikutuksille, oikeudenmukainen, myötäilevä, eskapisti, liian paljon sietävä, kärsimätön, vaihtelunhaluinen, sovittelija, kiltti, vetäytyvä...

Vastakohtaisuuksia löytyy paljon. Tykkään väitellä sivistyneesti, mutten siedä riitelyä. Oikeudenmukaisuus on tärkeää, mutta silti siedän epäoikeudenmukaisuuksia ystäviltäni sanomatta mitään. Näytän rauhalliselta, vaikka ärsyttäisi. Huolehdin muiden voinnista välillä liikaa, mutta toisaalta vetäydyn usen omiin maailmoihini.

En välitä muiden ulkonäöstä, mutta omastani murehdin jatkuvasti. Olen masennukseen taipuvainen, mutta luonteeltani kuitenkin optimisti ja realisti. Olen sinisilmäinen, mutta varautunut. Herkkä ja tunteellinen, mutten halua näyttää tunteitani muille. Olen tosi kiltti, mutta sitten kun kerran vuodessa näytän patoutuneen vihani, saatan olla järkyttävän ilkeä. Monessakaan asiassa en voi sanoa olevani joko tätä tai tuota, sillä vaakana tunnen olevani usein välimaastossa. Joskus on tosi bipolaarinen olo.

"Libra is the perfect cross between the good and bad, which is just right for everyone."

Vierailija
72/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijonat ovat määräileviä ja kuvittelevat olevansa aina oikeassa, vahvoja persoonia. Kalat ovat herkkiä, taiteellisia, tunteellisia, Oinaat ovat itsepäisiä, itsekkäitä, kuvittelevat myös liikoja itsestään. Kaksoset ovat levottomia, monta rautaa tulessa yhtaikaa, Kauriit ovat juurikin fiksuja, ehkä hiljaisia, tosikkoja, mutta välittävät muista, auttavat muita.

Vierailija
73/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan:

Kauris - läheisen ihmisen kanssa puhuu hieman mieluummin kuin kuuntelee, muttei ole vieraiden kanssa puhelias. Huumorintajuinen, vähän hulluja juttuja tuntuu olevan paljon.

Vesimies - päällepäin pinnallinen, voi kuunnella neuvoja ja väittää ottavansa opikseen, ei välttämättä kuitenkaan ota. Levoton, mutta hupaisaa seuraa.

Kalat - hyviä ystäviä. Voivat ottaa nokkiinsa jostain pienestä, mutta leppyvät melko pian. Osaavat olla piikikkäitä, saattavat loukata tahtomattaan herkkiä ihmisiä.

Oinas - suorasanainen, joskus äkkipikaisuuteen asti. Hyvinä hetkinä varsin miellyttäviä ja idealistisia.

Härkä - itsepäinen. Kaikki tuntemani härät tykkäävät ruoasta. Saavat muut nauramaan.

Kaksonen - kaksinaamaisia. Heidän seurassaan on aina jotain tekemistä. Inhoavat jäädä huomion ulkopuolelle. Jokseenkin vaativaisia. Heillä on paljon kavereita.

Rapu - aika rauhallisia. Heillä ei ole paljon läheisiä kavereita, ehkä jopa karsastavat vieraita. Jos heidät tuntee, ovat luotettavia ja hyviä ystäviä.

Leijona - huomionhakuisia. Kuten kaksosella, heillä on paljon kavereita. Vahvaluonteisia, suorasanaisia.

Neitsyt - pikkutarkkoja. Tykkäävät ja uskaltavat huomauttaa asioista, joita muut tekevät heidän mielestään väärin. Ehkä vähän kaksinaamaisia. Haluavat ystäviltä palveluksia. Eivät välttämättä kestä esim. puheenaiheita, joista eivät itse pidä, yrittävät siis kontrolloida muita. Meneviä, eivät halua olla paikallaan. Vähän ujoja ulospäin.

Vaaka - kilttejä ja empaattisia kuuntelijoita. Eivät välttämättä kovin itsevarmoja. Heidän ympärilleen kerääntyy paljon ihmisiä.

Skorpioni - anteliaita ystävilleen. Negatiivisia ja varautuneita. Äkkipikaisia, mutta nopeasti leppyviä.

Jousimies - liikunnallinen luonnonlapsi. Mukavia kaikille, herkkiä. Hymyileviä, mutta helposti alakuloisia. Vähän höpsöjä, hyvällä tavalla.

Itse siis satun tuntemaan tällaisia ihmisiä kyseisistä merkeistä. Tietenkin oma luonteeni vaikuttaa myös, joku tietyntyyppinen ihminen esimerkiksi on juuri minulle hyvä ystävä joidenkin ominaisuuksiensa ansiosta.

Vierailija
74/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 18:50"]

Huono päätöksentekijä, asioiden punnitsija, ulkoisesti rauhallinen, altis vaikutuksille, oikeudenmukainen, myötäilevä, eskapisti, liian paljon sietävä, kärsimätön, vaihtelunhaluinen, sovittelija, kiltti, vetäytyvä...

Vastakohtaisuuksia löytyy paljon. Tykkään väitellä sivistyneesti, mutten siedä riitelyä. Oikeudenmukaisuus on tärkeää, mutta silti siedän epäoikeudenmukaisuuksia ystäviltäni sanomatta mitään. Näytän rauhalliselta, vaikka ärsyttäisi. Huolehdin muiden voinnista välillä liikaa, mutta toisaalta vetäydyn usen omiin maailmoihini.

En välitä muiden ulkonäöstä, mutta omastani murehdin jatkuvasti. Olen masennukseen taipuvainen, mutta luonteeltani kuitenkin optimisti ja realisti. Olen sinisilmäinen, mutta varautunut. Herkkä ja tunteellinen, mutten halua näyttää tunteitani muille. Olen tosi kiltti, mutta sitten kun kerran vuodessa näytän patoutuneen vihani, saatan olla järkyttävän ilkeä. Monessakaan asiassa en voi sanoa olevani joko tätä tai tuota, sillä vaakana tunnen olevani usein välimaastossa. Joskus on tosi bipolaarinen olo.

"Libra is the perfect cross between the good and bad, which is just right for everyone."

[/quote]

tunnistan itseni tuosta :) t. fellow vaaka

Vierailija
76/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista lukea kuvauksia vesimiehistä. Itse olen vesimies horoskoopiltani ja jostain olen katsonut että nouseva merkki olisi leijona. Kuka tietää mitä tuo nouseva merkki tarkoittaa?

Vierailija
77/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksos-miehet ovat tajuttoman kovia jauhamaan paskaa! 

Vierailija
78/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousevan merkin pitäisi alkaa vaikuttaa elämään kahdenkymmenen ikävuoden jälkeen. Ihmisen pitäisi alkaa kuulemma muistuttaa ehkä jopa enemmän sitä nousevaa merkkiään kuin aurinkomerkkiä. Itse olen kieltämättä iän myötä muuttunut pikkutarkemmaksi ja siivousintoisemmaksi, mikä ei kuulunut aiemmin luonteeseeni. Nouseva merkkini on neitsyt.

Vierailija
79/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oinas miehet luulevat tietävänsä kaikesta kaiken. Omistavat myös kaiken ja ovat aina oikeassa ihan kaikessa! Kahden pässin kanssa yritin leikkiä kotista ja parisuhdeleikkejä, mutta vaikka vahva härkä olenkin, oli ihan pakko luovuttaa. En tosiaankaan anna helpolla periksi, mutta oinas miehet jyräävät kaikki mennen tullen! Viisaampaa oli luopua leikistä, ennen kuin olisivat alistaneet tällaisen härkä-naisen lopullisesti tossun alle! Siinä meinasi mennä hyvä härkä vallan pilaille;D 

Vierailija
80/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 19:20"]

Oman kokemukseni mukaan:

Kauris - läheisen ihmisen kanssa puhuu hieman mieluummin kuin kuuntelee, muttei ole vieraiden kanssa puhelias. Huumorintajuinen, vähän hulluja juttuja tuntuu olevan paljon.

Vesimies - päällepäin pinnallinen, voi kuunnella neuvoja ja väittää ottavansa opikseen, ei välttämättä kuitenkaan ota. Levoton, mutta hupaisaa seuraa.

Kalat - hyviä ystäviä. Voivat ottaa nokkiinsa jostain pienestä, mutta leppyvät melko pian. Osaavat olla piikikkäitä, saattavat loukata tahtomattaan herkkiä ihmisiä.

Oinas - suorasanainen, joskus äkkipikaisuuteen asti. Hyvinä hetkinä varsin miellyttäviä ja idealistisia.

Härkä - itsepäinen. Kaikki tuntemani härät tykkäävät ruoasta. Saavat muut nauramaan.

Kaksonen - kaksinaamaisia. Heidän seurassaan on aina jotain tekemistä. Inhoavat jäädä huomion ulkopuolelle. Jokseenkin vaativaisia. Heillä on paljon kavereita.

Rapu - aika rauhallisia. Heillä ei ole paljon läheisiä kavereita, ehkä jopa karsastavat vieraita. Jos heidät tuntee, ovat luotettavia ja hyviä ystäviä.

Leijona - huomionhakuisia. Kuten kaksosella, heillä on paljon kavereita. Vahvaluonteisia, suorasanaisia.

Neitsyt - pikkutarkkoja. Tykkäävät ja uskaltavat huomauttaa asioista, joita muut tekevät heidän mielestään väärin. Ehkä vähän kaksinaamaisia. Haluavat ystäviltä palveluksia. Eivät välttämättä kestä esim. puheenaiheita, joista eivät itse pidä, yrittävät siis kontrolloida muita. Meneviä, eivät halua olla paikallaan. Vähän ujoja ulospäin.

Vaaka - kilttejä ja empaattisia kuuntelijoita. Eivät välttämättä kovin itsevarmoja. Heidän ympärilleen kerääntyy paljon ihmisiä.

Skorpioni - anteliaita ystävilleen. Negatiivisia ja varautuneita. Äkkipikaisia, mutta nopeasti leppyviä.

Jousimies - liikunnallinen luonnonlapsi. Mukavia kaikille, herkkiä. Hymyileviä, mutta helposti alakuloisia. Vähän höpsöjä, hyvällä tavalla.

Itse siis satun tuntemaan tällaisia ihmisiä kyseisistä merkeistä. Tietenkin oma luonteeni vaikuttaa myös, joku tietyntyyppinen ihminen esimerkiksi on juuri minulle hyvä ystävä joidenkin ominaisuuksiensa ansiosta.

[/quote]

Oli kyllä älyttömän hyvä kuvaus eri merkkien luonteista mitä itsekin olen huomannut muissa ja itsessäni.

T: Jousimies