Onko joku palstalainen nähnyt Kaivopuiston pahoinpitelijöitä? Tiedot voi toimittaa poliisille.
Kuvat julkaistu. Pidetään keskustelu asiallisena. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006584187.html
Kommentit (161)
En ollut tuona yönä Kaivohuoneella, mutta olen ollut aikaisemmin. Tuollaista jutussa kuvattua riidanhaastamista olen aikaisemminkin havainnut, mutta en nyt sentään tuolla tasolla.
Tuon Kaivohuoneen taso on kyllä mielestäni vähän laskenut viime aikoina.
Onko Helsingissä enää aikuisille tarkoitettua tasokasta yökerhoa, jonne uskaltaa mennä?
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Vierailija kirjoitti:
En ollut tuona yönä Kaivohuoneella, mutta olen ollut aikaisemmin. Tuollaista jutussa kuvattua riidanhaastamista olen aikaisemminkin havainnut, mutta en nyt sentään tuolla tasolla.
Tuon Kaivohuoneen taso on kyllä mielestäni vähän laskenut viime aikoina.
Millaisia portsareita siellä on?
Vierailija kirjoitti:
Eikö siellä ollut järjestyksenvalvojaa? 50m ravintolan sisäänkäynnistä tapahtui..
Järjestyksenvalvojalla ei ole mitään toimivaltaa oven välittömän läheisyyden ulkopuolella. Sitä ihmettelen enemmän että eikö kukaan soittanut poliisille heti kun tilanne lähti käsistä? Vai kestikö poliisilla liian kauan päästä paikalle?
Kakkahattutäti kirjoitti:
Onko Helsingissä enää aikuisille tarkoitettua tasokasta yökerhoa, jonne uskaltaa mennä?
Kerro missä käyt niin tietää välttää paikkaa. Kakkahattutäti kännissä pätemässä on varmasti jotain aivan järkyttävää, kun nytkin on sietämätöntä.
Voitaisiinko järjestää joku kynttilämarssi tms.
Väkivallalle 0% toleranssi - ihan väriin katsomatta.
Tälläistä ei saa tapahtua!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko kuollut nuori kantasuomalainen?
Kyllä.
Minun tietojen mukaan ei ollut. Ja olisihan hänestä silloin ollut jo kuvat yms.julki.
Tälläisesta toiminnasta pitää tulla vähintään tuomio taposta.
Ihan sama, oliko tekijä keltainen, valkoinen tai musta.
On näytettävä, että toleranssi tälläiseen on 0%
Vierailija kirjoitti:
Eikö siellä ollut järjestyksenvalvojaa? 50m ravintolan sisäänkäynnistä tapahtui..
Noin yleisellä tasolla sanoisin, että aika usein järkkärit katsovat "pois päin", jos ei tapahdu ravintolassa. Ja joskus katsovat pois päin sisälläkin, jos tekijöinä on esim prätkäjengiläisiä. Alalla on paljon mätää. Mutta kuten siis totesin, en puhu tästä tapauksesta vaan yleisellä tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järjestyksenvalvojalla ei ole mitään toimivaltaa oven välittömän läheisyyden ulkopuolella. Sitä ihmettelen enemmän että eikö kukaan soittanut poliisille heti kun tilanne lähti käsistä? Vai kestikö poliisilla liian kauan päästä paikalle?
Pahoinpitelyä ei vartijankaan tarvitse katsoa muna kädessä vaan voi mennä väliin ja tämän tyyppisen pahoinpitelyn lopettamisessa voi tarvittaessa käyttää myös voimakeinoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahoinpitelyä ei vartijankaan tarvitse katsoa muna kädessä vaan voi mennä väliin ja tämän tyyppisen pahoinpitelyn lopettamisessa voi tarvittaessa käyttää myös voimakeinoja.
Mitä toi muna tähän liittyy?
Kukaan mene yksinään väliin joukkohivutukseen, siinä soitetaan apujoukot paikalle. Mene sinä seuraavan kerran väliin, kun näet näiden muiluttavan muita. Eikö rautatieasemalla viikonloppuisin pyöri paljon heikäläisiä?
Toivottavasti joku tunnistaa. Ja tekijät saadaan mahdollisimman nopeasti kiinni. Muuten kierre jatkuu.
Veikkaisin että itä Helsingistä voisi löytyä.
Jos potkitaan joukolla päähän maassa makaavaa, niin kuolema voi tulla nopeasti. Olikohan jonkun aineen vaikutuksen alaisina nämä.
Vierailija kirjoitti:
Onx jänskistä olla persu)))
Onx mugavaa olla ilkeä)
Ai tekijät on persuja, tää on ihan uutta mulle.
En voi käsittää tuollaista käytöstä ja väkivaltaa. Ja vielä porukalla hakattu. Toivottavasti jäävät kiinni ja joutuvat vankilaan.
Mitä järkeä tällä ketjulla edes on? Eihän noista kuvista saa mitään selvää, no hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä tällä ketjulla edes on? Eihän noista kuvista saa mitään selvää, no hyvä niin.
Jos joku tuntee tai tunnistaa nämä miehet, niin varmaan näiden kuvien perusteella voi tunnistaa. Muille nämä kuvat ovat liian epäselviä, jotta voisi kadulla erottaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuon Kaivohuoneen taso on kyllä mielestäni vähän laskenut viime aikoina.[/quote
Kaivohuone on nykyisellään ihan hirveä paikka. Jotain nujakointia jatkuvasti.
Sama juttu. Ihan kauheeta ton pojan vanhemmille =(