Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laitetaas horoskoopppimerkkien tyyppipiirteet pinoon

Vierailija
28.06.2013 |

En jaksa edes availla ton horoskooppisekopään aloituksia joten palstaa siivotaksemme laitetaan nuo horoskooppimerkkien tyyppipiirteet tähän läjään.

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 23:06"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 19:20"]

Oman kokemukseni mukaan:

Kauris - läheisen ihmisen kanssa puhuu hieman mieluummin kuin kuuntelee, muttei ole vieraiden kanssa puhelias. Huumorintajuinen, vähän hulluja juttuja tuntuu olevan paljon.

Vesimies - päällepäin pinnallinen, voi kuunnella neuvoja ja väittää ottavansa opikseen, ei välttämättä kuitenkaan ota. Levoton, mutta hupaisaa seuraa.

Kalat - hyviä ystäviä. Voivat ottaa nokkiinsa jostain pienestä, mutta leppyvät melko pian. Osaavat olla piikikkäitä, saattavat loukata tahtomattaan herkkiä ihmisiä.

Oinas - suorasanainen, joskus äkkipikaisuuteen asti. Hyvinä hetkinä varsin miellyttäviä ja idealistisia.

Härkä - itsepäinen. Kaikki tuntemani härät tykkäävät ruoasta. Saavat muut nauramaan.

Kaksonen - kaksinaamaisia. Heidän seurassaan on aina jotain tekemistä. Inhoavat jäädä huomion ulkopuolelle. Jokseenkin vaativaisia. Heillä on paljon kavereita.

Rapu - aika rauhallisia. Heillä ei ole paljon läheisiä kavereita, ehkä jopa karsastavat vieraita. Jos heidät tuntee, ovat luotettavia ja hyviä ystäviä.

Leijona - huomionhakuisia. Kuten kaksosella, heillä on paljon kavereita. Vahvaluonteisia, suorasanaisia.

Neitsyt - pikkutarkkoja. Tykkäävät ja uskaltavat huomauttaa asioista, joita muut tekevät heidän mielestään väärin. Ehkä vähän kaksinaamaisia. Haluavat ystäviltä palveluksia. Eivät välttämättä kestä esim. puheenaiheita, joista eivät itse pidä, yrittävät siis kontrolloida muita. Meneviä, eivät halua olla paikallaan. Vähän ujoja ulospäin.

Vaaka - kilttejä ja empaattisia kuuntelijoita. Eivät välttämättä kovin itsevarmoja. Heidän ympärilleen kerääntyy paljon ihmisiä.

Skorpioni - anteliaita ystävilleen. Negatiivisia ja varautuneita. Äkkipikaisia, mutta nopeasti leppyviä.

Jousimies - liikunnallinen luonnonlapsi. Mukavia kaikille, herkkiä. Hymyileviä, mutta helposti alakuloisia. Vähän höpsöjä, hyvällä tavalla.

Itse siis satun tuntemaan tällaisia ihmisiä kyseisistä merkeistä. Tietenkin oma luonteeni vaikuttaa myös, joku tietyntyyppinen ihminen esimerkiksi on juuri minulle hyvä ystävä joidenkin ominaisuuksiensa ansiosta.

[/quote]

Oli kyllä älyttömän hyvä kuvaus eri merkkien luonteista mitä itsekin olen huomannut muissa ja itsessäni.

T: Jousimies

[/quote]

Samoin tunnistin itseni tuosta, samoin muistutan myös nousevaa merkkiäni rapua!

t. toinen jousimies

Vierailija
82/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahypyt eivät ole nössöyden mittari, muuten kaikki uimahyppyjen mm-mitalistit olisi rapuja.

On vain yksi seksuaalisuuden ylipappi, intohimoiduuden mestari ja se on skorpioni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta totta on toi skorppari noista on kyllä hankalin, siihen ei tehoa edes se, että toteaa "tottele, koska mä sanon niin"."

Hemmetti. Tuo "tottele koska mä sanon niin" ei pitäisi tehota oikeasti MIHINKÄÄN horoskooppiryhmään tai ne ovat vaan hemmetin NÖSSÖJÄ.

Vierailija
84/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääh. Jokainen kirjoittaa omasta horoskoopistaan samaa tuubaa mitä toinen toisesta. Ette te mistään horoskoopeista yleisesti mitään kirjoita vaan itsestänne ja kevereistanne.

Vierailija
85/90 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oinaat ovat aika pomottelijoita ja suhkot älykkäitä ja huumorintajuisia, kyllästyy helposti liian tasaiseen elämään, todella itsepäisiä (olen oinas ;) ja muutama kaveri myös)

Vaa'at pohdiskelijoita

Leijonat myös aika pomottelijoita, itsepäisiä ja aurinkoisia! Hymyilee paljon ja yleensä hyväntuulisia.

Vierailija
86/90 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 23:26"]

Plääh. Jokainen kirjoittaa omasta horoskoopistaan samaa tuubaa mitä toinen toisesta. Ette te mistään horoskoopeista yleisesti mitään kirjoita vaan itsestänne ja kevereistanne.

[/quote]

Aika tylsää ois vaan luetella listaa niistä piirteistä, mitä milläkin merkillä "pitäisi" olla. Sellaisia listoja löytää netistä joka puolelta. Omat havainnot on kiinnostavampia.

Vierailija
87/90 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitä paskaa. Tiedättekö muka kaikkien tuntemienne ihmisten horoskoopit ja olette tilastoineet ja anlysoineet hediän luonteenpiirteensä niin että voitte sanoa että merkki X  on tällainen ja Y tallainen?

Vierailija
88/90 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, että kun toinen kuvailee esim. kauriin tyypiksi Y niin toinen löytää niitä samoja piirteitä leijonasta. Ja yleensä ne positiiviset piirteet löytyy omasta horoskooppiryhmästä ja negatiiviset, eksän horoskooppiryhmästä;-D

Vierailija
89/90 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 00:01"]

Vittu mitä paskaa. Tiedättekö muka kaikkien tuntemienne ihmisten horoskoopit ja olette tilastoineet ja anlysoineet hediän luonteenpiirteensä niin että voitte sanoa että merkki X  on tällainen ja Y tallainen?

[/quote]

Tiedän kavereideni syntymäpäivät ja siten myös horoskoopit.
Olen ihan tavallisessa kanssakäymisessä huomannut jonkun olevan vaikkapa äkkipikainen tai filosofinen, en niitä luonteenpiirteitä sen kummemmin ole analysoinut.
Tietenkin on mahdoton sanoa, että kaikki tietyn merkin edustajat sitten olisivat filosofisia, mutta omat tiettyä merkkiä edustavat tuttavat sattumoisin ovat. Se ei välttämättä liity merkkiin, mutta on empiirinen havainto, jonka perusteella voin sitten sanoa, että "minun tuntemani ---t ovat tällaisia".

Vierailija
90/90 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta täynnä kauriita, härkiä, rapuja, neitsyitä ja muita jurottajia. Ei ihme että täällä on aina niin ankeaa. Huhhuh.