Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnusta tähän jos pennutat kotikissaasi rahan takia

Vierailija
23.02.2024 |

Tähän voit tunnustaa. Kotikissa/maatiainen maksaa nykyään n. 650€ jos on eläinlääkärin tarkistuttaa ja madotettu sekä rokotettu. Hinnassa silti ilmaa eli teetkö rahaa kissallasi/ kissoillasi. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hö, en ota kun 150.

Tuollaiset hinnat on kiskontaa.

Vierailija
2/10 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hitto maksaa maatiaisesta 650 euroa? Meillä on vain maatiaiskissoja ollut. Ja entisaikaan niitä sai aina ilmaiseksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/10 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain yksi kissa ja se on leikattu.

Vierailija
5/10 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa hyvä syy pyytää kissasta kunnon hinta on se, ettei sitä oteta hetken mielijohteesta. Itsekin joskus penskana olen raahannut ilmaiskissanpennun kotiin. Ihme ja kumma, että se sai jäädä, eli pitkän elämän ja steriloitiin kun alkoi tulla ensimmäiseen kiimaan.

Vierailija
6/10 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tätä pennutusasiaa kyselee onkin yhtäkkiä kaikki myyty eikä kysymyksiin saa vastausta. 

Meillä etsinnässä pentu, mutta ns. Vahinkopentueita ei taida enää olla kenelläkään. Nyt mastiaisista on tehty rotukissojen ohella pentukoneita. 

Vierailija
7/10 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä näkisi sitä vaivaa pienen rahan takia.  Onhan siinä paljon työtä pikkuisten hoidossa. Enkä varmaan raaskisi kaikista edes luopua. 

Vierailija
8/10 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Oon leikkauttanut jokaisen kissan heti kun ovat sukukypsyyden saavuttaneet. Ei sitä mouruamista jaksa Erkkikään. 

Vierailija
9/10 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis no meillä ei ole kissaa eikä tule. Huomasin kyllä, että maatiaiskissojen hinta on sama kuin seropikoiran hinta.

Vierailija
10/10 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme